"צרות" בגן עדן.

eytcor

New member
"צרות" בגן עדן.

כמו שאמנון כבר לחש היתי אתמול בשלבי הסיום בהעמדת הסטודיו ולהדלקה החגגית של המבער. מאחר והיו אמורים להגיע אורחים לארוחת בוקר קמתי מוקדם ב-8 בבוקר (בכל זאת שבת) והתחלתי לסלול את צינורות הנחושת של הגז (החמצן וגז הבוטן) מהמיכלים בחוץ לתוך הבקתה. הפסקה לארוחת בוקר, אירוח האורחים, מנוחת צהרים, לים עם הילדים, מקלחות ולמיטה וחזרה לסטודיו. בערב חברתי את כל ברזי הבטחון והניתוק המהיר בתוך הבקתה, פתיחת הברזים על המיכלים, פתיחת הברזים על המבער ונדה. כלום. חמצן יוצא, גז מסרב לצאת. מתחילים לפרק שלב שלב כדי לגלות היכן הבעיה . גיליתי כי הגז מגיע בעוצמה מאד נמוכה ולא מצליח לעבור את "בולם בעירה". בולם הבעירה לא סתום (הצלחתי לנשוף דרכו) אך הגז פשוט לא מסוגל עובר. העוצמה הנמוכה הזאת מתחילה מיד לאחר הוסת של הגז. שאלתי: את הברביקיו שלי קניתי בארה"ב ואיתו קיבלתי בלון גז קטן ושמנמן (יותר נמוך מבלון הגז הסטנדרטי בישראל, אבל הרבה יותר גדול בלון של גזיה), בלון שהוא סטנדרטי בארה"ב. איתו הגיע וסת שהורכב על המיכל, צינור גומי באורך חצי מטר וישירות למבער של הברביקיו. השתמשתי בוסת זה. האם נראה לכם כי בגלל השימוש המקורי של הוסת הוא מנחית את הלחץ בעוצמה כזו שלא יכולה להגיע למבער. האם אני צריך לרכוש וסת גז "סטנדרטי" ישראלי לשם כך?
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
נו ? איתן נו ?

ילנה קפצה לעזור לך ? השאלה הזאת עלתה כבר כאשר ביקרתה בביתי , וסת הגז של המנגל האמריקאי נבנה עבורו , הוא לא מסוגל לתת לך לחץ וספיקה מספיקה, החלף אותו . והוסף לרשימת ההוצאות.
 

eytcor

New member
זה לא היה הכי זול. היו יותר זולים.

המחיר הבסיסי היה 60 ש"ח על זה הוספתי 35 שקלים עבור מחברים כדי לחבר את הוסת ישירות למיכל ומשם לצנרת. איפה: בשדרות כמובן. קופצים לרגע מהמשרד שנמצא ליד מכללת ספיר ל"עיר" עושים שופניג וחוזרים לעבודה.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כולל

מעמ? ניתן לשינוי הלחץ? 2 שעונים מימין ומשמאל?. אם כל זה , כן,כן,כן,כו, אז שילמת מחיר טוב מאוד.
 

eytcor

New member
../images/Emo6.gif איפה אתה ואיפה מה שקניתי....

מרים טלפון להסביר.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
אני כאן

ואתה קנית בשדרות ואם תחכה שהטלפון יתפנה אז נדבר עוד שבוע, חייג לפקס, הסיומת 1148 מקסימום אני אפסיד פקס בשל ידדותינו.אז מה אני ממשיך? מייד נדבר.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
איתן

לפני לכתי לישון, נכנסתי לגלריה שלך , חשבתי שאראה אחת מיצירותיך אך לשוא. אז מחר בערבאכנס בשנית בתקווה שתראה לנו את החרוז הראשון שלך, בהצלחה וברוך אתה בבואך לחבית ללא תחתית של תחביב זה.
 

eytcor

New member
למה חרוז? אומנות אחרת בזכוכית....

לא הולכת? אנא כנס וצפה.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
לאן להיכנס?

טרונצו, לא יודע למה אתה מתכוון, [אתמול חלה טעות בזיהוי וכתבתי ילנה ולא מיכל,]....,,,
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
כן איתן

אתמול זה לא היה , תודה רבה שתהיה לך הצלחה בחרוזים כמו הצלחתך בפסיפס.
 

oritt3

New member
איתן

עבודות הפסיפס שלך מעניינות ואיכותיות. שאלת מה מונה היה אומר על זה? ובכן,ככה הוא בטח היה אומר: איתן יודע לעשות נשים חתיכות מחתיכות זכוכית
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
וגם לך יש שם אדום

אמנם לא בפורום הזה אך בפורום עשו זאת במו ידיכם. אוהב ציון אמר שאצלכם אתה מקבל רק חול, לכן אני לא מחליף.
 
למעלה