צריכה את עזרתכם בבקשה.

angel Mom

New member
צריכה את עזרתכם בבקשה.

ברשותי מאזדה 121 שנת 94 , ידנית. הרכב טפו טפו ללא בעיות בכלל . הוא נמצא ברשותי כבר שנתיים , וחוץ מטיפולים שוטפים הכל בסדר. רק דבר אחד , שמציק לי. הטורים של הרכב בסדר , אבל לפעמים תוך כדי המתנה ברמזור או בסתם עמידה , הטורים יורדים עד לנגיעה עם ה0 . פעם אחת שזה קרה לי , מיד הדלקתי אורות והטורים חזרו לנורמה. מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה? הייתי אצל המוסכניק שלי , לפני שבוע , אבל תמיד שמגיעים לרופא כבר לא חולים , והטורים שיחקו אותה. אני פוחדת שהרכב יום אחד יתכבה לי באיזה חור נידח....
 

angel Mom

New member
בבקשה ----

תענו לי . אני רוצה רק לדעת מה הנזק.... מקפיצה!
 

wil

New member
סרק לא יציב

נשמע כמו מנוע צעדים שמתחיל לזייף (בהנחה שהאוטו הוא הזרקה ולא קרבורטור, לא בטוח 100%) הבעיות האלו שמופיעות לפעמים (וכמובן נעלמות ברדיוס של 500 מטר מכל מוסך שהוא) לפעמים קשות לאבחון. לדעתי גם אם ייכבה לך הרכב באיזה חור, את תוכלי להניע ולנסוע, מקסימום תצטרכי להניע עם טיפה גז.
 

יiסי ה

New member
נצל"ש - שאלה שמסקרנת אותי

מדוע כשההגה במצב סיבובי, אם מהדקים אותו לקצה יכולת התנועה שלו (כשהרכב לא נע) חשים ושומעים שינויים בטורים? כמו כן כשמדליקים אורות.
 

wil

New member
כי יש טיפה יותר עומס על המנוע

במקרה הראשון בגלל שהמשאבה של ההגה כח מתאמצת יותר (והרעש ששומעים הוא שסתום שחרור הלחץ העודף, ורצוי לא להשמיע אותו יותר מדי) במקרה השני האלטרנטור מספק יותר חשמל ולכן קצת יותר קשה לסובב אותו. גם אם תדליק מזגן יהיה שינוי קל בטורים, בגלל ההתנגדות הנוספת של מדחס המזגן. המחשב רואה את הירידה בטורים ומפצה על זה ע"י מנוע הצעדים והזרקה של מעט יותר דלק כדי לשמור על סרק יציב. (ובמקרה של מזגן בד"כ המחשב יחזיק סרק קצת יותר מהיר כל עוד המזגן פועל)
 

יiסי ה

New member
מזגן ברור

הרי הוא ניזון בצורה הכי ישירה מהמנוע. לגבי האורות חשבתי שזה רק מהמצבר. תודה על תשובתך.
 
למעלה