צרות של עשירים

glitter8

New member
צרות של עשירים

קיבלתי ממועדון הברל'ה הזמנה פתוחה לאחת ההופעות שלהם, יש החודש שתי הופעות של רמי, אחת עם המועצה ואחת "לא סופי" ואני מתלבטת לאיזו ללכת....המלצות? (ואגב הכסא שלידי פנוי..)
 

nizzan

New member
דעתי בעניין..

ראיתי את שתי ההופעות (בערך- כי לא ראיתי את הגרסה החדשה הרשמית של המועצה- אחרי הדיסק ממש) ואני אישית חושבת שהמועצה יותר כיף. אם לא ראית את לא סופי ובא לך לגוון, תלכי ללא סופי , אבל אני אומרת מראש שזה מכוון לקהל מבוגר יותר, לקהל שנשוי ואחרי גידול ילדים.. זו עדיין הופעה מאוד נחמדה (אני אוהבת מאוד את הכתיבה של יאיר לפיד) וככה לא תשארי סקרנית.. בקיצור, אם את בעניין של להתפרע ולפרוק לחצים, לכי על המועצה, אם את בעניין של לגוון וערב קצת יותר רגוע לכי על לא סופי.
 

glitter8

New member
סחטיין על התשובה המקיפה..

טוב, היות שביומיום אני מגדלת 3 ילדים (אמנם 4 שעות ביום ותמורת תשלום..) נשואה אני כנראה כבר לא אהיה (הלו..בלי צקצוקי רחמים... זה מצב אידיאלי מבחינתי..) יש מצב ש"לא סופי " ידבר אלי..וגם מתאים לי לבהות ערב שלם ביאיר לפיד.. אז נראה לי ש..לא סופי אלא שפתאום גיליתי ששלום חנוך גם יופיע שם, אז אולי שלום??
 

nizzan

New member
אני אהבתי את לא סופי אבל..

חברות שלי לא ממש אהבו.. אני אגיד את זה ככה, זו לא הופעה שהייתי הולכת לראות שוב ולמרות שאני לא ממש קהל היעד, היה לי ממש נחמד. בהופעה של שלום עוד לא יצא לי להיות..
 

glitter8

New member
היה אחלה של מופע

דווקא רמי היה די משני בערב הזה בעיקר יאיר לפיד היה מרכזי מאד נהנתי.
 
למעלה