צביעה של שידת עץ

צביעה של שידת עץ

אני רוצה לצבוע את השידה אבל קצת מהססת. אני מעוניינת להגיע לצבע שמנת \ קרם , בחנות הצבעים אמרו לי שאני צריכה לצבוע בצבע אטום (לא יראו את העץ) אין אפשרות לשייף יותר מידי, הצבע הקיים חדר פנימה האם יש דרך אחרת לשמור על מראה העץ הטבעי. אשמח לטיפים... תודה, ש.
 

זה האיש

New member
צבע שמנת./ צבע אטום

אם את מעוניינת בצבע שמנת, הרי שלא יראו את המרקם הטבעי של העץ.. אם את רוצה שהמראה הטבעי ישאר, לא תוכלי לצבוע בצבע שמנת.. את צריכה להחליט אם את רוצה צבע אטום או צבע שניתן לראות דרכו את העץ ..
 

yerovama

New member
אמת ויציב

אם את רוצה לשמור על טקסטורת העץ, עליך לצבוע בוורנית לעץ (לכה). במידה ואת רוצה שמנת, עליך לצבוע בפוליאור מט משי או מבריק בגוון שמנת אטום. בכל מקרה כדאי לשייף את השידה ולנקות שאריות אבק ועץ טרם הצביעה. בהצלחה!
 

פזיתי1

New member
מה הדרך הטובה ביותר לנקות את הרהיט

לפני הצביעה? סליחה על הבורות, אבל בשביל יש פורום, לא?
 

yulevi

New member
הכנת עץ

כשם שעניתי לשאלתך הקודמת תמונה תעזור מאוד. צריך לראות ממה בנוי השולחן,איך הגימור שלו ועוד מספר פרמטרים,השאלה כללית מדי, ונכון הפורום הוקם לטובת חובבי העבודה בעץ
 

yulevi

New member
אמא של אריאלה

נעים מאוד אני גם אבא של אריאלה
כדי לשמור על טקסטורת העץ תצטרכי לשייף את הצבע הישן כמה שיותר,האם את יודעת באיזה צבע הציעו לך לצבוע, צבע שמנת אני קצת בספק אם קיים שקוף.קיים בשוק מגוון רחב של צבעים מגוונים שקופים לצביעת עץ ,ממליץ לך להכנס לאתרים של יעקובי,טמבור ,פלוד, ולראות את מפתח הגוונים לצבעי עץ אולי ימצא חן בעינייך משהו דומה לשמנת. חברת פלוד מתמחה בעיקר בייצור מוצרי צבע ושמן לעץ,אם את מאזור המרכז הם נמצאים בהרצליה ועד כמה ששמעתי יש באפשרותם לערבב גוונים כדאי ליצור אתם קשר טלפוני .
 

yulevi

New member
אנחנו כאן

את מוזמנת להתייעץ אתנו, ובסוף להעלות תמונה לפני ואחרי השיפוץ
 

פפו

New member
האמת שיש דרך לצבוע בשמנת ולשמור על

טקסטורת העץ. לאחר הורדת הצבע הקיים ככל האפשר יש להכין את גוון השמנת מצבעים אקרילים (בסיס מים). כששטח המיועד מוכן מרטבים אותו בעזרת ספוג טבול במים ועם אותו הספוג עוברים קלות עם הצבע על פני הרהיט. לטכניקה זו קוראים wosh תוצאותי יפות וכמובן שעדיף על עץ בתול. על זה כמובן לכה לחיפוי
 
למעלה