פרסום ראשון: התחבורה הציבורית חוזרת לתדירות רגילה | האכיפה תוגבר

כשלוגי

Active member

לאחר שורה של תיעודים בהם נראים נוסעים מצטופפים באוטובוסים, במשרד התחבורה החליטו להחזיר את תדירות התחבורה הציבורית ל-100% החל מיום ראשון הקרוב • בשלב הראשון השירות יפעל רק בימי חול עד השעה 20:00 בערב וכל אוטובוס יוגבל ל-50% תפוסה • ביום שלישי הקרוב תתקיים הערכת מצב ובה ידונו על הרחבת הפעילות עד ל-22:00 בלילה ובסופי שבוע​


 

מיקלוש77

Well-known member

לאחר שורה של תיעודים בהם נראים נוסעים מצטופפים באוטובוסים, במשרד התחבורה החליטו להחזיר את תדירות התחבורה הציבורית ל-100% החל מיום ראשון הקרוב • בשלב הראשון השירות יפעל רק בימי חול עד השעה 20:00 בערב וכל אוטובוס יוגבל ל-50% תפוסה • ביום שלישי הקרוב תתקיים הערכת מצב ובה ידונו על הרחבת הפעילות עד ל-22:00 בלילה ובסופי שבוע​


מעניין אם גם ברכבת יחדשו קווים שנסגרו (למשל הרצליה כפר סבא) ויגבירו תדירויות איפה שדיללו אותן. מקווה שלא ישאירו את המצב הזמני רק כי זה נוח להם.
והכי חשוב, אם יחזירו את האוטובוסים לשעה 22:00 ובסופ"שים, צריך לעשות אותו דבר גם ברכבת.
 

GoldenEyes

Well-known member

לאחר שורה של תיעודים בהם נראים נוסעים מצטופפים באוטובוסים, במשרד התחבורה החליטו להחזיר את תדירות התחבורה הציבורית ל-100% החל מיום ראשון הקרוב • בשלב הראשון השירות יפעל רק בימי חול עד השעה 20:00 בערב וכל אוטובוס יוגבל ל-50% תפוסה • ביום שלישי הקרוב תתקיים הערכת מצב ובה ידונו על הרחבת הפעילות עד ל-22:00 בלילה ובסופי שבוע​


הגיע הזמן,
כמו כל דבר בממשלה הזאת , השכל מגיע מאוחר
 

Ccyclist

Well-known member

לאחר שורה של תיעודים בהם נראים נוסעים מצטופפים באוטובוסים, במשרד התחבורה החליטו להחזיר את תדירות התחבורה הציבורית ל-100% החל מיום ראשון הקרוב • בשלב הראשון השירות יפעל רק בימי חול עד השעה 20:00 בערב וכל אוטובוס יוגבל ל-50% תפוסה • ביום שלישי הקרוב תתקיים הערכת מצב ובה ידונו על הרחבת הפעילות עד ל-22:00 בלילה ובסופי שבוע​


טוב שאחרי חצי שנה יש קצת הגיון בחלם. כבר בסגר הראשון אמרתי שאם רוצים לשמור על הגבלת מספר הנוסעים חייבים לספק תדירות גבוהה במקום לקצץ בתדירות.

היו מי ש"הסבירו" לי שאני "טועה", מראות הצפיפות הקשים בחצי השנה האחרונה וההחלטה על חזרה ל 100% תדירות כיום בסגר השני מראים שהטעות היתה אצלהם.

לצערי נראה לי שניצול החגים לסגר השני זו בחירה נכונה ולהעכרתי הסגר השני יגיע גם אלי. באנגליה דיברו על ניצול אפשרי של חופשת חצי השליש בבתי הספר לסגר שני, בספרד אינני בטוח מה ינצלו אבל הצלחנו להגיע לספרד לפני הסגר השני וכנראה שעדיף סגר בשמש בספרד.
 
טוב שאחרי חצי שנה יש קצת הגיון בחלם. כבר בסגר הראשון אמרתי שאם רוצים לשמור על הגבלת מספר הנוסעים חייבים לספק תדירות גבוהה במקום לקצץ בתדירות.

היו מי ש"הסבירו" לי שאני "טועה", מראות הצפיפות הקשים בחצי השנה האחרונה וההחלטה על חזרה ל 100% תדירות כיום בסגר השני מראים שהטעות היתה אצלהם.

