צום קל ומעיל לצמים וגמר חתימה טובה

Digi Lista

New member
צום קל ומעיל לצמים וגמר חתימה טובה../images/Emo39.gif

סביר שכמו כול שנה אני אהיה פה ובאתרים נוספים...אשמח לדבר עם מי שיהיה כאן וגם מקווה שיהיה לי חשק לענות על השאלון סיכום שנה עברית שבראש השנה היו לי יותר מידיי מחשבות(עדיין יש,זו לא תקופה פשוטה) שהפריעו לי להתמקד בדברים טובים שקרו השנה...
 

OOOO0

New member
צום קל לצמים וגמר חתימה טובה!

נצלו את היום בערב ומחר לחשבון נפש עם עצמכם, אולי תגיעו למסקנות שיעזרו לכם בעתיד.חוץ מסטטה, נראה לי שאת כבר חשבת מספיק.
אני עדיין מחכה שתחזירי לי מסר. אולי אני אהיה כאן היום בערב ונוכל לדבר או שנפתח איזה משחק או משהו. .
 

remundo

New member
צום קל לכל הצמים וגמר חתימה טובה!

בואו נגיב כולנו עם אותה הכותרת, בבקשה בבקשה? זה יצא שרשור מיוחד כזה! תודה רבה, גם לכם. יום כיפור זה שבת שבתון ולכן, כמו בשבת, אסור לחשב בו חשבונות. אבל חשבונפש מותר תמיד ושיהיה בהצלחה. אל תשכחו לסלוח לעצמכם בסוף החשבון, לא משנה איזה ציון תקבלו, זה הכי חשוב!
 

remundo

New member
אוי, הרסתי.

רק עכשיו שמתי לב שאף אחת מאיתנו לא כתבה את אותה הכותרת בדיוק, אבל זה היה פחות או יותר אותו הרעיון. טוב, לא נורא. סליחה מכולכם, אגב. אני מקוה שתסלחו לי אם פגעתי בכם או משהו. (כדאי לכם.) גם אני סולחת לכם על כל הפעמים שכנראה שכבר שכחתי אם הן היו בכלל ובהן פגעתם בי. אה! כן, אני סולחת לכם על שרשור מסויים אחד שהיה פה פעם (ובטח כבר אז בכלל לא ידעתם כמה התאכזבתי מכם בגללו. עזבו, אני גם לא אספר לכם איזה שרשור זה היה, אני רק אגיד שסלחתי עליו וזהו.) וזהו. גח"ט!
 

OOOO0

New member
לא, את צריכה להגיד מה פגע בך.

אנחנו חייבים ללבן את הכל בינינו אחרת הסליחה לא נחשבת. אנחנו חייבים לדעת מה פגע בך כדי לדעת שזה פגע בך ולא לחזור על זה שוב.
 

Digi Lista

New member
מצטרפת לגלית...

חשוב שתגידי מה אכזב אותך באותו השרשור,לא שאני יכולה להבטיח שלא נאכזב שוב כי בגלל חופש הביטוי אי אפשר תמיד לרצות את כולם ואכזבה היא עניין אישי עם כול הרצון לפגוע כמה שפחות אבל אשמח לשמוע ואם צריך גם להתנצל
מה שכן רק עכשיו שמתי לב שבכותרת השרשור כתבתי "צום מעיל",אומנם יש את עניין הכתיב מלא וחסר והכוונה ברורה ובכול זאת אני רוצה לתקן לצום "מועיל"(אחרי כיפור נאחל לכולם גם מעיל,זה יהיה אפקטיבי לתקופה הקרובה...) אז שיהיה צום מועיל למי שצם
 

StellarWind

New member
נשתדל שלא לאכול מעילים אלא אם כן...

... באמת יהיה בכך צורך.
 

remundo

New member
זה לא משהו שכתבתם

זה משהו שנבע ממה שכתבתם והסתכם בתפיסה מסויימת שלי לגביכם שהתבדתה. יותר מזה אני באמת שלא מתכוונת לכתוב, גם ככה כתבתי יותר מידי ורק רציתי להגיד שסלחתי, וזהו. (או: לא להאמין שעשיתי את הטעות האיומה של "..וסליחה ששברתי לך את המשקפיים." "מה, אז זה את ששברת לי את המשקפיים?!" המפורסמת. נו ניחא.)
 

OOOO0

New member
לא, את לא יכולה לעשות לנו את זה.

אם הייתה לך תפיסה מסוימת לגבינו שהתבדתה את צריכה לשתף אותנו בזה, לא לזרוק את זה לחלל האוויר ולהגיד שסלחת. אם כבר העלית את הנושא את חייבת לחלוק איתנו את התחושות שלך. אולי את בכלל טועה, אולי זה לא משהו שאנחנו בכלל צריכים להתנצל עליו, אולי התפיסה הזו לא משותפת לכולנו. הסליחה הזו לא נחשבת אם אנחנו לא יודעים במה מדובר. ומניסיון,לפתוח דברים כאלה עושה טוב גם לסולח וגם לזה שסלחו לו. ויום כיפור זה זמן מצוין לעשות את זה.
 

remundo

New member
אתם באמת לא צריכים להתנצל על זה

הרי לא עשיתם בזה שום דבר רע או משהו. אני סולחת על הרגשה שנגרמה לי מבלי שהתכוונתם לגרום לי ולא חשבתם בכלל שעלולה להגרם לי בגלל משהו מסויים שכתבתם, ולכן אין צורך שתתנצלו על זה. זה הכל. התפיסה הזאת לא משותפת לכולכם... האמת שזאת רק אשמתי, יכולתי לשים את האצבע על זה עוד הרבה קודם (בשרשור אחר) אבל בכל זאת הופתעתי. כמה טיפשי מצידי.
 

remundo

New member
דאמ, אני רק ממשיכה להכשיל את עצמי כל הזמן XP

קיטבג כבר אמרתי?
 

OOOO0

New member
את לא תצליחי להתחמק מזה.

תגידי כבר מה חשבת עלינו ומה גילית.
 

remundo

New member
יכול להיותש זה בכלל לא נכון

ואני אפילולא זוכרת כבר את השרשור הזה נכון, או שהייתי במצב של אכזבה באופן כללי ואם הייתי קוראת אותו עכשיו באמת שהוא לא היה משפיע על ההרגשה שלי בשום אופן או משהו כזה, אז אולי נשכח כבר מכל זה וזהו? ^^" (בבקשה?)
 

OOOO0

New member
לא.

איך היית מרגישה אם הייתי אומרת לך שאני מאוכזבת/התאכזבתי/חשבתי שאני מאוכזבת ממך בגלל משהו אבל לא מוכנה לספר לך מה? אם כבר את מעלה נושא כזה את חייבת להסביר למה התכוונת.
 

remundo

New member
טוב אז

לא היה שרשור כזה. (היה שרשור כזה, אבל מצאתי וקראתי אותו ואין בו שום דבר פוגע באמת. כנראה שבאמת הייתי בדאון קשה בלי קשר ומשום מה אני זוכרת שגם השרשור הזה לקח בו חלק. אז זה לא נכון, זה לא השרשור הזה וכל מה שחפרנו כאן עד עכשיו היה מיותר.)
 
למעלה