קווי המזלג דעה שלי

מצב
הנושא נעול.

אשרי1987

New member
קווי המזלג דעה שלי

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
 

alantan

New member
אחת הבעיות היא שתכנון הקווים נעשה ללא תשתית

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
אחת הבעיות היא שתכנון הקווים נעשה ללא תשתית
לא לגמרי - הרי בכל זאת הקימו נת"צים באבן גבירול, קרליבך וג'ורג' המלך, ועל כך מגיע הידד. אבל היו צריכים ללכת רחוק יותר: הגדלת מסוף עתידים למשל, שהייתה מאפשרת קיום שירות בקו 289 כפי שתוכנן מלכתחילה.
 

אשרי1987

New member
לגבי קו 289

אחת הבעיות היא שתכנון הקווים נעשה ללא תשתית
לא לגמרי - הרי בכל זאת הקימו נת"צים באבן גבירול, קרליבך וג'ורג' המלך, ועל כך מגיע הידד. אבל היו צריכים ללכת רחוק יותר: הגדלת מסוף עתידים למשל, שהייתה מאפשרת קיום שירות בקו 289 כפי שתוכנן מלכתחילה.
לגבי קו 289
חברת נתיבי איילון,צריכה לבדוק אפשרות להסב את אחד החניונים באזור עתידים למסוף אוטובוסים על מנת להאריך לשם את קו 289 כדי שניתן יהיה לשנות את קו 89 שיעבור דרך שכונת הדר יוסף ומשם ימשיך ישירה לרמת החייל,מה שיתן פיצוי מלא לקו 28,שקרית עתידים קוים 142,189 נותנים פיצוי לקו 28 שבוטל.
 

cwen

New member
אי אפשר להחזיר את 42 לרוטשילד

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
אי אפשר להחזיר את 42 לרוטשילד
כי החזירו אותו לדרך בגין כי העומס המטורף על קווים 40 ו 240 היה גדול מדי.
 

טוקבק11

New member
טעות

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
טעות
קו 25/125 זה אחד המזלגות היעילים ביותר של הרפורמה הזאת, ואולי הברקת הרפורמה. קו 25 מקשר היטב בין העליה-שלמה ששם יש סטודנטים, לבין האוניברסיטה. ההוכחה ש25 ו-125 קווים מוצלחים היא כמות הנוסעים הרבה בהם, קו 125 אפילו צריך לפעמים מפרקיות. קו 42 במסלולו דרך רוטשילד היה נוסע ריק למדי, כיום דרך בגין הוא נוסע לפעמים ממש מפוצץ, לכן זה מהלך חכם שהוא נוסע דרך בגין. מה שכן אולי צריך לעשות זה להגביר קצת את תדירות 142. דבר נוסף, אפשר להעביר את אחד מהקווים 42/142/83 דרך רח' קיבוץ גלויות במקום דרך שלמה, רח' קיבוץ גלויות נותר יתום מאז ביטול 26. קווים 75 ו-76- אין טעם להפוך אותם לקווים סדירים. מחולון יש קישור לדרך בגין עם קווים 71/171/271, ששם אפשר להחליף לשלל קווים כמו 51,40,240,42 ועוד ועוד, שביחד מגיעים בערך כל דקה. נוסף על כך, לעתידים יש קישור ישיר מחולון עם 89 ו-189. קו 39/139/239- אתה טוען שהם ההברקה של הרפורמה, הקווים האלה נוסעים ברוב הזמן לא מלאים, כך שהצלחה אדירה כמו שתיארת- אין ממש. ואם כבר, ביטול 139 ושינוי 104 עדיף על המצב הקיים. קו 4 ממש לא מיותר- נוסע על אחד הצירים המרכזיים שיש, מה שכן אפשר לעשות זה להאריך אותו צפונה מרידינג, אולי לקלצ'קין או לאיזורי חן, דרך רמת אביב. עוד שינויים שלדעתי צריכים להיעשות- להוציא את קו 40 מצפון מזרח תל אביב, שימשיך ישר באם המושבות, דרך קריית אריה עד לקניון הגדול. עוד צריך לעשות סדר בקווים 89/189/289, אולי להפוך את אחד הקווים לקו עצמאי בעל מספור שונה.
 

olli3

New member
מנהל
קו 40 לקניון הגדול-בלינסון זה רעיון נפלא.

