צריך גישה חדשה

golan2

New member
צריך גישה חדשה ../images/Emo103.gif

לדעתי צריך לצאת לאור המצב בגישה חדשה לשחרר את גישת הנגד והאנטי מכיון שזה מוסיף כוח לשס צריך לצאת בקמפיין חילונים למען חילונים צריך שיקום גוף שכל המצע שלו הוא דאגה לחילוני , פחות מיסים יותר זכויות גוף ללא רעיון פוליטי מדיני מכיון שכבר ראינו שין הבדל בין הימין והשמאל כאשר הם יושבים בממשלה צריך להדגיש את היחוד של האדם החילוני המסור הישר שהולך לבית כנסת ביום כיפור אסור לצאת באנטי דתי מכיון שיש חילונים רבים שהמסורת חשובה להם צריך להדגיש בכלל הגישה צריכה להיות בעד ובלי נגד אפילו אם אני מסכימה עם דברים רבים שאומר לפיד על החרדים אני לא מסכימה עם גישת הנגד מכיון שהיא מוסיפה להם כוח. ראו הנכים כמה זמן שובתים ולא מקבלים כלום והחרדים לא צריכים לשבות יש להם כוח פוליטי וחילונים רבים בוחרים שס מכיון ששס בכאילו מדגישה את קרבתה ובעלותה על המסורת ואסור שיהיה כך. לכן אני מקווה שמפלגת שינוי תצא רק בבעד ולא נגד ושאנחנו נפסיק להיות הפריירים.....
 
לגולן יפה אמרת ,אבל...../images/Emo61.gif

יפה אמרת אך שכחת דבר מאוד חשוב : הציבור החילוני ברובו הוא ציבור אדיש לנושאים חברתיים , כפעיל שטח רואים זאת היטב בהפגנות !@ כך את דוגמת הפגנת הנכים בכיכר , איפה היו כולם ?! איפה כל ציבור החילונים מכל הדעות והשכבות שזעק..., הציבור החילוני אדיש מפונק היות והתרגל לקבל גזירות , להתמרמר ולהמשיך לגזירה הלא צודקת הבאה. אם אתה רוצה לשנות , להוזיז תיזום ! אני מבטיח לך שבאופן אישי אעזור לך ! וחוץ מזה שיהיה לנו רק טוב ואם אתה לא בשינוי אז מקומך איתנו ומהר... !
 
דעה חדשה ומעניינת.

ובהחלט נראה כי יש משהו בדבריך. אמנם צריך לעקור את העשב השוטה מהשורש, אבל זה לא אומר שלא צריך לטפל בצמחים שנפגעים ממנו. לדעתי הקפיין הבא של שינוי צריך להיות תחת הססמא: "איש בתורתו יחיה", כאשר המשמעות היא מן הסתם לעודד חופש בחירה אצל האדם החילוני, כלומר עידוד החופש, ולא רק דיכוי הטיראניה.
 
למעלה