פשוט מרגישה רע

פשוט מרגישה רע

מקום העבודה שלי לא הכי מלהיב בעולם, זה משהו שהגעתי אליו במקרה במטרה ללמוד ולהכיר תחום מסוים, לצבור ניסיון ולהמשיך הלאה. ידעתי מראש שהשכר נמוך ושהעבודה דורשת המון השקעה, אבל לא חשבתי שעד כדי כך אנשים יפעלו לשבור אותי. מה שהכי מפריע לי בעבודה זה חוסר ההערכה שמתבטא בכך שלא משנה כמה קשה אני עובדת ולאיזה השגים אני מגיעה - לא רק שמילים טובות זה מצרך נדיר, אני עוד סופגת תלונות כאילו אני לא עושה כלום, ואחרי יום ארוך שלא הייתה לי בו שנייה לנשום, שלהפסקת צהריים לא הספקתי לצאת אלא רק חטפתי משהו בין שיחת טלפון אחת לשנייה, אני שומעת תלונות (שנאמרות בקול רם וליד קולגות) שאני לא עובדת, לא עושה כלום, רק משחקת כל היום. זה כבר לא רק מעצבן, זה גם מאוד פוגע. בנוסף, לא מפסיקים להוסיף לי עוד ועוד מטלות, נראה שמחכים לראות מתי אני אשבר, וכשאני עומדת בכבוד במטלות התגובות נינוחות, הרי זו העבודה שלי, לא מגיע לי שבחים על כך שאני בסך הכל עושה את המוטל עלי. וכמובן שכשמשהו מתחרבש, אפילו שזה לא קורה הרבה, אז אני חוטפת, גם אם אלו דברים שלא באשמתי ולא תלויים בי. ולפעמים יש קטעים קטנים ומבאסים, כמו שמקום העבודה מנסה לצ'פר את העובדים אז עשו פעילות מיוחדת לפורים ודווקא ביום של הפעילות שלחו אותי לישיבה מיוחדת במקום אחר ככה שהפסדתי את רוב הפעילות והפינוקים, וכשניסיתי כן להוציא משהו ממה שנשאר גיליתי שאי אפשר, כי למשל למאפרת שהביאו במיוחד קבעו לו"ז מראש שהיה צריך להירשם אליו ואף אחד לא חשב לרשום אותי, כולל הבוסית שלי שהייתה מהמארגנים של ההפנינג הזה. כמובן שגם מהכיבוד המכובד שהביאו לא נשאר לי יותר מדי (הייתה מישהי ששמרה לי קצת בצד אבל גם את מה שהשאירה לי היה מי שדאג לחסל). נוסף לזה יום כיף שהולך להיות השבוע, שכולל פעילות שאני לא הכי מתלהבת ממנה וארוחה במסעדת בשרים (אני צמחונית) ואני שוקלת להגיד שאני לא באה, אבל מפחדת שיעשו פרצופים.
 

restart2

New member
מקום עבודה מלהיב - במי זה תלוי?

היי מפזרת הצלילים ברוח אהבתי את הניק שלך. בפנייה את מדברת על יחסים עכורים עם הצוות שאיתו את עובדת וגם עם המנהלת.. העמיתים שלך נוהגים אחד עם השני באופן דומה. זו התרבות הארגונית? אם לא - חשבי מה גורם לאחרים לא לפרגן לך? האם יש משהו בך שהיית משנה וההתנהגות אלייך תשתנה? יש כאלו שמפרגנים להם? לקיחת אחריות על הרגשות שלך הוא שלב ראשון ליצירת שינוי. את רוצה מערכות יחסים שונות? חשבי על מערכות יחסים שנרקמות איך יוצרים, איך משנים? אשמח לסייע אירית שעל www.iritshaal.co.il
 