טעות
קו 25/125 זה אחד המזלגות היעילים ביותר של הרפורמה הזאת, ואולי הברקת הרפורמה. קו 25 מקשר היטב בין העליה-שלמה ששם יש סטודנטים, לבין האוניברסיטה. ההוכחה ש25 ו-125 קווים מוצלחים היא כמות הנוסעים הרבה בהם, קו 125 אפילו צריך לפעמים מפרקיות. קו 42 במסלולו דרך רוטשילד היה נוסע ריק למדי, כיום דרך בגין הוא נוסע לפעמים ממש מפוצץ, לכן זה מהלך חכם שהוא נוסע דרך בגין. מה שכן אולי צריך לעשות זה להגביר קצת את תדירות 142. דבר נוסף, אפשר להעביר את אחד מהקווים 42/142/83 דרך רח' קיבוץ גלויות במקום דרך שלמה, רח' קיבוץ גלויות נותר יתום מאז ביטול 26. קווים 75 ו-76- אין טעם להפוך אותם לקווים סדירים. מחולון יש קישור לדרך בגין עם קווים 71/171/271, ששם אפשר להחליף לשלל קווים כמו 51,40,240,42 ועוד ועוד, שביחד מגיעים בערך כל דקה. נוסף על כך, לעתידים יש קישור ישיר מחולון עם 89 ו-189. קו 39/139/239- אתה טוען שהם ההברקה של הרפורמה, הקווים האלה נוסעים ברוב הזמן לא מלאים, כך שהצלחה אדירה כמו שתיארת- אין ממש. ואם כבר, ביטול 139 ושינוי 104 עדיף על המצב הקיים. קו 4 ממש לא מיותר- נוסע על אחד הצירים המרכזיים שיש, מה שכן אפשר לעשות זה להאריך אותו צפונה מרידינג, אולי לקלצ'קין או לאיזורי חן, דרך רמת אביב. עוד שינויים שלדעתי צריכים להיעשות- להוציא את קו 40 מצפון מזרח תל אביב, שימשיך ישר באם המושבות, דרך קריית אריה עד לקניון הגדול. עוד צריך לעשות סדר בקווים 89/189/289, אולי להפוך את אחד הקווים לקו עצמאי בעל מספור שונה.
קו 40 לקניון הגדול-בלינסון זה רעיון נפלא.
 

