פתיחת דיון לגביי / חוקים / רוחניים

פתיחת דיון לגביי / חוקים / רוחניים ../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif

שמישהו מהחברים המיסטיקנים פו בבקשה יסביר לי ואת זה אני ממש לא מבין מפורומים שכנים שעוסקים בטארוט מי קבע ואיפו זה רשום בספר חוקים כל שהוא מיסטי במהלך ההיסטורייה של עולם הטארוט שאסור ליפתוח למישהו מותחת לגיל 21 ההדרכה הקוסמית שלי מסרה לי שאין חוק כזה בכלל אגב אז מי קבע את החוקים האלה ביכלל מישהו הלווווו זה נורא מעצבן אותי כל הייענו חוקים האלה זה מרתיח אותי כי זה נישמע מופרך ומאוד שטותי דעתכם בבקשה
 
מי אמר את זה?

אילו חוקים שכנראה קשורים לתפוז כי באופן כללי לא ידועה לי מניעה לפתוח לגיל צעיר יותר. לא רצוי לפתוח לצעירים מידי כי זה עלול לבלבל אותם והם עדיין לא בשלים לשמוע, הם אף עלולים להבהל ולפחד.
 

IBP1

New member
אלה חוקים אישיים כל אחד קובע את שלו לפי

אמונתו.
 

פרויז1

New member
לדעתי, יש להעסיק אנשים במיסטיקה, כמו

חיזוי בעבורם באמצעים כאלה, ובכלל זה קלפי טארות, כמה שיותר מאוחר! הטעם לכך הוא שצעירים, אשר זה עתה השלימו את התבגרותם ועזבו את זירת השהות בגיל הבעייתי - הטיפשעשרה - עלולים לקבל את החיזויים בנפש שאיננה מוצקה דיה. מגובשת מספיק. בשכל שטרם אומן לקבל את המציאות המיסטית באופן צרוף, שקול ומאוזן. תגיד לי - ובצדק - אבל הוא כבר בוגר! אכן! הוא עבר את גיל ה- 18. ואף המשיך את תהליכי בשלותו והתחזקותו מול הסייגים שהעליתי קודם. המשיך אבל ספק אם השלים . גיל הבגרות בדורנו הוא אכן 18. בעבר היה 13 - בר מצווה. לפני כ- 200 שנה, כשצעירים יהודים דתיים עשו אורגיות בזמן עיסוק במיסטיקה יהודית, פסקו הלכה/קבעו שרק מגיל 40. ידידי! בני אדם מגיעים לגיל 13, 18, 40 ויותר - במצב בגרות שונה זה מזה. יש מי שמקדים ויש המאחר. אנחנו מחוייבים לכל החברה. גם לחלשים שבינינו. ערב טוב לך ! הכותב איננו מיסטיקן.
 
לכל אחד יש את מערכת האמונות שלו../images/Emo140.gif

כמו גם את מערכת ה"חוקים" שלו. לכל קורא בקלפים יש קווים אדומים שהוא מציב לעצמו לפי נסיונו והבנתו. אני ל חושבת שיש איזה שהוא חוק שמקובל על כל הקוראים כולם. כך למשל נושא הגיל - לטעמי יש לבדוק כל מקרה לגופו ולא להחליט מראש כך או אחרת. באופן אישי אני לא אוהבת לייעץ לילדים, אלא שנשאלת השאלה מיהו ילד? האם זה הגיל? האם זו בגרותו הנפשית? שוב, כל מקרה לגופו. ועוד "חוק" שמרבים לדבר בו הוא הכוהנת הגדולה. האם נכון להמשיך את הקריאה כאשר הכוהנת מופיעה במיקום כזה או אחר בפריסה? יש מי שמעדיף לסיים את הקריאה כאשר הכוהנת מופיעה כקלף אחרון/ראשון בפריסה ויש מי שמתעלמים מזה לגמרי. "חוק" נוסף הוא לגבי קלף המוות. גם עם הקלף הזה יש לא מעט בעיות וויכוחים. האם נכון לפרש אותו כך או אחרת?
 

kagome10

New member
שיקול דעת - זה כל הסיפור

לא לתת חיזוי מגיל X אלא לשקול כל מקרה בנפרד, לפי המסלול האישי והשיעורים האישיים של האדם. זו השיטה שלי. ואני עדיין לא בת 18 P:
 

kagome10

New member
חן חן על המחמאה :)

וזו לא הפעם הראשונה שאומרים לי את זה. זו אחת הסיבות בגללן אני חושבת שלא נכון לשפוט אנשים על פי הגיל. במקום זאת, יש לשפוט את בגרותם, את השיעורים שעברו ואת אלו שהם עוד צריכים לעבור, ולהפעיל שיקול דעת. אין נוסחאות קסם ואין גיל שאחריו אנשים פתאום הופכים לבוגרים. יש רק שכל ישר, אינטואיציה וניסיון אישי, ואדם שמשתמש בהם בניסיון להביא עוד אור לעולם (או לא משתמש בהם, ובמקום זאת נצמד איזו נוסחא).
 