לצערי נראה לי שניצול החגים לסגר השני זו בחירה נכונה ולהעכרתי הסגר השני יגיע גם אלי. באנגליה דיברו על ניצול אפשרי של חופשת חצי השליש בבתי הספר לסגר שני, בספרד אינני בטוח מה ינצלו אבל הצלחנו להגיע לספרד לפני הסגר השני וכנראה שעדיף סגר בשמש בספרד.
ההצעה שלך נכונה למצב שבו התפוסה קרובה לתפוסה הרגילה, כמו ב"סגר" הנוכחי, בסגר הקודם התפוסה הייתה זעומה ועלתה רק בסיומו.
אגב ההגבלה על מספר נוסעים בתוך ירושלים מעולם לא נאכפה. גם לא אוכפים חבישת מסכות בכיסוי נכון של הפנים
 

connex

Active member

לאחר שורה של תיעודים בהם נראים נוסעים מצטופפים באוטובוסים, במשרד התחבורה החליטו להחזיר את תדירות התחבורה הציבורית ל-100% החל מיום ראשון הקרוב • בשלב הראשון השירות יפעל רק בימי חול עד השעה 20:00 בערב וכל אוטובוס יוגבל ל-50% תפוסה • ביום שלישי הקרוב תתקיים הערכת מצב ובה ידונו על הרחבת הפעילות עד ל-22:00 בלילה ובסופי שבוע​


לא בדיוק חזרה של 100%. עדיין יש קווים בינעירוניים שלא יפעלו וגם אלו שכן פועלים רק עד 20:00 . בחול המועד עוד הסתדרתי כי עבדתי חצי יום. מה יקרה עכשיו אני מפחד לדעת שלאשדוד עדיין רק 320 פעיל בתדירות של פעם בחצי שעה כששאר הקווים כמו 312,319,321,325 עדיין לא פועלים
 

SupermanZW

Well-known member
ברור, אם אפשר להתעלל בנוסעים אז למה לא. באמצעות דוחות מתכננים למלא את קופת האוצר. להחליט שרירותית מי אמור היה לעלות ומי להמתין זו לא בעיה וקשר לסדר העליה בפועל כלל לא צריך, העיקר שאפשר לתת דוחות ואפשר אפילו לתת דוחות לכל הנוסעים וגם לנהג. כיאה למדינת מושחתיה.
 
ברור, אם אפשר להתעלל בנוסעים אז למה לא. באמצעות דוחות מתכננים למלא את קופת האוצר. להחליט שרירותית מי אמור היה לעלות ומי להמתין זו לא בעיה וקשר לסדר העליה בפועל כלל לא צריך, העיקר שאפשר לתת דוחות ואפשר אפילו לתת דוחות לכל הנוסעים וגם לנהג. כיאה למדינת מושחתיה.
הסר דאגה. מאז מרץ לא עלה לאף אוטובוס בו נסעתי מישהו שאוכף מסכות, שלא לדבר על צפיפות. מה שכן מבקרים עלו לוודא שהנוסעים שילמו על הסכנה שבה מעמידים אותם. ונסעתי לעתים מספיק מזומנות.
 

SupermanZW

Well-known member
הסר דאגה. מאז מרץ לא עלה לאף אוטובוס בו נסעתי מישהו שאוכף מסכות, שלא לדבר על צפיפות. מה שכן מבקרים עלו לוודא שהנוסעים שילמו על הסכנה שבה מעמידים אותם. ונסעתי לעתים מספיק מזומנות.
אולי את צודקת. בכל אופן, פוטנציאל הדוחות הוא אדיר.
 
ברור, אם אפשר להתעלל בנוסעים אז למה לא. באמצעות דוחות מתכננים למלא את קופת האוצר. להחליט שרירותית מי אמור היה לעלות ומי להמתין זו לא בעיה וקשר לסדר העליה בפועל כלל לא צריך, העיקר שאפשר לתת דוחות ואפשר אפילו לתת דוחות לכל הנוסעים וגם לנהג. כיאה למדינת מושחתיה.
הלוואי שיאכפו מסכות, כל פעם אני נאלץ לבקש מאנשים או לברוח מהמזלזלים למינהם, מציל חיים.
 