אשרי1987

New member
תגובה לטוקבק 11

טעות
קו 25/125 זה אחד המזלגות היעילים ביותר של הרפורמה הזאת, ואולי הברקת הרפורמה. קו 25 מקשר היטב בין העליה-שלמה ששם יש סטודנטים, לבין האוניברסיטה. ההוכחה ש25 ו-125 קווים מוצלחים היא כמות הנוסעים הרבה בהם, קו 125 אפילו צריך לפעמים מפרקיות. קו 42 במסלולו דרך רוטשילד היה נוסע ריק למדי, כיום דרך בגין הוא נוסע לפעמים ממש מפוצץ, לכן זה מהלך חכם שהוא נוסע דרך בגין. מה שכן אולי צריך לעשות זה להגביר קצת את תדירות 142. דבר נוסף, אפשר להעביר את אחד מהקווים 42/142/83 דרך רח' קיבוץ גלויות במקום דרך שלמה, רח' קיבוץ גלויות נותר יתום מאז ביטול 26. קווים 75 ו-76- אין טעם להפוך אותם לקווים סדירים. מחולון יש קישור לדרך בגין עם קווים 71/171/271, ששם אפשר להחליף לשלל קווים כמו 51,40,240,42 ועוד ועוד, שביחד מגיעים בערך כל דקה. נוסף על כך, לעתידים יש קישור ישיר מחולון עם 89 ו-189. קו 39/139/239- אתה טוען שהם ההברקה של הרפורמה, הקווים האלה נוסעים ברוב הזמן לא מלאים, כך שהצלחה אדירה כמו שתיארת- אין ממש. ואם כבר, ביטול 139 ושינוי 104 עדיף על המצב הקיים. קו 4 ממש לא מיותר- נוסע על אחד הצירים המרכזיים שיש, מה שכן אפשר לעשות זה להאריך אותו צפונה מרידינג, אולי לקלצ'קין או לאיזורי חן, דרך רמת אביב. עוד שינויים שלדעתי צריכים להיעשות- להוציא את קו 40 מצפון מזרח תל אביב, שימשיך ישר באם המושבות, דרך קריית אריה עד לקניון הגדול. עוד צריך לעשות סדר בקווים 89/189/289, אולי להפוך את אחד הקווים לקו עצמאי בעל מספור שונה.
תגובה לטוקבק 11
75,76 קוים טובים ויעילים מה רע שיהפכו לסדירים,אם יפתחו מסוף ליד קרית שאול ניתן להאריך אותם לשם ולתגבר תדירות 39,139,239: 139 נוסע מלא בישיבה ביטול מפגר,מספר הנוסעים נמוך כי הציבור מצביע ברגליים למתכנני הרפורמה 4 מיותר,להאריך לקלצ'קין אפשר את 104,קו 4 ריק אלה אם הוא בא לפני 104,204 ואז הם ריקים חלק מהדרך
 

טוקבק11

New member
שוב,

תגובה לטוקבק 11
75,76 קוים טובים ויעילים מה רע שיהפכו לסדירים,אם יפתחו מסוף ליד קרית שאול ניתן להאריך אותם לשם ולתגבר תדירות 39,139,239: 139 נוסע מלא בישיבה ביטול מפגר,מספר הנוסעים נמוך כי הציבור מצביע ברגליים למתכנני הרפורמה 4 מיותר,להאריך לקלצ'קין אפשר את 104,קו 4 ריק אלה אם הוא בא לפני 104,204 ואז הם ריקים חלק מהדרך
שוב,
75,76 קווים מיוחדים לאנשים שעובדים בקריית עתידים, לא סתם הם פועלים בעיקר בשעות הלחץ מכל כיוון (בוקר חולון, צהריים עתידים), נכון ש-76 פועל גם קצת יותר, אבל עובדה שאין אף קול שמתלונן על כך שהם לא סדירים. "הציבור מצביע ברגליים"??? על מה אתה מדבר? אתה יכול לראות קווים מוצלחים שהציבור נוסע בהם ואפילו הם מלאים מאוד, לצד קווים שלא מוצלחים שאין צורך בהם, כמו קווי 39. אז הציבור כנקמה במתכנני הרפורמה לא יסע באוטובוסים? שטות גמורה!
 

אשרי1987

New member
הציבור לא מודע לקווי ה39 מספיק

שוב,
75,76 קווים מיוחדים לאנשים שעובדים בקריית עתידים, לא סתם הם פועלים בעיקר בשעות הלחץ מכל כיוון (בוקר חולון, צהריים עתידים), נכון ש-76 פועל גם קצת יותר, אבל עובדה שאין אף קול שמתלונן על כך שהם לא סדירים. "הציבור מצביע ברגליים"??? על מה אתה מדבר? אתה יכול לראות קווים מוצלחים שהציבור נוסע בהם ואפילו הם מלאים מאוד, לצד קווים שלא מוצלחים שאין צורך בהם, כמו קווי 39. אז הציבור כנקמה במתכנני הרפורמה לא יסע באוטובוסים? שטות גמורה!
הציבור לא מודע לקווי ה39 מספיק
קו 139 הוא מלא בישיבה ,239 לפעמים בתפוסה סבירה,קו 39 הוא קו טוב שהציבור לא מודע למסלולו,עם פרסום יותר טוב,קוים 139,239 יצטרכו מפרקיות
 