פרויז1

New member
כשאנחנו הולכים לקבוע נורמות חברתיות,

אנחנו קובעים דפוסים. הדפוסים, נקבעים לפי מיטב הערכתנו כך שיתאימו לנהל חיי חברה תקינים ומסודירם. מה מושך אותך למיסטיקה, אם מותר לשאול? ערב טוב !
 

kagome10

New member
אני נמשכת למאגיה, לא למיסטיקה

והתשובה שלי, היחידה האפשרית, היא פשוטה: יעוד. למה אתה קורא חיי חברה תקינים ומסודרים? חיי חברה תקינים, על פי ההגדרה שלי, לא יכולים להיות מסודרים. מהותם - רבגוניות.
 

IBP1

New member
קאגומה ,עושה רושם שאת לא מבינה מהי מיסטיקה.

כמי שלומדת כישוף,איך את מצליחה להעביר לתודעה את שגנוז מתודעתך. שהרי אני ואת יודעים לבטח שבלעדי הבנת התהליך של הכישוף הוא מה שמביא את היכולת לבצע אותו .הרי זה מה שמבדיל בין אדם רגיל לבין מאג בביצוע כישוף. אדם רגיל יכול לשרוף מחסן מלא קטורת ולמעט מחסן שרוף לא התבצע שום שינוי .מאג יכול לקטוף עלה ולהגיע עמו לתודעה ולתעל את האנרגיה לבצע שינוי. כל מה שמביב לנו ,הם כלים משניים .הכלי העיקרי המביא לשינוי הוא תודעת האדם להבין ולנתח את סביבתו את האנרגיות הפועלותהעוטפות כל דבר הניצב בעולמינו. אם הבנה זו אינה נחשבת למיסטיקה ,כנראה שאני עסקתי בתחום הלא נכון כל חיי. מיסטיקה זה לא רק חיזוי עתידות בקלפים ,אגב הידעת שבמאגיה ישנם דרכים לחזות את העתיד באמצעיים מאגים ,נרות ,מים,גחלים לוחשות,קריאת עננים ועוד המון טכניקות .כך שבלי מיסטיקה אין סיכוי שנבין המון דברים בחיים ......
 

kagome10

New member
לא להסכים ולא להבין אלו שני דברים שונים

לומר שאנ אישית לא מבינה אותך, או שכל מי שלא מסכים איתך פשוט לא מבין, זה סוג של זלזול, בי ובדעתי. אני מבינה אותך, אך לא מסכימה אותך, והיחס לך עלי מעלי כל חשק להסביר את עצמי. למה להסביר את עצמי למישהו שברור לו שאני לא מבינה אותו, ולא חושב אולי פשוט לשאול במה אנחנו לא מסכימים?
 

IBP1

New member
שימי לב למה שכתבתי ...

אני לא אמרתי שאותי ואו את דעתי את אינך מבינה ,אלא התכוונתי לקשר שיש בין מאגיה לנסתר ,למיסטי . מאגיה כשמה היא מכילה בתוכה תכנים מיסטיים חבויים שכן ,בלעדי תכנים אלה מאגיה הייתה נתפסת כתחום מדעי . אני אקח לדוגמא אישית מתוך העולם המאגי הצפון אפריקני ("שחור" ) את "טקס הקדירה "המשמש בתחום ה"פחור" (טיהור) את אחד הכלים העוצמתיים בטיהור קבוצתי . זהו טקס תמוה שבו אנשים כביכול עוברים מעל כלי המכיל אש וקטורת.עד לפני כמה שנים ,זה היה טקס שכלל הבנות מיסטיות. יום אחד בא המדע וחקר את הטקס הביזארי והתברר כ הטקס הנ"ל מכיל תחום מדעי שאנו מכירים כיום כ- "יוניזציה" . הטקס השבטי ברברי (BERBERY ) הזה שנחשב פרימיטיבי לכל דבר נמצא היום בתוך יחידות הקרור בבית ובמשרד . הוא משמש לטיהור המזון בתוך המקררים החדשים. בבתי חולים חדשים יש הוראות מחייבות להתקין יחידות שכאלה! .המדע מצא לנכון כי יינון האויר באיזורי המחיה שאנו נמצאים בו משפר את איכות חיינו . המדע פישט את הטקס כתהליך יוניזציוני ובכך הסיר מעליו את התכנים המיסטים שהסתירו מאיתנו את ההבנה של הטקס. כשאני למדתי לערוך את הטקס ,המורה שלי הסבירה לי את הטקס בצורה של ככה זה עוזר וזהו.בא המדע והסביר למה ולכן כיום מעטים הטקסים מסוגו הנערכים אצל המרוקנים. אותי את מבינה ,השאלה האם את מבינה את הקשר שיש בין מיסטיקה למאגיה?
 

