צבר מחזק את שפרה בשיטת האוסמוזה ההפוכה.

balbala5

New member
צבר מחזק את שפרה בשיטת האוסמוזה ההפוכה.

הוא פשוט ענק !!! הבן אדם מיוחד וחכם . אני מתה עליו ועל שפרה . לא היה לי ספק שהוא אוהב אותה באמת . עובדה שהוא כבר דאג שמחר לאון יצמד לשפרה וכל הזמן רק יחזק ויפנק אותה . כי הוא מנוע מלעשות זאת.
 

דינה128

New member
למה מנוע מלעשות את זה?

כל כך נכנסתי לזה שאני לא יכולה ללכת לישון ועוד שעה אני צריכה כבר לקום לבית הספר. למה צבר לא יכול להתנהג לשפרה כמו שהתנהג עד יום שלישי? הרי בין כה וכה כל החדשים יצביעו נגדם, אז מה הוא רוצה? למצוא חן בעיני אינה כדי שהיא לא תצביע לו? הרי ברור שככל שהוא מקרב את אינה אליו- אינה מעלה יותר מהר את שפרה על הגריל. מה עובר על הבן אדם? עד היום , ממש הייתם בעדו , היום הוא כל כך איכזב אותי. איך אפשר לראות בן אדם שהיה הכי קרוב אליך במשך 60 יום, ממש שבור ולהישאר מולו פאקינג אדיש?.
 

אור2221

New member
כי שפרה הבהירה לו שזה כבר לא מספיק לה

היא צריכה יותר, היא צריכה לדעת. לדבר הזה ביניהם היתה מערכת חוקים שהוגדרה מזמן, ולכל הפחות בסוויטה. שפרה אבל כבר מעבר לזה, במיוחד עם הגעתה של אינה. לא אשמתו של אף אחד, אני מניחה שלצבר יש סיבות להתנהגות שלו שאנחנו פשוט עוד לא יודעים. מה שצבר לא קולט, שאם ישדרו את זה, כל המדינה תפנה נגדו והוא באמת ילך הביתה בגללה.
 

א ו ח נ ה

New member
ב* ז***!!!

אלק מנוע מלעשות זאת הוא לא רוצה לעשות את זה שזה משהו אחר לגמרי הבן אדם הזה יהיה מסוג הגברים שישארו לבד עד גיל 40 כי הוא אוהב את עצמו יותר מכל אדם אחר להקיא עליו! ועם כמה ששיפרה היתה כלבה פה ושם אני באמת מרחם עליה, הוא עושה ממנה צחוק.
 
../images/Emo41.gif מה זאת אומרת מנוע? מי מונע בעדו? ../images/Emo41.gif

בלילה הייתה שיחה בין צבר ללאון. צבר אמר ללאון, יותר נכון נתן לו פקודה שלאון צריך היום כל היום להתייחס לשפרה כל הזמן, לשים לה בירה במקרר וכולי. לאון היה המום מההוראות האלה ולא הצליח להתמודד עם זה ולהגיד מה שבלבו. לאון נראה מאוד לא מרוצה מההוראות שקיבל. לדעתי צבר פשוט רוצה להרחיק את שפרה ממנו בכדי לא להגיע להדחה בגלל האזהרה של אינה, ושולח את לאון התמים ליפול ברשת ההדחה במקומו. לכן לא נראה לי שצבר עושה את זה מאהבה לשפרה אלא משנאת ההדחה שהוא עלול ליפול אליה. אם צבר היה אוהב את שפרה ורואה עתיד משותף היה שומר לה אמונים לאורך כל הדרך כי העתיד המשותף (אם בכלל) היה חשוב לו יותר.
 

balbala5

New member
צבר אדם ערכי והוא נאמן למילה שלו ...

