צריך לאמץ עקרונות של מינהל תקין

צריך לאמץ עקרונות של מינהל תקין

אחד הבעיות בהרצליה כידוע שמה שראש העיריה קוראת "מינהל תקין" במקרים לא מעטים לא כל כך תקין. ראינו כבר כמה דוגמאות. כפי שגם הראו לנו כאן כשעיתונאי פונה ושואל מגיבים מיד במכתב מאיים מעורך הדין. בקטע זה אסור להיות אדישים ולהתעלם. צריך להילחם בתופעות פסולות ולהתריע כל הזמן. הנה מה שהתנועה לאיכות השלטון כותבת באיגרת החדשה שלה לחברים: לקראת הבחירות לרשויות המקומיות פתחה התנועה למען איכות השלטון במבצע להחתמת המועמדים לראשות הרשויות המקומיות להתחייב לאמץ תכנית אתיקה הכוללת, בין השאר, קוד אתי, הכשרה של כל עובדי הרשות ומנהליה באתיקה שלטונית,ומינוי "נציב אתיקה" ברשות. המבצע מופעל בכמה מוקדים, האחד ע"י הפעלת לחץ ציבורי של הבוחרים על המועמדים והשני – פניה ישירה למועמדים לחתום על ההתחייבות. מתנדבי התנועה מאיישים בימים אלה דוכני החתמה בכל רחבי הארץ . בדוכנים מוצגת תכנית האתיקה של התנועה לאיכות השלטון והמכללה לאיכות השלטון והאזרחים מתבקשים להזדהות עם התכנית ולפעול נמרצות על מנת שהמועמד יאמץ את התכנית ויטמיעה ברשות באם ייבחר לראשותה. לדעת התנועה והמכללה, הטמעת תכנית האתיקה על ידי הרשות תגרום לשיפור ניכר בביצועי הרשות בהשגת מטרותיה באיכות השירות של הרשות, באיכות החיים ושביעות הרצון של עובדי הרשות, באמון בין העובדים לבין המנהלים ובינם לבין עצמם ברשות ובאמון בין מקבלי השירותים לבין הרשות. התנועה תפרסם את שמותיהם של המועמדים שיחתמו על ההתחייבות לקראת הבחירות. עשרות מועמדים מהמגזרים הערבי , היהודי והדרוזי חתמו על ההתחייבות. יצוין כי ראש עירית חיפה, מר יונה יהב,שנבחר לאחרונה לראשות העיר החליט מיד לאחר בחירתו לאמץ את תכנית האתיקה ולהטמיעה בעירית חיפה.
 
קשה לי להאמין שגם גרמן תאמץ

את תכנית זאת. "מינהל תקין"-לא בלקסיקון שלה בכלל... חבל על הזמן שלך-גרמן תשכח אותך-אותי-אותני למשך 4 וחצי שנים.שום דיון יעזור. המשך עם חייך, איש יקר, גם את חבר מועצת העיר החדש, איל אורון, לא נראה כאן יותר.
 
אתה פשוט חצוף

הסיבה שאיל אורון הפסיק להגיב להודעותך היא בקשתך הברורה שיפסיק! זו פשוט חוצפה להאשים אותו בכך שהוא ישכח את הציבור, ולא יראה את פרצופו במשך 4 שנים וחצי. אני מחזיק בידי פלייר שחולק במהלך מערכת הבחירות ובו מספר הטלפון האישי של איל אורון (333618-054) הוא מזמין בו את תושבי הרצליה לפנות אליו גם לאחר הבחירות ולהשמיע את קולם על מנת שיוכל לייצג אותם נאמנה במועצת העיר. לא ברור לי המקור למסקנה שלך, הרי גם אתה הסכמת שהוא יותר מכולם הוגן. אני מציע שבמקום להמשיך במתקפות הרגילות שלך, תנסה לרגע לחשוב מה לדעתך צריך לקדם בעיר, פנה לאיל אורון, אשר הבטיח לשמוע פניות ציבור בלי משוא פנים, ותראה כיצד הוא מגיב. אני משוכנע שהוא יבדוק כל פניה לגופה וימצא את הדרך לקדם כל נושא ראוי. בהצלחה. נ.ב. - אם זכרוני אינו מטעני הבטחת להזדהות לאחר תום מערכת הבחירות. הפורום ממתין בקוצר רוח...
 
