צרכים מיוחדים- ללא הגדרה.../images/Emo178.gif
ביתי עולה לכתה ג' בחינוך רגיל. העליה ל-א' הייתה טראומטית נוצרו קשיים חברתיים מרובים. לאחר מאמצים השגתי דרך ועדת שילוב טיפול במת"י, שהיה במהלך כיתה ב' ואמור להמשיך גם בשנה הקרובה. כמו כן אני רואה קשיים בחשבון (ראיתי זאת כבר בכיתה ב') אך בי"ס מתחמק מלסייע לי בנושא בסה"כ ביקשתי אבחון של מורה מיוחדת (שיש בבי"ס שמסייעת לילדים אחרים)שאם חששותי נכונים הילדה כן תקבל סיוע. קשיים כאלו היו גם לביתי הגדולה ואז הייתה לי אפשרות ולקחתי באופן פרטי שיעורים בהוראה מתקנת דבר שפתר את הבעיה והיום היא מצטיינת בחשבון ללא כל עזרה. גם במקרה של הבת הגדולה וגם במקרה של הבת הזו המורות הרגילות בכיתה לא מבחינות בקשיים כי בנותי נבונות ולמדו להסתיר את קשיי ההבנה וההפנמה של החשבון , פתירת תרגילים באופן טכני שתיהן הצליחו. מה עלי לעשות ולדרוש ומה זכאותי על מנת להגיע לאבחון של הוראה מתקנת בחשבון ולא באופן פרטי???!!! עוד שאלה בגלל שהקשיים לא מוגדרים בתוית וכותרת גם טיפוליפ פארארפואיים שהמליצו לנו אני אמורה לממן באופן פרטי האם ידוע למשהו על עמותות (לא ספציפיות לאבחנות)שיכולות לסייע בעניין ואיך פונים אליהן?
ביתי עולה לכתה ג' בחינוך רגיל. העליה ל-א' הייתה טראומטית נוצרו קשיים חברתיים מרובים. לאחר מאמצים השגתי דרך ועדת שילוב טיפול במת"י, שהיה במהלך כיתה ב' ואמור להמשיך גם בשנה הקרובה. כמו כן אני רואה קשיים בחשבון (ראיתי זאת כבר בכיתה ב') אך בי"ס מתחמק מלסייע לי בנושא בסה"כ ביקשתי אבחון של מורה מיוחדת (שיש בבי"ס שמסייעת לילדים אחרים)שאם חששותי נכונים הילדה כן תקבל סיוע. קשיים כאלו היו גם לביתי הגדולה ואז הייתה לי אפשרות ולקחתי באופן פרטי שיעורים בהוראה מתקנת דבר שפתר את הבעיה והיום היא מצטיינת בחשבון ללא כל עזרה. גם במקרה של הבת הגדולה וגם במקרה של הבת הזו המורות הרגילות בכיתה לא מבחינות בקשיים כי בנותי נבונות ולמדו להסתיר את קשיי ההבנה וההפנמה של החשבון , פתירת תרגילים באופן טכני שתיהן הצליחו. מה עלי לעשות ולדרוש ומה זכאותי על מנת להגיע לאבחון של הוראה מתקנת בחשבון ולא באופן פרטי???!!! עוד שאלה בגלל שהקשיים לא מוגדרים בתוית וכותרת גם טיפוליפ פארארפואיים שהמליצו לנו אני אמורה לממן באופן פרטי האם ידוע למשהו על עמותות (לא ספציפיות לאבחנות)שיכולות לסייע בעניין ואיך פונים אליהן?