צוות מד מן ב-Inside the Actor's Studio

lollapalooza

New member
ראיתי את זה אתמול

שני דברים שממש מפריעים לי בתכנית - 1. העריכה הממש גסה, בן אדם ממש באמצע משפט וקוטעים אותו. זה מרגיז. 2 - יותר מדי דיבורי שטויות ורכילויות ופחות מדי עיסוק במשחק. במיוחד בתכנית שאין זמן לדבר עם כל אחד בנפרד, עזבו אתכם מזה שכריסטינה הנדריקס נבחרה ליפה ביותר איפה שהוא, דברו איתה על משחק!

הילדה שמשחקת את סאלי הייתה נהדרת. יש לה בטחון עצמי מדהים והיא אינטליגנטית ביותר. ג'ון האם היה מצחיק ממש. היו כמה רגעים יפים, אבל לא מספיק.
 

black scar1

New member
מסכימה לגבי העריכה

אני רק בהתחלה, אבל אני כותבת הערות תוך כדי כי אני פוחדת שאשכח אחר כך. אבל העריכה הפריע לי מהרגע הראשון. רואים שהיו מלא דברים שנאמרו שפשוט נחתכו כנראה מחוסר זמן, הייתי מאוד רוצה לשמוע את השיחות המלאות. זה הבעיה כשהם מזמינים קאסט של סדרה לתוכנית אירוח שמיועדת בד"כ לשחקן אחד (אם כי אני זוכרת את התוכנית על הסימסונים מאוד לטובה).

אז ככה- הערות (ספויילרים):
- לדון רק 13 מאהבות? היה נראה לי מספר קטן מדי.
- מוזרה לי הסצנה שג'ון בחר. אני מבינה למה ג'נוארי בחרה אותה, היא באמת אחת הטובות שלה. אבל לדון יש עוד כ"כ הרבה סצנות טובות. במקומו הייתי בוחרת אולי את פרזנטציית הגלגל המפורסמת, אחת הסצנות הנהדרות ביותר בסדרה. למרות שיש לדון עוד המון רגעים נפלאים שעולים על זה שהוא בחר.
-איך לא הזכירו את התפקיד של השחקן של פיט ב-אנג'ל?
- וואו כריסטינה מהממת כגוטית, אבל ללא ספק ביזבזו יותר מדי זמן שיחה על דברים טפשיים ולא על התוכנית, במיוחד איתה. עם כל הכבוד, לא מעניין אותי איפה כל שחקן נולד או איך ההורים שלו התייחסו אליו. ואם כבר עושים את זה שיעשו את זה זריז.
-אליזבת מוס ממש חסרה.
-הסצנה שכריסטינה בחרה הייתה בדיוק מה שאני בוחרת במקומה. ללא ספק הסצנה הכי חזקה שלה ואחת החזקות בסדרה בכלל. אבל אכזב אותי שהוא לא דיבר בכלל על הסצנה הזאת. היה אפשר לפתח עליה דיון של חצי תוכנית.
- סאלי מקסימה! אני בדיוק רואה את העונות הראשונות, מדהים כמה היא גדלה.
- למה הוא תמיד מבקש מהאורחים שלו שיודעים לשיר/לרקוד לעשות קטע בתוכנית! אני שונאת את זה!!

סיימתי לראות. פייר? התאכזבתי...
 

lollapalooza

New member
גם אני ישר חשבתי על זה בהקשר של כריסטינה

סצנה ממש קשה וכשחקנית זה בטח אתגר רציני - יש לך חבורה של שחקנים בקהל שבטח מתים לשמוע על זה, למי אכפת שהיא הייתה גותית בתיכון?

לגבי בחירת הסצנה של ג'ון האם, אני דווקא כן מבינה את זה. כי זו סצנה שמראה את דון בנקודה הכי חשופה שלו, הכי פחות "דון דרייפרית" שלו. רגעים שבהם הוא כובש או מרשים, יש לו הרבה. רגע אמיתי כזה, אין הרבה.
 
וואו לקחתן את זה ברצינות

בגדול אני מסכימה שזה לא מרחיב מספיק ונשאר שטחי רב הזמן, ובאמת למה להראות את ה-סצנה של כריסטינה ולא להרחיב עליה, מאוד מאוד חסר

אבל אני דווקא אוהבת לשמוע את סיפורי הילדות, שכל אחד הגיע מרקע אחר לחלוטין, לכל אחד הסיבות שלו למה הוא הגיע למקצוע ואיך.
נותן לכל עניין המשחק/טלוויזיה/כוכבות להיות יותר ריאלי ואמיתי ונגיש לאנשים פשוטים כמונו.
הסיפורים של ג'ון האם ריתקו אותי אגב.
תקופת הגות' של כריסטינה לא מעניינת כבר. אפשר למצוא את זה אצל כל אחד, לא ברור למה להרחיב על זה. וגם הgolden shower מסקס והעיר קיבל יותר מדי התייחסות. היה אפשר לדבר על דברים אחרים.

וכן סאלי - וואו. כמה ביטחון וכריזמה בילדה כל כך קטנה. מעניין מאוד לראות אם היא תתמיד עם המשחק לאורך שנים ולאן היא עוד תגיע.
 

lollapalooza

New member
זה נחמד

אבל כשמביאים קאסט של 7-8 אנשים (אני כבר לא זוכרת) ואין ממש זמן לדבר עם כולם על הכל, כדאי להתמקד בדברים החשובים.
 

daniaz1

New member
דווקא נחמד אבל באמת קצר מדי

היה צריך לעשות תכנית כפולה.
והתמונות ילדות של השחקנים היו חמודות...
זה הזדמנות לראות אותם כשהיו קטנים.
סאלי הולכת להיות, ללא ספק, שם חם...
כמה ביטחון, מדברת כאילו היא בת 22
 
למעלה