תודה אירית

תודה על התגובה. כתבתי את מה שכתבתי אתמול מייד אחרי שחזרתי מהעבודה, הכל היה טרי והרגיש רע. האמת שעכשיו להיזכר באתמול מעורר את הכל והיו קטעים נוספים במהלך יום העבודה שהעלו בי תחושות לא נעימות. נתחיל בכך שלא העלתי יחסים עכורים עם המנהלת, המנהלת שלי אולי אכזבה אותי מעט לאחרונה אבל לא הייתי קוראת לזה יחסים עכורים. דווקא היום הייתה לנו שיחה שעוררה בי תחושה שיש עם מי לדבר ולמה לצפות, אבל אני מאוכזבת למשל מזה שאתמול לא רק שפספסתי את רוב ההפנינג, לא יצא לי להנות מהמעט שיכולתי - והיא כממונה עלי הייתה יכולה לדאוג מראש שאני כן אהנה, היא הייתה יכולה לרשום אותי לאיפור ולבניית הציפורנים שהייתה כפינוק לנשים ולא עשתה את זה. אתמול אשכרה הייתי האשה היחידה במקום העבודה שלא אופרה ושהציפורניים שלה היו "רגילות". גם היום ראיתי את כולן עם הציפורניים והרגשתי רע. שלחו גם מייל בעניין עם תודות למי שארגן ומצאתי גם את השם שלי מופיע שם, תודה על שלצד הארגון נהנתי והשתתפתי. היא לא חשבה אפילו להתנצל על זה שאפילו מהכיבוד לא יצא לי לטעום! לגבי "התרבות הארגונית" - לא רק אני מרגישה ככה, אני יודעת שעוד קולגות שלי מרגישים כמוני ולרוב הטענה היא שככה זה, המקום לא ישתנה ואנחנו לא נשנה אותו ומי שזה מפריע לו - כנראה שהוא לא מתאים לעבודה הזאת. אני אוהבת חלק לא קטן מהאנשים שאני עובדת איתם, יש חברים שמנסים לנחם אותי, גם אתמול ניסו לנחם אותי (מישהי גם ניסתה לסדר שאני אכנס לזו שעושה ציפורניים, לא הצליח לה כי כאמור לא הייתי רשומה). יש מי שזורק שכדאי שאני אמצא מקום עבודה אחר כי בסוף אני אשבר ואתמוטט או שיפטרו אותי כי אני לא אתפקד בעבודה כמו שצריך (הייתה פעם שבכיתי בעבודה ואמרו לי שאם המנהלת תראה אותי ירשמו נקודות לחובתי).
 
../images/Emo140.gif

כמה זמן את עובדת במקום הזה? האם את מרגישה שכבר למדת את התחום? האם בשיחה עם המנהלת אמרת לה שלא יצא לך להנות מהיום הזה? ואת היחידה מבין כל הנשים שלא זכתה לפינוקים?
 
4 חודשים בערך

וזה לא רק הקטע שאני מרגישה שיש לי עוד מה ללמוד, אני מרגישה שאם אני אלך עכשיו לחפש עבודה אחרת ויראו בקו"ח שלי שעבדתי תקופה קצרה, זה לא יראה טוב. בנוסף, מבחינה כלכלית אני לא יכולה להרשות לעצמי להיות בלי עבודה ולחפש עבודה אחרת בזמן שעובדים זה לא קל, ואני גם לא מסוגלת להיות לא הוגנת ולעזוב בהתראה קצרה, אמרו לי שאני לא צריכה להיות כל כך לויאלית ולחשוב רק על עצמי, אבל אני לא מסוגלת. השיחה עם המנהלת לא כללה דיבורים על היום הזה, זה גם לא נראה לי מתאים וסביר להניח שהיא סתם תחשוב שאני מתבכיינת וזה גם לא שהיא לא יודעת שאני לא הספקתי כלום, היא זו ששלחה אותי לישיבה והיא יודעת שהגעתי לקראת הסוף. נראה לי גם קטנוני לבוא אליה בטענות על כך שלא רשמה אותי לפינוקים, נראה שזה פשוט לא נראה לה חשוב כשכולם נרשמו לרשום גם אותי, ולבוא ולהגיד לה שאני מרגישה מקופחת... מרגיש לי ילדותי ומתבכיין, עצם זה שאני מרגישה ככה גורם לי להרגיש רע עם עצמי. מה שכן עשיתי זה לבוא אליה כשהיא הייתה עם עוד מישהי ולשאול על כיבוד מסוים ששמעתי שהיה ולשאול מה בדיוק היה ולמה לא השאירו לי, לא זכיתי להתייחסות של ממש.
 
למעלה