קדימה:מדיניות הקריצות של נתניהו מסוכנת לישראל

shovaly23

New member
קדימה:מדיניות הקריצות של נתניהו מסוכנת לישראל

ביקרות באופוזיציה ובסיעת העבודה על הצהרותיהם היום של השרים אלי ישי ומשה (בוגי) יעלון כי יש לחזור לחומש וכי המאחזים הבלתי חוקיים הם התיישבות חוקית. "נתניהו משטה בדעת הקהל העולמית וישראל שוב עלולה לשלם את המחיר",נמסר מסיעת קדימה. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/930/864.html?hp=1&loc=1&tmp=9105
 
השמאלן התבוסתן הלחיץ והמזיע כבר דאג לאמר שזה

בניגוד לדעתו ,ופפא ברק כבר הודיע שיפונו 23 מאחזים ,כולם קובעים לשמאלן התבוסתן נתניהו ,חוץ מהוא עצמו .
 

o m e g a m bip

New member
הממשלה הזאת פשוט לא טסה לשום מקום!!

אין שום כיוון, אין שום חזון, אם ביבי חושב שהוא יצליח לשרוד אם הוא ישמר את המצב הקיים הוא יסיים כמו ב99. ולא נראה שהחברים הטבעיים בקואליציה יאפשרו לו לעשות משהו אחרי טראומת שרון.
 
תגידו מה הולך כאן בדיוק?

אתה\אתם מה שניקרא טוקבקים בתשלום ? אני אכן מסכים עם מה שכתבת, אבל מה עם תגובה לדבריי ?
 
סורי שלום לך ,אני לא טוקביסט בתשלום ,יש יותר

מוכשרים ממני ,אבל יש לי את האמת שלי ,והאמת שלי היא א| אני שונא שקרנים . ב|שונא טיפשים . אני למעשה לא הצבעתי בבחירות בכלל ,לא מאמין לאף אחד .אבל אם מפלגת העבודה קדימה מרץ תומכים במהלך מדיני שלמעשה היא תוכנית "הסכם זנבה " על כל התוכן שלה ,ואומרים את זה בריש גלי ,ולעומתם האדון נתניהו ,שאומר ההפך . ולפתע פתאום הוא הופך לשמאלן ,משקר את בוחריו ,מקפיא התנחלויות ,ובנייה בירושלים ,וזוכה לדיברי שבח מהנשיא אובמה ,שאומר זהו צעד קדימה . אז אין לי בעייה עם זה ,כי לבסוף זה מה שיהיה ,אבל מדוע לשקר ולא להיות כמו קדימה ,או העבודה ,או מרץ שאמרו ואומרים את האמת לעם ?מה שמוביל אותי לאופיים של בוחריו מהליכוד . תמיד מנהיגי הליכוד התגאו בביקורם כמובן בשווקים ,כי השוק זה העם ,ואגב כך נראת היום המדינה ,והבסטיונרים הללו ,מה שמעניין אותם זה רק כסף "אידיאולוגיה" מבחינתם זה" מוקצה מחמת מיאוס. כאשר" שר האוצר בכאילו "שטיינמץ הודיע על החלת המעם על פירות וירקות ,הבסטיונרים מפורום הליכוד קפצו ושאגו נגד ,יודע מדוע?כי היקף העלמת המס שם הוא כל כך גדול ,שבכסף הזה היו יכולים לפתור בעיות קשות ורבות בכל התחומים ,אבל מה לליכודיניקים ולרווחת העם ?הם רוצים להמשיך לרמות ולהעלים מס כי רק הם חשובים ,ומה עושה נתניהו ?נכנע להם . בעצם הוא נכנע לכולם ,וכאשר כתבתי דברים אלו בפורום הליכוד הם חסמו אותי ,כי הם לא גברים .הם גאים . ולכן החלטתי שאת פי הם לא יסתמו ,האפסים האלו לא יהיו" משטרת המחשבות שלי "והם שימשיכו לקלל ולנבל אותי ,אבל אני לא מתפלא זו תרבותם ,כך הם חונכו ,או בביתם ,או בשוק .
 
גם לי יש ביקורת על המבקרים

אז מה ? תגיד תודה שזה רק וירוס ולא חידק מסוכן
 
למעלה