פרק 4 - משימת "פלאנט הוליווד"

oren*

New member
פרק 4 - משימת "פלאנט הוליווד"

1. על הצוותים לנהל משמרת לילה במסעדת "פלאנט הוליווד" תוך שימוש באסטרטגיה לשיפור הרווחים 2. מצורפים מסמכים פיננסיים עבור כל אחת משתי משמרות הלילה במסעדה 3. כל קבוצה תקבל סכום בסיס של 1500$ לשימוש כפי שתמצא לנכון 4. הקבוצה חייבת לבקר במסעדה בשעות 13:00-15:00 ביום המשמרת בכדי ללמוד את תפעול המקום 5. הקבוצה חייבת להציג את השינויים שהם מתכננים לבצע בצוות העומד לרשותם בשעה 16:30 ביום המשמרת, לפני הביצוע 6. הקבוצה תנהל את המסעדה בין השעות 16:00-24:00 ותקבל אחריות מלאה על המסעדה והצוות בכדי לממש את השינויים במטרה להגדיל את הרווחים 7. הקבוצה שתציג את השיפור הגבוה יותר ברווחים לעומת התקופה המקבילה אשתקד, מנצחת במשימה 8. הקבוצה חייבת לבחור מנהל פרוייקט 9. המשימה מתחילה - עכשיו!
 

oren*

New member
הימים המקבילים בשנה שעברה

היות וכל קבוצה ניהלה את המסעדה בנפרד יום אחרי יום - גם ההשוואה לרווחי השנה שעברה נעשתה ליומיים נפרדים ייתכן ויום מסויים בשבוע חזק יותר מיום אחר ולכן השוו בדיוק לאותו יום ולא עשו ממוצע.
 

Johanna1

New member
..

לדעתי הם היו צריכים ללכת הרבה יותר בכיוון של תיירים.... לחפש איפה כל התיירים ולספר להם שפלאנט הוליווד זה כמו מוזיאון של קולנוע, וגם מסעדה, בלה בלה בלה... ויש מצב שהרבה מהם היו באים..
 

שלמונזה

New member
נורא משעמם שהם מפסידים ../images/Emo168.gif

כל הזמן... כל פרק נראה לי שהנה הבנים עושים עבודה יותר טובה והם ינצחו... ואז הם לא. ולמה תמיד יש אצל הבנים איזה דביל שדופק להם את העבודה (סמי ועכשיו ניק)
 

oren*

New member
גם אצל הבנות היו ויכוחים בכל פרק,

כך שאם הן היו מפסידות גם אצלן היה אפשר להצביע על אחת שדופקת להם את העבודה (לדוגמא במשימת הפרסום - זו שהציעה להשתמש ברמזים של איברי מין, או הויכוחים המכוערים במטוס ובלימוזינה). הניצחון משותף לכל הקבוצה אבל בהפסד מאשימים רק אחד וזה לא תמיד נכון.
 

oren*

New member
הפאדיחה הגדולה יותר היא של הבנות,

כשטראמפ קרא להן לחדר במגרש הגולף ונזף בהן על השימוש במיניות בכדי להצליח במשימות - הן בעצמן הרגישו מאוד לא נעים לאחר מכן.
 

oren*

New member
קשה להגדיר מה אסור ומה מותר

עד כמה ניצול המיניות הוא בעיני הצופה או אסטרטגייה של המשתתפות - האם החצאית קצרה או ארוכה, צבע הליפסטיק, חיוכים וכו... בכל פרק היו משתתפות שהתנגדו לשימוש במיניות ואני מניח שבפרקים הבאים הקול שלהן יהיה דומיננטי יותר, ונראה פחות מיניות ויותר אסטרטגיות עסקיות מקובלות.
 

fighter21

New member
הטעות של הבנים, והניצחון של הנשים

הטעות של הבנים הוא שהן לא התמקדו בנושא אחד שבו הם יכלו להשיג את הניצחון. הרי אין ספק שאם הפנים העצובות של ניק אף אחד לא היה נכנס לפלאנט הוליוד, ההפך הוא הנכון. לעומת זאת הנשים הצליחו להשיג רווחים אדירים בנושא המשקאות והקוקטיילים, זאת בעזרת סוג של משהו בסגנון "שיווק אגריסיבי". דבר שני, הבנים קיבלו את המושכות לניהול פלאנט הוליוד, אז למה לעזאזל הם הפכו את עצמם לסוג של זבנים ואנשי מכירות כאשר קוואמבי הולך עם באסטה קטנה ומוכר מוצרים, זה מביך. הם היו צריכים לשכור בחורות נעות שילבשו את המדים של פלאנט הוליוד ויעשו את העבודה במקומם, אפשר למצוא כאלה ברחוב תמורת 100$ הם ישמחו לעשות זאת.
 
למעלה