matrix200200

Active member
נסעתי מספר פעמים בימים אחרונים וקשה לי להגיד שיש יותר אכיפה.
ראיתי אחד שעלה על אוטובוס והיה לו על החולצה "פקח קורונה".
בפועל הוא רק בדק לאנשים האם שילמו על הנסיעה ולא ממש התייחס לנושא המסכות.
עכשיו חזרתי מנסיעה ב274 (לאן נעלם 277 באמת?), האוטובוס היה מפוצץ ממש ולא היה שום פיקוח.
גם אנשים עם מסיכות על הסנטר היו שם :)
 

DRORIKO82

New member
מה קורה עם קו כפר סבא-הרצליה-תל אביב? למה לא מחזירים אותו? מה יקרה כשכל המשק יחזור, או לפחות רובו? תושבי השרון יצטרכו להסתדר בלי רכבת? זה נראה למישהו הגיוני?
 

Bus Nerd

Active member
מה קורה עם קו כפר סבא-הרצליה-תל אביב? למה לא מחזירים אותו? מה יקרה כשכל המשק יחזור, או לפחות רובו? תושבי השרון יצטרכו להסתדר בלי רכבת? זה נראה למישהו הגיוני?
עבודות תשתית. מה אתה מעדיף, שלא יעשו אף פעם עבודות תשתית? שלא ישפרו את רשת המסילות בארץ? אם לא עושים עבודות תשתית אז יש תקלות ואז אנשים מתלוננים על תקלות ואיחורים וצפיפות כי אי אפשר להגביר את התדירות בלי לשדרג את התשתית.

ספציפית עובדים על התקנת מפלגים וחיבור המסילה המזרחית, וזה כלל פירוק של המסילה בין ראש העין לסיבוב לכפר סבא וסלילתה מחדש, ותוספת רציפים בראש העין. אף אחד לא עושה "דווקא" לתושבי השרון, וזה נראה מאוד הגיוני שעבודות תשתית לוקחות זמן, במיוחד בתקופת מגפה כשיש הגבלות על התקהלויות והאטות בשרשראות אספקה בכל העולם, כשיש עובדים שלא יכולים להגיע לעבודה כי הם בבידוד וכו'.

הדבר היחיד ש"לא הגיוני" כאן זה שרכבת ישראל, בניגוד לחברות רכבת במדינות אחרות בעולם, לא מעדכנת בקביעות על ההתקדמות בעבודות התשתית וההיקף שלהם, אז אנחנו צריכים להסתמך על עדכונים ספוראדיים של מתנדבים באינטרנט. עבודות התשתית האלו הן דווקא הגיוניות מאוד וחשובות מאוד להמשך פיתוח רשת הרכבות בארץ.
 

DRORIKO82

New member
עבודות תשתית. מה אתה מעדיף, שלא יעשו אף פעם עבודות תשתית? שלא ישפרו את רשת המסילות בארץ? אם לא עושים עבודות תשתית אז יש תקלות ואז אנשים מתלוננים על תקלות ואיחורים וצפיפות כי אי אפשר להגביר את התדירות בלי לשדרג את התשתית.

ספציפית עובדים על התקנת מפלגים וחיבור המסילה המזרחית, וזה כלל פירוק של המסילה בין ראש העין לסיבוב לכפר סבא וסלילתה מחדש, ותוספת רציפים בראש העין. אף אחד לא עושה "דווקא" לתושבי השרון, וזה נראה מאוד הגיוני שעבודות תשתית לוקחות זמן, במיוחד בתקופת מגפה כשיש הגבלות על התקהלויות והאטות בשרשראות אספקה בכל העולם, כשיש עובדים שלא יכולים להגיע לעבודה כי הם בבידוד וכו'.

הדבר היחיד ש"לא הגיוני" כאן זה שרכבת ישראל, בניגוד לחברות רכבת במדינות אחרות בעולם, לא מעדכנת בקביעות על ההתקדמות בעבודות התשתית וההיקף שלהם, אז אנחנו צריכים להסתמך על עדכונים ספוראדיים של מתנדבים באינטרנט. עבודות התשתית האלו הן דווקא הגיוניות מאוד וחשובות מאוד להמשך פיתוח רשת הרכבות בארץ.
דוברת הרכבת, לבנה שמה, אמרה לי שקו כפר סבא-הרצליה-תל אביב נסגר בגלל הקורונה, לא בגלל העבודות. למה לא מחזירים אותו? למה את כל התחבורה הציבורית מחזירים ואת זה לא?
 
למעלה