פרויקט 50 מילים; הסברים, פרטים והרשמה!

Sobi Dobi

New member
פרויקט 50 מילים; הסברים, פרטים והרשמה!

אז מי שלא מכיר את הפרויקט ואת הרעיון שמאחוריו, הנה הסבר קצר.

אז ככה, אני עומדת לפרסם פה רשימה, שתכיל חמישים מילים. הרשימה יכולה להכיל כל דבר, החל מפעלים, עצמים, מקומות, תארים וכן הלאה. אתן מוזמנות להציע מילים, ואחרי שההרשמה תיסגר, אני אפרסם פה את הרשימה של חמישים המילים הנבחרות


כל אחת שנרשמת, בוחרת דמות, סדרה, ספר, שיפ, סרט, או מה שעובר לה בראש ומתחשק לה, והנושא שהיא בוחרת הוא בעצם הנושא עליו היא כותבת. המטרה היא לכתוב על כל מילה משהו שקשור בדמות, מנקודת מבט, מקרים שקרו לה, אותה הדמות אומרת את המילה שלוש פעמים ברצף, ופקה פקה פקה.

הערה חשובה, היא שגם אם נרשמתן, וקשה לכן, מסתבך לכן, יש מילה שלא באה לכן בטוב, אתן לא חייבות לכתוב על כל המילים, גם אם מתחשק לכן לכתוב רק על שתיים מהן, זה מספיק.
הפורמט משתנה בין הכותבות. חלקכן יכולות להעדיף לכתוב כמה שורות לכל מילה, מופרדות, וחלקכן תעדיפו לכתוב פיק אחד ארוך והמשכי, שכל המילים נוגעות בו, מופיעות בו, או מודגשות בו.
האורך של הפיקים הוא לא משהו שאני הולכת להגדיר לכן. אתן מוזמנות לכתוב דראבל לכל מילה, דראבל לכל המילים יחד, או 30K של פיק ארוך ומשתפך על רגשות והומואים. אני זורמת.

|לדוגמא, נניח שבחרתי בדמות של סוקי (דם אמיתי);
שמיעה; בפעם הראשונה בה סוקי שומעת מחשבה ברורה לחלוטין, היא בת שלוש עשרה. המחשבה שייכת לג'ייסון, והיא שומעת אותה מתנגנת בתוך המוח שלה בשנייה שטארה מכופפת כדי להרים מפית מהרצפה. סוקי מסתובבת בכדי להסתכל עליו במבט שופט, בדיוק בזמן כדי לראות את העיניים שלו מטיילות במעלה הגוף של טארה. היא מגלגלת עיניים ובועטת לג'ייסון ברגל מתחת לשולחן (כי הם במטבח של סבתא וכי ג'ייסון לא בוגר מספיק בשביל לקנות בירה בעצמו, שלא לדבר על בוגר מספיק בשביל מחשבות כאלו)

(אני מקווה שזה עזר לכן, אפילו אם רק טיפה~)

חשוב לי לציין, הפרויקט הזה פתוח גם לכן הפאנארטיסטיות! את הכישרון שלכן כבר חווינו בפרויקטים קודמים, אז אמניות, הציגו את ראשכן! תבחרו דמות, וציירו אותה!

המטרה של הפרויקט הזה היא להחיות אותנו קצת, לעורר את הפורום, לעודד את היצירתיות, ולהלהיב אתכן קצת, אז בנות, תירשמו! אני נועצת את ההודעה הזו ואתן מוזמנות לשרשר אליה מילים שאתן חושבות שיתאימו, כל שאלה שרק עוברת לכן בראש, וכמובן, אתן מוזמנות להירשם!
 

Sobi Dobi

New member
תודה!

שמחה לשמוע שאת נרשמת, וממך אני מצפה להרבה. מינימום שלושים מילים, את שומעת גברת??
 

E l S i

New member
נרשמת!

שיניים, שעון, משבר, מנגו

(סתם מילים שהעסיקו אותי בשעות האחרונות...)
 

Sobi Dobi

New member
ישבתי פה במשך איזה חמש דקות,

וניסיתי לחשוב למה המילים האלו העסיקו אותך.

הדבר היחיד שעולה לי בראש הוא שחווית משבר נפשי, חשבת ששעון היד שלך הוא מנגו, ושברת את השיניים.
 

E l S i

New member
אני מעדיפה לא לפרט על השאר

אבל המשבר הוא משבר בפאנדום TSN, כשאתמול פורסם ציטוט של אנדרו מדבר על "?What if MJ is a dude" ובמקביל תמונות של ג'סי מתנשק עם מישהי שאיננה החברה שלו בעשר השנים האחרונות (וארוסתו?)

אני לא יודעת למה הן הגדירו את זה כמשבר דווקא ולא כ"חדשות", "עניין" או משהו עם קונוטציה פחות שלילית, אבל איך שלא יהיה היה רעש, והמילה משבר היא עוצמתית

http://markzuckerbergs.tumblr.com/post/55098430575/i-was-kind-of-joking-but-kind-of-not-joking
 

Bell J

New member
נרשמת

מזל טוב על המינוי (הודעה נורמלית מחר כשאני אהיה ערנית)
 

Bell J

New member
אה ומילים

יוטיוב, רשת חברתית כלשהי, לחוש, לוח שנה, ישן, חדש, כחול, מושאל, בובת חרסינה, גיטרה
 

Sobi Dobi

New member
ייאיי, ברוכה הבאה לפרויקט!

ובאשר למילים, רובן סבבה, לא בטוחה לגבי הרשת חברתית, כי יש פאנדומים שמתרחשים בימי הביניים וכו, וזה יכריח את כולן לכתוב AU.... אבל נראה איך נוכל לשלב את זה:)
 

Bell J

New member
אני לא מדברת על הסרט

רשת חברתית יכולה להיות גם גילדה או קומונה בימי הביניים, זה מגיע לכל קטגוריה אפשרית, השאלה איך את מראה את זה :)
 

Sobi Dobi

New member
שמחה לשמוע!

ושיהיה ברור, את מציירת על לפחות מילה אחת, וכותבת על לפחות שלוש.
 

Sexy Darren

New member
נרשמת

וקצת מילים בנאליות שתמיד צריך- זמן, נעליים, חלון, כוכב, מברג, ספינת חלל
 
למעלה