פרק 152: הפרק הקצר ביותר אי פעם

פרק 152: הפרק הקצר ביותר אי פעם

תקציר הפרק: הפיג'מות מנסים לייצר את הפרק הקצר ביותר ששודר אי פעם בטלוויזיה. שידור חוזר ב-20:05, 23:55 וגם ב-Hot vod young.
צפייה נעימה! מוזמנים להגיב
 

pijamot2

New member
ראיתי את הפרק

לא אהבתי אותו יותר מדי, כל הפרק עשו סצנות לא אמיתיות וקובי התלונן על הרעיון וניסו למתוח את זה.. אבל הפספוסים היו קורעים
 

enigma14

New member
יותר נחמד ממה שחשבתי! ../images/Emo13.gif

הרעיון שלו לא נשמע טוב,אבל הקטעים היו דווקא מצחיקים! במיוחד הקטע שהם זוממים "תאונות" זה לזה,קצת מזכיר את ההומור של העונות הראשונות,וכמובן הפספוסים היו קורעים!!!
 
נחמד מאוד!

אך כרגיל - הזוי.. אני אוהב את הבדיחות שרובי מוסיף בין השורות..אם זה החלטורות של עודד, אם זו הירידה על אורלי ויינרמן בפרק הראשון... ולמי שזוכר - בעבר נשאלה בפורום שאלה "האם הוזכר פעם בסדרה שרוני צמחונית" - יש לי הרגשה שזה נשאל בשביל הפרק הזה............
 
פרק מגניב!

כשהוא התחיל אמרתי לעצמי "אוי אלוהים, איט בטר בי גוד". וזה היה! הם לא נורמליים, ברור, אבל זה היה מקורי ומרענן. הפרקים האלה הם אולי לא פרקי קלאסה של הפיג'מות, אבל אלה פרקים של סדרה מטורפת שלא תראו בשום מקום אחר. סחתיין עליהם. הסיקוונסים של השלישייה מתלבטת את מי להרוג, רוני מספרת לגרי שהיא צמחונית, וכל ההתחלה עם הדברים ההזויים שקורים "בפרקים הקודמים" היו גדולים
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אהבתי מאוד!!!!!!../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

רעיון מקורי בהחלט, בדיחות מעולות - זה עבד טוב מכל הבחינות
נהנתי מאוד ומחכה לראות את זה שוב בצפייה שניה
 

kuliv

New member
היה בהחלט מצחיק, זה פשוט לא היה פרק ../images/Emo13.gif

נראה כמו אוסף מערכונים שהתקבצו. הפרק הקצר עצמו היה ממש מבאס... אבל היו כמה מערכונים מעולים! הקטע עם ההרעלה של עודד היה משובח במיוחד.
 
למעלה