guyweiss

New member
היום התפרסמו במקומון ר"ג-גבעתים

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
היום התפרסמו במקומון ר"ג-גבעתים
השינויים הצפויים בעקבות רפורמת התיקון. רובם כבר התפרסמו פה. להלן פירוט השינויים: קו 31 - "יוסט לרחוב ברנשטיין בשבכונת רמת חן ברמת גן. משם ימשיך לדרך רבין בגבעתיים ובתל אביב. המסלול יוסט דרך רחוב ראש פינה". קו 52 - "יעבור דרך רחוב כצנלסון בגבעתיים". קו 54 - "קו סיבובי חדש, שיעבור דרך יגאל אלון ומרכז גבעתיים". קו 61 - "המסלול ישונה במרכז רמת גן ובהמשך יוסט לרחוב דיזנגוף בתל אביב דרך רחוב קינג גו'רג'". קו 134 - "המסלול יועתק מהרחובות פנחס ובן אליעזר לרחוב הירדן". קו 135 - שאטל שיקיף את רמת השקמה ורמת חן".
 

subway021

New member
אני חולה על כפות ומזלגות

קווי המזלג דעה שלי
1.קווי מזלג בפעימה השניה נוצרו עשרה מזלגות חדשים,שיצטרפו למזלג שנוצר בפעימה הראשונה קו 4,104,204 קו 204 הוא למעשה הארכה של קו 16 לרדינג,והוצאתו ממסוף הכרמלית,שחינוי זה הוא אחד השנויים המוצלחים של הפעימה השניה,שנתן חיבור ישיר לתושבי מזרח תל אביב אל החלק הצפוני של מרכז העיר,תושבי מזרח העיר שרוצים להגיע ישר לשוק לא קופחו כי הוצאת קו 15 והפיכתו ל16 והארכתו לכרמלית,נתנו פיצוי הולם להוצאת קו 16 מתוך הכרמלית,במקום קו אחד יש שני קוים לכרמלית,השנוי המוצלח הזה שהיה בקיץ,יצא מושלם אם יוחלף הצי של שני הקוים לאוטובוסים מפרקיים על מנת לצמצם צפיפות באותם קוים קו 104 עדיף לשנות את מסלולו שיעבור ברחוב השומרון,במקום שוק העליה ובכך ,לא תהיה הצדקה יותר לפעילות קו 4,ואז לבטל את קו 4 המיותר קוים 25,125 קו 25 מסלול הקו סורבל קצת בפעימה השניה,עקב העברת מסלולו לרחובות העליה וסלמה שגורם לא להיתקע בפרקקים,ברמזורים רבים,אני לא בטוח שכדאי לשנות את מסלול הקו כי כל שינוי במסלול עלול לגרום לחוסר קישור בין מקום למקום קו 125 עדיף לדעתי,להרוס את המזלג עם קו 25,ולשנות מסלול שיעבור דרך יהודה הלוי מקווה ישראל ודרך בגין,על מנת לקצר את משך הנסיעה בין צפון תל אביב ורחוב אבן גבירול לבין יפו ובת ים,ועל מנת לתת פיצוי על ביטול קו 26 של דן בקיץ האחרון קוים 39,139,239 אחד מהמזלגות הטובים ויעילים ברפורמה ,קוים אשר נוסעים במסלול ישיר בין מסוף רדינג ורחוב דיזנגוף ועוברים דרך שדרות בן ציון,וקרליבך,והקטע המשותף מסתיים ביצחק שדה קו אלו נותנים קישור טוב בין רחוב דיזנגוף,הבימה לבין יצחק שדה ודרום-מזרח תל אביב ומפצים על מרבית החיבורים שהיו באמצעות קו 11 שבוטל קו 139 יתבטל בחודש הבא וחבל על כך הוא קו יעיל וכמעט ישר לגמרי שנותן חיבור טוב בין מזרח העיר לבין תל השומר,לטענת נתיבי איילון קו זה נותן תחליף לקוים 35,64 שבוטלו אך הוא נותן תחליף בהיקף קטן מאוד לקוים 35,64 בין תל השומר לבין דיזנגוף(מה שקו 64 חיבר ובין מזרח לנה גורדיה לתל השומר,שקו 35 