קבלת התאמות בתיכון

irisns

New member
קבלת התאמות בתיכון

שלום

בתי בכיתה יא. באחרונה היא ותלמידים השכבה עוברים בדיקות וניסויים לראות האם באמת מגיע להם הארכת זמן והתאמות אחר.

פשוט מבלבלים להם את המוח במבחנים : פעם הם צריכים להחליף עטים בהארכות זמן ועכשיו עושים להם ניסוי חדש - מבחן ללא הארכה בכלל. לראות את מידת ההצלחה של התלמידים והאם יש ירידה בציון. וגם אם יהיה ציון לא טוב עקב חוסר ההתאמה הוא ייחשב עדיין בממוצע.

האם גם אתם חווים בדיקות מוזרות כאלה. לי זה נראה ממש חוצפה. בבית ספר אומרים שזה הוראה של משרד החינוך.

מה אתם אומרים מה אפשר לעשות?

תודה איריס
 

lolly87

New member
שלום

לא שמעתי שקיימת הוראה כזאת ממשרד החינוך.
זה נשמע לי מצחיק ודי טיפשי, אני חייבת להגיד..
אני אנסה לברר אם זו הוראה ממשרד החינוך, או שמישהו בבית ספר החליט לעשות ניסיונות על חשבון התלמידים.
 

lolly87

New member
שלום שוב

לקח לי קצת זמן, אבל ביררתי לך..
זוהי באמת הנחיה של משרד החינוך, שר החינוך הקודם שי פירון עשה רפורמה בכל הקשור להתאמות בתיכונים.
חוזר מנכ"ל אומר כי על בית הספר לבדוק את יעילות ההתאמה לתלמיד, ואז להחליט האם התלמיד זכאי או לא זכאי להארכת זמן (בועדה פדגוגית).
משרד החינוך הקציב אחוז מסוים של זכאים להתאמות בכל שכבה, ובתי הספר צריכים למצוא את הילדים שלהם ההתאמה הספציפית הכי עוזרת, ורק הם יקבלו אותה.
כמה שזה נשמע הזוי, זו מדיניות משרד החינוך כרגע.
אני מצטערת שאין בפי בשורות טובות מאלה, אני מקווה שביתך תקבל את ההתאמות שהיא זקוקה להן אחרי כל הבדיקות המשונות הללו.
בהצלחה!
 

irisns

New member
תודה על תשובתך אבל

זה ממש נראה לי שערורייתי שמבטלים התאמות לתלמידים, התאמות שנעשו על ידי אנשים מוכרים על ידי משרד החינוך ומוסמכים, ואחרי ששילמנו מאות שקלים. למה אף אחד לא מדבר על זה ? לא התלמידים? ולא ההורים ? למה שותקים ומקבלים את רוע הגזרה.
 

lolly87

New member
אני מסכימה איתך

אני נגד הרפורמה הזאת, אבל זה הנהלים של משרד החינוך כרגע.
אפשר לכתוב מכתבים לשר החינוך בנט, ולגורמים שונים. אבל עד שדברים ישתנו יקח זמן..
זה נכון שיש ילדים שמקבלים התאמות שלא מגיעות להם, כי יש אנשי מקצוע לא מקצועיים. צריך לעשות סדר בתחום הזה, ולא לקחת מילדים התאמות. ואם כבר כן לוקחים התאמות מתלמידים, שאיש מקצוע בבית הספר יחליט את זה, ולא ועדה של מורות ללא הכשרה בתחום האבחון והטיפול בלקויות למידה.
&nbsp
 
למעלה