פרק 98 - פרק סיום העונה (ובכלל?)

זאות נגמררררר

איזה פרק מרגשש בכיתייי עד הדמעותתתתת מגיע לולה באום המסריחה הזאתי שתירקב בקבררר מפלצת חולת נפש אני יודע שגילה אלמגור לא הרגה אותם באמת אבל זה מרגששש כול כךך מישהו יודע עם היה עונה שלישית ? או לא ואיך בדיוק דניאלה חזרה
 

ש י ר ד ן

New member
לא זה מבריק, זה מבריק! זה גאוני!!!

כמובן שיש לי כמה שאלות לא סגורות :p למשל - מה דני אמור לעשות עכשיו? דניאלה או רננה? איך יכלו להעמיד אותו בפני בחירה כזו?! איך דניאלה חיה?! ואיך היא ידעה לאן ללכת?! הפתרון היחיד שחשבנו עליו הוא שכבר בשנות השישים דניאלה ראתה את המזוודה שנועה השאירה פתוחה ונכנסה, הגיעה לשנות השמונים, ראתה והבינה מה קורה והצילה את המצב או משהו כזה... עופרה תקועה ב2009, נכון? אז עכשיו דניאלה תיוולד בעתיד ותנחשו מה יקרה!!! פרדוקס - שמעתם את המילה הזו פעם? >< וגם נועה תקועה ב2009! איך היא אמורה לעזור לדניאלה להציל את דני? יש הרי סיבה שהיא חזרה ל1968... >< טוב עכשיו אימא קוראת לי, אבל יש לי עוד המון הערות וסימני קריאה על כמה מדהים וערוך מדהים הפרק היה, איזה מעולה כל המיחזורים (שדווקא ממש התאימו והצחיקו אותנו) ועוד... :) אוי, הפרק הזה היה שווה את כל העונה! :)
 

אורדיקי

New member
כן, פרק לא הגיוני

אבל נו מילא. אם זה היה תלוי בי הייתי מסיים את זה כשדני מת.
 

ש י ר ד ן

New member
אני הייתי מסיימת את זה

שרק החבורה שלנו כאילו מגיעים ל2009, כלומר מושיקו ואלה לא, אחרי שיורים באוסי ומושיקו לא מת או משהו כזה, ואז רואים את המצבה של מושיקו בכל זאת... אגב - שווה לפתוח שרשור לאיך כל אחד היה מסיים את העונה? נראה לי שווה בהתחשב בזה שכנראה לא יהיו פה עוד יותר מידי שרשורים...
 

גםצופה

Member
מנהל
לגבי הסוף יכול להיות...

שבאיזה שהיא דרך מצליחים להציל ולהרכיב מחדש את המזוודה (כבר בשנות ה-60 הצליחו לתקן את המזוודה אז לא בשנות האלפיים ??) ואז יכול להיות שעפרה+מושיקו חוזרים לעבר כדי שדניאלה תוולד בזמן שלה - כדי למנוע את הפרדוקס...
 
מושיקו ישאר עם אבא שלו

עונה שלמה ראינו כמה הוא חסר לו, הוא לא יתרחק ממנו עכשיו, לא משנה איפה ומתי, אבל שניהם יהיו ביחד. המזוודה תתוקן, זה בטוח. גם כי זה כבר קרה וגם כי חזי אמר. לעפרה אין סיבה להישאר שם, אמא ואבא ואייטיז זה החיים שלה. רננה דווקא לא נראה לי תחזור... אין לה כלום שם והיא תמיד רוצה להתחיל מחדש, גם כשעזבה את אמא שלה, גם בת"א שהיא בכתה במק-דייויד שהחיים שלה נוראיים... ננה ננה חמודה שלי.
 

גםצופה

Member
מנהל
הממ...

האמת שנראה שהכל פתוח... מושיקו יכול להשאר עם דני ב-2008 או לחזור לאייטיז וגם דני יכול לחזור איתו... (ואולי גם רננה...)
 
בהחלט הכל פתוח

רינגו ונועה גם יכולים לחזור לתקופת התנך ומיה לחייזרים בעתיד
ככה כל אחד במקומו
או שפשוט יישארו כולם ביחד כמו עד עכשיו, ואם ישעמם להם הם יכולים לקפוץ לשנות ה70 בת"א ולספר שהם מרחובות.. ד"א הקישור בחתימה שלך לא עובד כבר מהגרסה הקודמת שלו.
 

Princess Galush

New member
באמת סיום של תקופה

היה פרק סיום מדהים, מותח ולא הפסיק להפתיע לרגע.. אבל הצטערתי למרות הכל שהמזוודה התפוצצה :( נשארו המון שאלות באוויר בקשר לשינויים שהם עשו בזמן- איך זה מסתדר שבשנות ה200 יש גם את דניאלה וגם את עופרה שבהריון? וכמו שאחותי שאלה שניה אחרי שנגמר- עם מי דני יהיה עכשיו? אבל וואו איזה סיום... היה ממש מרגש וכשנועה ירתה באוסי נשארתי עם פה פעור (מי אמר קלאודיו?).. הקטע שדני משנה את הזמן היה מסחרר. והשיר-דיבור ששמו ברקע כשדני "מת" היה חזק ביותר. כמו שאמרו בשיר How do you measure a year? איך מודדים תקופה כזאת של שתי עונות? ממש סיום עידן... טוב, מחכים לסדרה הבאה. אבל אני בהחלט אתגעגע לדני הוליווד (איך אני אסתדר בלי שירים מפגרים, סלנג תקופתי, פאקים מטורפים בעלילה ובזמן וכמובן בלי נונו וגוגו החתיך על?
)
 
הללויה באמת היה השיר האחרון של הסדרה

לפניו השמיעו את funeral blues ואחרי הללויה שיר סיום.
 
אולי

פשוט זרקתי את השם של השיר שזיהיתי , אני לא ממש מבינה לפי הביצועים יכול להיות פשוט אני יודעת שלאונרד כהן מבצע את השיר הזה גם ..
 
למעלה