אתה החצוף!

אתה בכלל מרענה, אז עם כל הכבוד אל תתערב בנושאים הקשורים בהרצליה. ככל הפוליטקאים, גם מר אורון הנכבד ישכח את מי הוא מייצג, זה יקרה עכשיו או מאוחר יותר. וזכרונך בוגד בך-מעולם לא הבטחתי להזדהות, תמיד אמרתיאולי אחרי הבחירות! ושוב עם כל-הכבוד-תשאר ברעננה ואז את הרצליינים בשקט!!!
 

[אורן]

New member
אוח, אולי תסתום כבר?

די... באמת עלית פה על העצבים של כולם.
 
אין גבול לפאתטיות

תמיד תהיתי האם יש גבול לטפשות שלך. האם שמת לב בכלל שהודעתך זו נכתבה בפורום "פוליטיקה בשרון" ולא בפורום "הרצליה"??? עובדה זו בלבד מספיקה בכדי שתהיה זכותו המלאה של כל תושב בשרון להגיב, ונוסיף על כך, כל בעל אינטרס בשרון, כל חבר פורום או תנועה לאיכות השלטון ואם תחשוב קצת בהגיון - למעשה כל אדם בארץ. וזה טיעון חלש יחסית. העניין הוא שאיתך כבר למדנו שטיעונים נורמליים וערכיים יותר, כמו "חופש הביטוי" (זכות שאתה מנצל בהרחבה בפורום, להזכירך), לא תקפים. הם עוברים לך מעל לראש. כנראה שאתה מאוד נמוך. (ולא, זה לא קשור לגובה הפיסיולוגי שלך...) דבר נוסף - כדאי לך לדעת שככל שאתה מדבר ברוח זו יותר - אתה עושה נזק יותר גדול לעצמך. אתה למעשה מוכיח לנו כאן סופית, שזה לא משנה לך בכלל האם איש ציבור באמת פעל, אם לאו. אתה גוזר את דינו לפני שבכלל נכנס לתפקיד. האם אתה מודע בכלל לכך שאתה עד כדי כך שקוף? אז תמכת ברשפי. מבחירה מפוקפקת זו כבר היה ברור שיש לך שיקול דעת מעורר תמיהה. אז, הוכחת לראשונה שאתה דן אנשים שלא לפי עשייה, אלא לפי שיקולים מסתוריים שלא אני יכולה להגדיר אותם, לשם כך דרוש בעל מקצוע מסוג כלשהו. גילית שטעית. כל הרצליה גילתה שטעית (או יותר נכון, כל הרצליה בישרה לך שטעית). מדוע אתה מתעקש לחזור על טעויות? עברו שבועיים מאז הבחירות וכבר חסר לך להטפל למישהו? איל אורון הוא מטרה נוחה שוב כי אתה יודע את שמו? אולי כדאי שתחליט כבר אם אתה רוצה לדבר איתו או לא, כי עד עכשיו שמתי לב שהוא כיבד את בקשותיך בעקביות ובנימוס. נימוס, שאני באופן אישי, לא הייתי מזכה אותך בו. לו היית באמת במערכת החינוך, הייתי כבר מלינה עליך, אך מאחר שברור שאתה ילד קטן מאחורי מסך מחשב, החלטתי שלא לבזבז עליך יותר מ3 הדקות שלקח לי להקליד הודעה זו.
 
תעזבו את המריבות הילדותיות

יפה מאוד שחבר מועצה מפרסם את מספרו (אולי כשיתחילו לפנות יצטער על כך). אני מציע שכל חברי המועצה יפרסמו את מספרי הטלפון שלהם. באותו אופן מומלץ מאוד שיקיימו שעות קבלת קהל (כמובן לאחר תיאום). יש לא מעט אנשים שיש להם טענות על תיפקוד העיריה בנושאים שונים וחשוב שתהיה כתובת מתאימה ואוזן כרויה לתלונות. כי הרי זה תפקידם של חברי המועצה - לדאוג לנו.
 
למעלה