קבלות וחשבוניות בעסק קטן

shira chan

New member
קבלות וחשבוניות בעסק קטן

אנחנו פותחים סטודיו לאמנות יפנית שמציע קורסים ויצירות אמנות למכירה (ואולי בעתיד גם פריטי אופנה). לאחר שנרשמנו כעוסק מורשה רואת החשבון אמרה כי עלינו להנפיק בבית דפוס פנקסי קבלות ופנקסי חשבוניות עם לוגו. ידוע לי שבתי עסק רבים, ובייחוד עסקים קטנים, משתמשים בפנקסי קבלות פשוטים שניתן לקנות בחנויות למכשירי כתיבה. מדוע אם כן אנחנו צריכים כאלה קבלות מפוארות ומדוע בכלל אנחנו חייבים לתת חשבוניות? האם יש לרו"ח שלנו מניע מיוחד לדרוש מאיתנו להוציא פנקסים כאלה?
 
כעוסק מורשה

יש צורך בקבלות וחשבוניות מס. תדפיסו משהו לא כל כך גדול. כמו שרשמתי לכם באחד הפורומים גם גודל של רבע עמוד זה מספיק.
 

תמירי

New member
מניע רואת החשבון!

בטח יש לה מניע! היא שותפה של בית הדפוס.... אם אתם שכרתם רואת חשבון , מדוע אתם שואלים שאלות כאלה כאן? אתם לא מקבלים אותה כסמכות מקצועית? מה קורה כאן?
 

mstern

New member
קבלות מפוארות

רק שאני אבין, עם נצנצים וזהבים? הרגת אותי... מסכנה, רק מנסה שתעמדו בהוראות החוק ומיד אתה רץ לחשוב שיש לה "מניע נסתר"...
 

רמי44

New member
קבלות

1.החוק מחייב פנקסים של חשבוניות וקבלות. 2.אני מניח שניתן להשתמש בפנקס סטנדרטי של חשבוניות מס וקבלות
 
חייבים להדפיס חשבוניות בבית דפוס

לפי סעיף 9 וסעיף 9א להוראות ניהול ספרים - יש חובה להדפיס בבית דפוס (או במדפסת במקרה של מערכת חשבונות ממוחשבת). הוראה זו היא התחולה משנת 1992. פנקסים שקונים בחנויות כלי כתיבה אינם קבילים, למעט לעניין קבלות, תעודות משלוח וכו'. בברכה,
 
למעלה