צריך עזרה/המלצה

dlylt

New member
צריך עזרה/המלצה

עקב זמן רב (כשעתיים וחצי) שאני מקדיש כל יום לנסיעות לעבודה אני מעוניין לרכוש מכשיר להאזנה למוסיקה ורדיו. האמת שאני קצת מבוגר ולא בקיא כל כך בכל הגאג'דטים המצויים כיום. שמעתי על MP3. האם יש מכשירים נוספים שיכולים להתאים ? (כאמור אני מחפש מכשיר אליו אוכל להוריד מוסיקה מהמחשב וכמו כן להאזין לרדיו). אשמח גם להמלצות על מכשירים או חנויות בהם מומלץ לקנות. לגבי אזניות- מכיוון שאאזין במכשיר זמן רב כל יום אני מעוניין באזניות טובות שלא יגרמו נזק. האם להסתפק באלו המגיעות עם המכשיר או לרכוש אזנויות טובות אחרות? (גם כאן אשמח להמלצות על אזניות טובות במיוחד או מכשירים המגיעים עם אזניות כאלו). האם עדיף אזניות הנכנסות לתוך האוזן או חיצוניות (כאלו עם גשר מעל הראש) מה עדיף ?
 

weird dust

New member
ככה

בעיקרון הנגן שניראה לי הכי פשוט להפעלה הא האייפוד מצד אחד אבל מצד שני גם כשהטכנולוגיה עושה הכל בעצמה, כמו סינכרון שירים אוטומאטי, זה מסבך ועדיף משהו פשוט יותר. אני ישמל אם תוכל לציין מה גודל ספריית המוזיקה שלך או כמה מוזיקה אתה מעוניין לקחת איתך. מה תוול המחירים. חוץ מההגעה לעבודה האם יש עוד צורך בפעילות ספורטיבית כזאת או אחרת? הם יש חשיבות לעברית, רדיו ושאר דברים? כמה אתה מסתדר עם טכנווגיה? וזהו ניראה לי, לאחר שתענה אני ינסה למצוא את הנגן המתאים ביותר.
 

dlylt

New member
תודה לך על התשובה המהירה

אז ככה: רדיו חשוב לי מאוד. לגבי ספריית המוסיקה עדיין אין לי אבל אני משער שגודל ממוצע או ממוצע+ של ספריה יתאים לי (מצטער, עדיין לא התעסקתי עם העברת המוסיקה ולכן לא אוכל לתת גודל בזכרון כי אין לי סדר גודל). לגבי פעילות ספורטיבית - אשמח אם אוכל לקחת איתי את ה- MP3. ובכלל לטיולים או מקומות שטלטלות לא "יגמרו" את המכשיר. לגבי חשיבות לעברית - עדיף אם יהיה עברית אבל ממש ממש לא קריטי. לגבי איכות סאונד דרישה לממוצע/ ממוצע + (אבל בשום אופן לא אסתדר עם איכות נמוכה יחסית של סאונד). עד כמה אני מסתדר עם טכנולוגיה: אי אפשר להשוות אותי לצעירים כי אני הרחק מאחור אולם כבר למדתי שאוכל ללמוד מהר קל וחומר אם יש איפושהוא באינטרנט מקום עם הסברים או אפילו מדריך מסודר בעברית שמגיע עם המכשיר שמסביר את הכל. טווח מחירים רצוי : לא עשיתי סקר מחירים עד כה אפילו לא ראשוני ואני גמיש לחלוטין אבל כהערכה ראשונית נראה לי שעד כ-500 ש"ח (מקווה שאני בכיוון...) ושוב תודה
 

weird dust

New member
טוב אז ככה

ההיתי הולך על הסאנדיסק Sandisk Sansa E2X0 (ה-X משתנה לפי דגם). ובכן ככה: * יש לו רדיו שמאוד חשוב לך. * יש לו אפשרות להרחבה ע"י כרטיס זיכרון שזה מצויין למי שלא ממש סגור כמה זיכרון הוא צריך. * אמורה ליות לו עברית הפוכה. * יש לו סאוונד לא רע בכלל ועדיין אני ממליץ לך לבדוק אותו בחנות עם השיר שמגיע חינם. * הוא די פשוט להפעלה לא ניראה לי שתסתבך איתו - לצערי אני לא מכיר ממש מקום עם הסברים אבל גם את זה אפשר לבקש בחנות וגם אצלנו כמובן
. * זיכרון פלאש שעמיד בפני רעידות וטלטלה. בעיות: יש לו קצת בעיית מחיר, נגן מהסוג הזה שעונה למחיר הוא בערך 2 ג'יגה, אני ההיתי הולך בין 4-6 ג'יגה. וזה שוב כי אין לי מושג מה גודל הספריית מוזיקה שלך.
 

dlylt

New member
עוד שאלה קטנטנה

לגבי אזניות... להסתפק במה שמקבלים עם המכשיר הנ"ל (אם מקבלים) או ללכת על משהו יותר איכותי ? בכל זאת כשעתיים האזנה באזניות...אני לא רוצה שהאזניים שלי יכעסו... אם יש לך המחצה על משהו איכותי אשמח ושוב המון תודה לך על התשובות המהירות אתה פשוט
 

weird dust

New member
אני ממליץ להחליף

הבעיה לצערי שאני לא זה שממש מבין בנושא. אני מקווה שבפורום יהיה מי שימליץ, בעבר היה אחד שהיה מומחה היום הוא כבר לא כאן לצערי.
 

alior3

New member
../images/Emo26.gif

יש לי את הנגן הזה, (E260 (4GB, זה נגן מעולה, גם האוזניות שמגעות עם הנגן טובות מאוד. (אני החלפתי אותן וקניתי סנהייזר cx300) לנגן יש תמיכה בעברית הפוכה, וממשק נוח וקל מאוד, גם העברת שירים מתבצעת בדרך נוחה מאוד. אפשר להעביר שירים דרך המדיה פלייר או פשוט לגרור לתיקייה של הנגן. הנגן גם מציג תמונות באיכות מעולה, ומציג סרטונים באיכות טובה.
 
למעלה