kagome10

New member
ומה עם מה שכתבת?

הרי אתה הוא שרשמת:"קאגומה ,עושה רושם שאת לא מבינה מהי מיסטיקה.‬ " אני מבינה את הקשר בין מיסטיקה למאגיה (ורואה כעלבון את עצמם העובדה שהנחת, ולו לרגע, שאיני מבינה אותו), אולם אני מבינה גם את ההבדל ביניהם. וזו השאלה שלי - האם אתה מבין את ההבדל. וכמובן, עוד שאלה - האם אתה יודע איך לדון אחרים לכף זכות, ולא לזלזל בהם?
 

IBP1

New member
שימי לב -כתבתי עושה רושם ....

כלומר שאני לא מקובע על דיעה זו ,אלא מתרשם שאולי כך הדבר.מותר לי להניח מהתרשמות לא כל דבר הנאמר הוא משהו כנגדך. לדעתי מאגיה הוא תחום הנמצא בתוך המשפחה העניפה הזאת הנקראת מיסטיקה. הנחה זו שלי ,יש לה מתנגדים שטוענים שמאגיה אינה שייכת לשם. אני מכבד את דעתם הזאת. אך איני מוצא אותה נכונה. בקשר לסייפא ......המממממ..... כמה גלידות את כבר חייבת לי :) ?
 

kagome10

New member
המפה אינה השטח

קיימת עובדה, כמו הר או נהר. וקיים הפירוש של האדם, שיסמן על המפה כביש ונהר, עיר וכפר, אך לא יסמן את פריחת האירוסים. אני מנסה להיות מודעת לכלכ בחירה שלי לפרש את מעשיו ודעותיו של האחר/ת. האחר/ת בה' הידיעה, לא אדם ספציפי כלשהו. כאשר מישהו אומר משהו שלדעתי לא נכון, יש לי שתי אפשרויות, להניח שהוא פשוט לא מבין, ואם אני אסביר לו את דעתי ברור ומובן שהוא יכיר בטעותו ויקבל את דעתי כנכונה, או להניח שיש לו דעה משלו, שהוא בחר בדעה זו לאחר שבדק את הנושא, ויכול מאוד להיות שהוא מכיר את הטיעונים שלי. הוא לא "לא מבין", יש לו דעה שונה. לדעתי, הבחירה באפשרות הראשונה יש בה מן הזלזול. אני מאמינה שמאגיה ומיסטיקה הם שני תחומים קשורים זה לזה. אני מכירה מאגים שאומרים שמיסטיקה היא תת ענף של מאגיה ומיסטיקנים שאומרים שמאגיה היא תת ענף של מיסטיקה. כשיש לך פשיט כל דבר נראה כמו מסמר. לדעתי שתי הטענות נגועות באגוצנטריזם. ואני לא חייבת לך גלידות. אני אומנם לא מסכימה איתך, אבל זה לא סיבה להרעיל אותך, ולא משנה עד כמה קטן המינון של הרעל.
 

IBP1

New member
פעם שלישית גלידה......

פעם מיליון מפעל גלידה !!!!! את רואה היה מדובר בעשיית רושם בלבד מסכים עם ההנחות שהנחת. וכעת זה כבר שני מפעלים
 

kagome10

New member
עשיית רושם? על מי ולמה?

ואיך זה שאת המסכים איתי כאשר אני אומרת שדעתי שונה מדעתך? (ולמה אתה נחוש בדעתך לחטף הרעלת חומרים משמרים, ועוד להציע לי להרעיל את ההמונים?)
 
למעלה