קבוצת החלומות יוצאת לדרך!

קבוצת החלומות יוצאת לדרך!

קבוצת החלומות, בהשראת dyona, מתניעה כרגע. בקבצים אפשר יהיה למצוא משמך WORD עם המשתתפים של קבוצת החלומות - שם, האתגר שהם בוחרים לעצמם, ואולי נוסיף לקובץ הזה גם תחנות עיקריות בדרך של כל אחד, נראה איך זה יתקדם. כל מי שמצטרף לקבוצת החלומות - מוזמן פשוט להודיע על כך בפורום ולדאוג שהשם שלו יופיע בקובץ שיצורף ל"קבצים" של הפורום. כל שבוע, ביום ראשון בשעה 21:00, אני אחכה לכם בצ'ט של הפורום כדי לקבל דיווח לגבי ההתקדמות לכיוון האתגר. בכל ערב כל משתתף מוזמן לדווח לפורום על ההתקדמות שלו בעניין האתגר שלו.
 
הרהרנית השאקלית

זהו, את רשומה. כמה שאלות - את רוצה לצעוד כל יום? כמה זמן ביום את רוצה לצעוד?
 
אני מתחילה בקטן


יהיה מעניין לקרוא את זה ביום שישי
בהצלחה לכולן/ם.
 

הרהרנית

New member
קבלה עצמית-קטן?

לי נראה שללכת כל יום 40 דקות..הרבה יותר קל מקבלה עצמית. לא שכדאי לעשות השוואות. בכל אופן בהצלחה גם לך. וכשתצליחי זה לא יהיה רק לשבוע...זה יהיה כבר לחיים שלמים.
 
קבלה עצמית + השוואות

. שיהיה לך בהצלחה זה לא קטן ולא גדול תעריכי את עצמך כמו שאת . ותדעי שמגיע לך להיות כזאת כמו שאת. כול בוקר שאת מסתכלת במראה תחייכי ( מנסיון) בהצלחה . אמון אמון אמון
 

tomerit

New member
מותר להציע כמה הצעות?

אומנם תמיד קל לעמוד מהצד ולתת עצות אבל לדעתי יש כמה דברים שאולי יוכלו לעזור: משמעת צעידה- אולי כדאי לקבוע עם מישהי נוספת וכך לא יהיה נעים להבריז לה יותר מידי לא לתת לאנשים לשבור אותך- הייתי מנסה קודם כל לנסח בצורה חיובית ולא בצורת שלילה. הרי מה שגורם לאנשים לשבור אותך זו את ששבירה. אולי תגדירי לעצמך- השבוע אוהב את עצמי ותנסי לראות איך מתקדם ודבר אחרון- שבוע זה הרבה זמן. אולי כדאי כל יום בבוקר לחשוב על המטרה היומית ולא לתת פרק זמן כזה ארוך. מקווה שלא פגעתי באף אחד אם כן אנא כיתבו לי ולא אמשיך לעשות זאת.
 
למעלה