קול קורא למתנדבים - אייקון 2009

Icon 2009

New member
קול קורא למתנדבים - אייקון 2009

אייקון, הפסטיבל הארצי השנתי למדע בדיוני, פנטסיה ומשחקי תפקידים יתקיים השנה זו השנה ה-13 בתאריכים 4-10 באוקטובר 2009 וקורא לכם להגיע ולהתנדב! ההתנדבות היא דרך מצוינת לפגוש ולהכיר אנשים נוספים כמוכם, החולקים את אותם תחומי עניין ואותם שיגעונות קטנים שלכם יש, וגם אנשים בגילכם המגיעים מכל קצות הארץ בכדי להשתתף בפסטיבל. מתנדבי הפסטיבל זוכים ליחס מיוחד בפסטיבל כמו הטבות מיוחדות, אירועים בלעדיים הפתוחים רק לכם ובנוסף – כל מתנדב זכאי לכניסה חינם לאירועי הפסטיבל בימי פעילותו כמתנדב. בכדי להירשם כל שצריך לעשות הוא לגלוש לאתר הפסטיבל, ולהירשם באתר, ולאחר ההרשמה גולשים לדף המתנדבים, ונרשמים להתנדבות בתחתית העמוד. שימו לב – ההתנדבות בפסטיבל מותרת מגיל 15 ומעלה בלבד! לבסוף – כמובן שניתן לפנות אל צוות כוח האדם בדוא"ל בכל שאלה. אתר הפסטיבל: http://www.icon.org.il/2009/user/register דף מתנדבים: http://www.icon.org.il/2009/info_volunteers אימייל ליצירת קשר: [email protected]
 

remundo

New member
בפורום הזה,

אין באמת אנשים מתחת לגיל 15. (לפחות לא כאלה שאני מכירה.) בכל אופן, תודה על המידע. אולי הפעם אני באמת אעשה איתו משהו. (ואולי לא.)
 

Digi Lista

New member
כדאי ללכת?...

בעבודה הזאת(לא שנראה לי שאני אשרוד עד סוף השנה,החושים שלי לא מחוברים לעבודה ולאנשים,אולי זה עניין של זמן אבל אני בספק) אני בחופש בחגים...
 

star_female

New member
עדיין אין תוכניה

אבל כשתהיה, תסתכלי עליה ואם תראי שם משהו מעניין אז בטוח יהיה לך כדאי ללכת. חוץ מהרצאות, סרטים וכו' יש גם דוכנים (של מרצ'נדייז, ספרים ועוד) שתמיד כיף ללכת אליהם. יש עוד מידע כאן: http://www.icon.org.il/2009/ (עדיין אין הרבה אבל זה בתהליכים, כשהמועד יתקרב יותר הם יעדכנו עם כל הפרטים). ובלי קשר הייתי שמחה לפגוש אותך אם תחליטי ללכת.
 

Digi Lista

New member
אז אולי באמת ניפגש שם../images/Emo13.gif

כשתהיה תוכנייה אוכל לדעת אם מתאים לי,במילא יש לי סידורים באיזור המרכז(עורך דין וחברות למשל) ויש לי חופש לנצל בסוכות לשם שינוי...
 

star_female

New member
אתה עדיין רוצה שאני אצרוב לך

דיג'ימון? איזה עונות? ומתי תהיה באייקון? אני אהיה ביום חמישי כל היום ואולי קצת בשבת (ועוד יותר אולי ברביעי בצהריים).
 

0Pandemonium0

New member
תראי, עם הצבא שום דבר לא בטוח.

אבל אני אהיה בסוף השבוע של אייקון כמעט בוודאות. אני מאמין ויש סיכוי גדול מאוד שאוכל להגיע גם לכל שאר הימים של אייקון, ככה שלא משנה לי. אני לא רוצה להכביד עלייך בצריבות של המוני דיסקים, אבל בעיקרון אני רוצה לראות את כל שלושת העונות הראשונות. כלומר בלי פרונטייר. הכי אני מעדיף את הראשונה. אם את רוצה גם משהו, רק תגידי. יש לי גם סרטים שהם לא אנימה כמו פייטקלאב, אבל יש גם אנימה. הרבה. אז רק תגידי מה את רוצה.
 

star_female

New member
אם אתה רוצה אני יכולה במקום לצרוב

לתת לך מקור הורדה (טורנטים לאדוונצ'ר וטורנטים או הורדה ישירה לטיימרס). עדיין לא סיימו את טיימרס (49/51) אבל יכול להיות שעד אייקון זה יסתיים. באיזה סוף שבוע תהיה בטוח? אני דיברתי על יום שבת ה-10/10 (וחמישי ה-8/10). בכל מקרה, אני חושבת שאני אוכל לצרוב הכל, רק צריך לראות שבאמת נתראה שם.
 

Digi Lista

New member
../images/Emo51.gifעל הקישורים../images/Emo13.gif

למה בחרתם ללכת?...אני אמורה במילא להיות באיזור המרכז מתישהו בסוכות(לא ב7-8)...
 

star_female

New member
ביום חמישי

Time of Eve (אנימה) דיון מונחה: משחקים ופוליטיקה – משחקי מחשב כפלטפורמה אידיאולוגית דיון:החברה הישראלת משחקת – השלכות שונות של תופעה תרבותית אחת (אני לא גיימרית, אבל חבר שלי אוהב לשחק במחשב, וזה נשמע מעניין) הפקת מקור: הטוב, הרע והמחברת (ראיתי את זה בכאמ"י, ואני רוצה שוב, זה פשוט טוב~ מחזמר על Death Note). חוץ מזה יש עוד שני דברים שמעניינים אותי בימים אחרים (חמישי ושבת) אבל אני לא יודעת אם אני אלך אליהם. את הולכת באיזשהו יום?
 
למעלה