מראש הוא הבטיח כנראה גם לעצמו וגם למשפחתו שהוא לא יעשה שום דבר שיפגע ברגשותיהם וזה כולל שהוא לא יחשף רגשית וגם לא פיזית - אין סיכוי שצבר יתנהג כמו ונסה ואיתי . הוא לא בא לשחק בפרוייקט Y - מבחינתו הוא בא לשחק נקי ואמיתי. שפרה יודעת את זה וכולם יודעים את זה - גם ההפקה מודעת לכך ולכן היא שלחה אחת טיזרית כמו אינה שאני לא אתפלא אם יתגלה שהיא בסהכ נערת ליווי שקיבלה תפקיד מטעם ההפקה להפריע למערכת היחסים של צבר ושפרה . בשם הרייטינג ההפקה מרשה לעצמה לקלקל או לבנות מערכות יחסים בין בני אדם . אבל תנחשו מה ?! צבר לא טיפש וגם שפרה לא . שניהם מודעים היטב שפועלות מסביבם 24 שעות. הבעיה שלו עם שפרה שהיא יותר מביעה את עצמה רגשית ואולי אפילו היתה רוצה לקבל ממנו איזה חיזוק רגשי משמעותי - אבל צבר לא מתכוון לספק את הסחורה והוא גם לא מתכוון להיות ליצן החצר במקום בובליל . לצבר יש עתיד בתחום המשפט מחוץ לחומות הקלקר של הוילה הזו והוא לא מתכוון ליפול בפח של שום מניפולציה אינפנטילית של ההפקה. לזכותו יש לומר שהוא גם אדם עם ערכים וגם אדם עם חוט שידרה חזק - ויש לו חושים חדים ואינטואיציה מדהימה וגם יכולת לקרוא את האדם שמולו -להבדיל אלף הבדלות מאיתי שרק נראה פיזית חזק אבל בפנים הוא יותר רך ממרשמלו (כמו ששפרה אמרה) .אם תזכרו צבר גם לא הסכים לספק את הסחורה כשקיבל מכתב מאמא שלו הוא אפילו לא טרח לקרוא אותו כי הוא ידע שזה יפעיל אצלו את הרגשות . גם כשכבר עלו בעיניו דמעות בשיחת הפיוס מול אשר הוא רץ מהר לאח הגדול והעביר למשפחה שלו מסר שהוא חזק וביקש שיסמכו. עליו. צבר לא יתן לשפרה ללכת למרות שעל פניו נשמע כאילו שהוא אומר לה שאם היא מרגישה שהגיעה לקו האדום שלה היא צריכה ללכת . לצבר יותר חשוב ששפרה לא תאבד את שפיותה וגם לא את עצמיותה ביחסים איתו . חשוב לו שהאשה שלצידו תהיה חזקה ושתאמין בעצמה ובו. גם לרנין הוא אמר : את חזקה והמשפחה שלך עכשיו חיזקה אותך . את לא צריכה גם חיזוקים ממני . צבר אדם משכמו ומעלה ורק על התפקיד שהוא משחק במשחק הזה מגיע לו לזכות במליון .
 
תגידי איפה את חיה

צבר הוא הנחש הראשי הוא היה חבר של שי הנוכל והסכים לכל המזימות שלו היה שותף לחרם על נעמה - לא נקף אצבע כששי פתח פה של קללות עליה (לעומת שליוסי נפלטה קללה הוא ידע יפה לעשות הצגה למצלמות) כששי הלך הוא התחיל בעצמו לעשות חרם על יוסי עד כדי לינץ' של ממש הוא קיבל עצות מאינה להשתנות ולהיות בולט יותר, אז אתמול במשימת הכדורגל הוא יישם אותן, אם ראית, וזה היה אחד הדברים הפתאטים והמאולצים שהיו באח בגדול - הבדיחות שלו היו בדיחות קרש, והוא גם הוכיח כמה שאין לו כריזמה
 

ingel

New member
צבר הוא נוד אחד גדול

אם הוא חושב שהוא יזכה במיליון אז הוא במצב קשה. הבנאדם אגואיסט,נחש,צבוע,אנטיפת(כמו שיוסי ציין היטב). בקיצור על הגריל הוא לא ישרוד(אלא אם כן איתי יהיה מולו)
 
ואיך קשורה 'ערכיות ונאמנות למילה'

לחיבוק/עידוד חברה במצוקה? אי אפשר להיות ערכי ונאמן ולסייע לחבר שקשה לו?
 

Jones

New member
צבר רחוק מלהיות אדם ערכי,

יש הבדל גדול בין אדם מחושב לאדם ערכי: צבר הוא אדם מחושב; מודע למצלמות 24/7, עצור, מנסה להציג את "הישראלי היפה" כדי שהקהל יאהב אותו, מתנסח בבהירות באופן תמידי, לא חוסך במילים גבוהות כדי להשמע אינטילגנט. צבר - אינו אדם ערכי; כאשר מתמודד כמו שי יצא על נעמה, הוא שתק ולא אמר מילה - בניגוד למקרה ה"שרמוטה" הידוע לשמצה. הוא רכלן, צבוע, מניפולטור, שקרן - בדיוק כמו כל דיירי הבית. הוא רחוק מלהיות "מלח הארץ" כפי שהגדיר את עצמו.
 

יוליקה

Member
מנהל
שמישהו יסביר לי

התעוררתי לפנות בוקר וצפיתי בכל השידור של שיפרה וצבר במקלחת. לא ידעתי למה היא בוכה ומה קרה... לאון ניכנס...ויצא רנין ניכנסה...ויצאה אינה ניכנסה...ויצאה הם המשיכו שעות בשיחה.. עד שיצאו לסלון שם שכבו עינב ורנין ודיברו השעה היתה כבר אחרי 5 בבוקר... הם יצאו לחצר והמשיכו בשיחות עד הזריחה... כאן נירדמתי שוב... התעוררתי בסביבות 8 כולם כבר היו במטבח.... למה הם לא ישנו כל הלילה? ואיך הם מחזיקים עכשיו מעמד?
 
למעלה