פרופסור וייס- להשאיר באוניברסיטה או לא?

lironk25

New member
פרופסור וייס- להשאיר באוניברסיטה או לא?

מה דעתכם\ן? אני קצת בדילמה פה,מצד אחד וייס ואני ממש לא אותו מחנה פוליטי ולכן יש לי אנטגוניזם אוטומטי כלפיו וכלפי מעשיו.מצד שני מדובר פה בחופש הביטוי ובמעשיו של איש פרטי שלא נעשו דרך מקום העבודה.אני חוששת שזה עלול ליצור תקדים שבו גם איש שמאל "יפחד " להביע את דעתו. מה אתם\ן אומרים\ות?
 

hilahers

New member
צודקת לגמרי

הוא איש אקדמיה ולכן כל ההתעוררות התקשורתית סביבו,בהתנתקות לפני שנתיים נאמרו דברים קשים פי שמונה ומתוקף מעמדם לא קיבלו יחס של ממש. צריך להבין כמה דברים : 1. הוא איש שאמור לתת דוגמא,מתוקף היותו איש אקדמיה לכן יש אליו כמה וכמה גבולות שאליו לשמור 2. האמור לעיל ב-1,אין אומר שלאדם אין זכות ביטוי,להיפך - אבל יש לעשות את השימוש בזכות להגון ולא מלוכלך כפי שהוא עשה. לכן,לדעתי כן צריך להשעות לתקופה או כל "עונש" (במרכאות כפולות) שילמד אותו טיפונת לרסן את מילותיו כי זה ההבדל הקטן בין להשתלח לבין להביע עמדה הילה
 

FIFI1981

New member
חופשה קצרה

היי כולם. הגעתי לחופש קצר מהמילואים ודווקא בשל העובדה הזו הזדעזעתי לשמוע את דברי הנאצה של מי שמכנה עצמו פרופסור. לדעתי אין אפילו חשיבות לעצם היותו פרופסור. דבריו חמורים בכל קנה מידה וגולשים הרבה מעבר לזכות לחופש ביטוי. אני לא יודע מי ראה את הראיון המלא ב ynet, אבל מי שלא כדאי שייכנס ויראה. אין כל קשר לדעה פוליטית כזו או אחרת. "לנקום בצבא" ו "מוות למח"ט חברון, שילדיו יהיו יתומים" הם דברים על גבול הנאצה שגובלים בהסתה חמורה. מי יודע מה מלמד השרץ הזה את תלמידיו? אני במהלך חודש מילואים בג'נין עכשיו ואם את הלילות שאני לא ישן אני מבזבז בשביל לקבל אחר כך מילים כאלה על הצבא מ"פרופסור" אז אבוי למדינה שאלו הם אזרחיה. אפשר להסכים או שלא להסכים עם הפינוי מחברון, אפשר לבקר את הדרך שבה נעשה (אני הייתי קצת מנותק בזמן האחרון כך שאיני בקיא בדיוק בפרטי המקרה) אבל אם זוהי רוח הדברים, מה הועילו חכמים בתקנתם?
 

lironk25

New member
הוא גם הספיק "להתנצל"

בהתנצלות שלו הוא רשם שהוא מתנצל שהוא לא "בירך " את כל חיילי צה"ל.
 

FIFI1981

New member
זה בסדר

אני משתחרר רק בסוף החודש כך שיש לו עוד שבועיים...
 

a e q u i t a s

New member
הוא בכלל האשים את "הטרור של מפא"יניקים"

הבנאדם הזה חיי בסרטים ! מצחיק, עכשיו אני לומד על העשור הראשון, ומוצא את הדברים שלו כלא רלוונטים בעליל. סתם אדם מסכן.
 
למעלה