נתן,צריך לשקול את העברת מסלול קו 39 מיצחק שדה למשה דיין ודרך השלום,ףעל מנת לתת פיצוי כמעט מלא לקו 11 שבוטל קו 239 שינוי המסלול ב5.8 נתן גישה לאזור נוסף במזרח תל אביב לבין דיזנגוף ויצחק שדה קוים 42,142 לדעתי היה עדיף שקו 42 ימשיך לעבור דרך רוטשילד,כדי להפחית כפילות עם קו 40 ולתת תיגבור לקו 142 קוים 61,161 קו 161 הוא למעשה שינוי מסלול של קו 62 ושינוי מספר הקו,עדיף היה להשאיר אותם ללא שינוי מסלול בתל אביב. קוים 71,171,271 קווי מזלג מוצלחים,קו 271 היה למעשה קו 74א ללא כניסה לרמת אביב,שלושת הקוים מפצים חלקית על ביטול קו 90,ונותנים גישה לצומת חולון וקרוב לתחנה המרכזית מחלקים שונים בחולון,מקרית שרת(271) מג'סי כהן ורחוב המעפילים(171) ומרחוב ברקת קו 71 לדעתי עדיף להעביר את קו 171 לקרית החינוך במקום קו 71,ולהעביר את קו 71 לרמת אביב במקום קו 171,כי קו 126 שנוסע במסלול דומה לקו 171 בחולון,ממילא נוסע מאזורי חן עד סמינר הקיבוצים כמו קו 171 קוים 89,189,289 פיצול מסלול הקו בחולון היה נכון,כי הוא הפך אותו לקצר יותר,המסלול עד סוף רחוב אבן גבירול כי שהיה עד 4.8 היה טוב ויעיל,אך אחרי אבן גבירול,הסיבוב שעשו שלוש קווי המזלג עם מסוף עתידים הפך את המסלול לבלתי יעיל,ב5.8 קו 89 נפרד מהמזלג כאשר מסלול העותק לאיכילוב ובכך בוטלה הגישה הישירה מקרית שרת לצפון אבן גבירול עיריית תל אביב צריכה להסב שטח בצםפון-מזרח העיר שישמש כמסוף אוטובוסים על מנת שניתן יהיה להוציא את קו 289 מרכבת האוניברסיטה ולהעביר את תחנת המוצא לשם,על מנת לאפשר את שינוי מסלול קו 89 שיסע דרך הדר יוסף במקום דרך בני אפרים,ויהיה פחות מסורבל בצפון מזרח העיר, לדעתי הרעיון לבטל את קו 289 הוא לא נכון מכמה סיבות 1.זה יפגע בתדירות המשותפת שלו עם קו 189 2.זה יבטל את הגישה לנוה ארזים 3.כדי שתהיה גישה לאזור במקום,יהיה צורך לסרבל את קו 189 עם שבירה צפון-מזרחה נגד ההגיון,או לוותר על הגישה לאזור מאבן גבירול 4.צריך לשנות את מסלול אחד משני הקוים שיעבור בתוך קרית שלום וחלק מקיבוץ גלויות ולתת פיצוי חלקי על ביטול קו 73 שבוטל בפעימה השניה קוים 75,76 אומנם הם אינם מוגדרים קווי מזלג,אך יש להם קטע משותף בין עתידים לבין הכניסה לחולון בעתיד יהיה רצוי להפוך אותם לקוים סדירים,על מנת לתת גישה נוחה יותר בין עתידים ורמת גן לבין חולון,לדעתי עדיף יהיה להאריך את קו 75 לתחנה מרכזית חדשה ראשל"צ
אני חולה על כפות ומזלגות
איפשר לפתחת איזה מין קווי כפות כלומר משהו מיוזמה חדש כלומר כפות שקווים עוברים לפי אזרים כמו קווי השרון זה כפות השרון כלומר כפות = ריכוז קווים שבאיזור מחוץ לאיזור ומשם יפורס למשל מזלג 72/172 126/26 171/71/271 היא לדוגמא שמתחילה מתל אביב דרך חולון זה גוש דן הכוונה מחוץ לגוש כמו 404/406 אלה כפות ירושלים במקום לקרוא קווי השרון או קווי נתניה איפשר לקרוא כפות נתניה או כפות ירושלים
 

