צריכה עזרה- הסבה לרפואה משלימה

dafi21

New member
צריכה עזרה- הסבה לרפואה משלימה

שלום, אני בחורה בת 26, סיימתי תואר במקצוע פיננסי. עוד לפני התואר רציתי ללמוד רפואה משלימה אך "לחצו" עלי לעשות תואר. כעת אחרי שסיימתי את לימודי אני עדיין רוצה ללמוד את זה (לא ממש אוהבת את המקצוע שלי), תמיד הרגשתי שזה מה שאני רוצה. העניין הוא שתחום הרפואה המשלימה הוא תחום מאוד גדול- אני פחות אוהבת לעבוד במגע אלה יותר אוהבת לדבר וליעץ במסגרת הטיפול. חשבתי על הומופתיה או נטורופתיה אך קשה להחליט- זה לימודים של 4 שנים ולא רוצה שוב לטעות. אני לא יודעת אם יש קואוצ'רים שמכירים את תחום הרפואה המשלימה שיוכלו גם לעזור לי... אשמח לעצות/הכוונות תודה מראש:)
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
שינוי עיסוק

דפי יקרה, נדמה לי שכרגע את זקוקה בעיקר למידע - על תחומי העיסוק השונים ברפואה משלימה, מה עושים בהם, מה אפשרויות התעסוקה בהם וכו'. האם תוכלי למצוא אנשים מהתחום לשוחח איתם? יש כמה פורומים רלוונטיים בתפוז - תוכלי לשאול שם שאלות על התחומים וגם לבקש מאנשים רשות לשוחח איתם ולשמוע מהם יותר על העיסוקים שלכם. דבר חשוב שיש לזכור בכל התחומים מהסוג הזה - רוב העבודה היא כעצמאית, או שכירה במרפאות בשכר לא גבוה. להיות עצמאי דורש עיסוק בשיווק ובניית עסק, ולא כל אחד מרגיש בנוח בזה. צריך לקחת זאת בחשבון כאשר את שוקלת את הכיוון שלך.
 

dafi21

New member
קודם כל תודה על היחס

העניין הוא שביררתי די הרבה כבר לגבי כל תחום והכל נשמע נורא מעניין, עברתי גם על הקורסים כמובן. אני צריכה את זה בעיקר בשביל הנפש, להרגיש שאני לומדת משהו שמעניין אותי. מצדי הייתי לומדת כמה תחומים רק שכל אחד זה בערך 4 שנים! לגבי עיסוק - ברור לי שזה לא פשוט להתפרנס מזה ולכן חשבתי להמשיך בתחום שלי ותוך כדי ללמוד ולנסות לעבוד בזה פה ושם... עד שאצליח להתפרנס מזה (בתקווה) יש דרך לדעת מה עלי לעשות? אימון עם מישהו מתחיל אולי יוכל לעזור לי? (פשוט אין לי כרגע אפשרות לממן לעצמי קאוצ'ינג כרגע...) תודה
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
איך להתקדם

יקירה, אם אספת כבר ידע ואת מרגישה חסרת מיקוד, אימון בהחלט יכול לעזור לך, גם עם מאמן מתחיל תוכלי לקבל עזרה. בדקי כאן למטה בשרשור הסאטז'רים או פרסמי שם את בקשתך בציון איזור המגורים ואני בטוחה שתמצאי מישהו לעבוד איתו.
 
למעלה