alantan

New member
אני רוצה קווי סכינים - מדובר בקווים ישרים

אני חולה על כפות ומזלגות
איפשר לפתחת איזה מין קווי כפות כלומר משהו מיוזמה חדש כלומר כפות שקווים עוברים לפי אזרים כמו קווי השרון זה כפות השרון כלומר כפות = ריכוז קווים שבאיזור מחוץ לאיזור ומשם יפורס למשל מזלג 72/172 126/26 171/71/271 היא לדוגמא שמתחילה מתל אביב דרך חולון זה גוש דן הכוונה מחוץ לגוש כמו 404/406 אלה כפות ירושלים במקום לקרוא קווי השרון או קווי נתניה איפשר לקרוא כפות נתניה או כפות ירושלים
אני רוצה קווי סכינים - מדובר בקווים ישרים
 

subway021

New member
וגם יש קווי כפיות

רק סכינים משוננות!
וגם יש קווי כפיות
קווים פינימים שעוברים לאזורים קטנים למשל בבלי או עיר העתיקה נשמע רעיון טוב שמהיום והלאה ניקרא קווים על שם סכו"ם ובעתיד יייקרא על שמם כלים שמוצעים על שולחן כמין איזה עזר להכנת ליל סדר
 
מהסוג הזה??? גם כפיות רגליים?


אני חולה על כפות ומזלגות
איפשר לפתחת איזה מין קווי כפות כלומר משהו מיוזמה חדש כלומר כפות שקווים עוברים לפי אזרים כמו קווי השרון זה כפות השרון כלומר כפות = ריכוז קווים שבאיזור מחוץ לאיזור ומשם יפורס למשל מזלג 72/172 126/26 171/71/271 היא לדוגמא שמתחילה מתל אביב דרך חולון זה גוש דן הכוונה מחוץ לגוש כמו 404/406 אלה כפות ירושלים במקום לקרוא קווי השרון או קווי נתניה איפשר לקרוא כפות נתניה או כפות ירושלים
מהסוג הזה??? גם כפיות רגליים?

אם כך, תהנה - אחלה תחביב !!!!!!!!!!! אביה.
 
לילה טוב עם עוד צמד כפיות עסיסיות:

יופי, בדיוק בזמן לפני השינה...
לילה טוב עם עוד צמד כפיות עסיסיות:
טוב לדעת שאני לא ה"סוטה" היחיד בענין שלעיל......
לצערי, עונת הכפיות לא בעיצומה כרגע.....צריכים להמתין לקייץ כדי לשזוף את העיניים בתחום הזה....
 

subway021

New member
בקשר לעונת כפיות

לילה טוב עם עוד צמד כפיות עסיסיות:
טוב לדעת שאני לא ה"סוטה" היחיד בענין שלעיל......
לצערי, עונת הכפיות לא בעיצומה כרגע.....צריכים להמתין לקייץ כדי לשזוף את העיניים בתחום הזה....
בקשר לעונת כפיות
אני חושב שיש עדיין
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה