קוניצ'יווה, איך יפן מבחינת צמחונות ומודעות לגלוטן ?

Ccyclist

Well-known member
קוניצ'יווה, איך יפן מבחינת צמחונות ומודעות לגלוטן ?

אני שוקל לבקר ביפן מתישהו, אבל מבחינת האוכל יתכן שתהיה לי בעיה כי אני צמחוני ורגיש לגלוטן. אין לי בעיה לנסוע באירופה כי יש גם מודעות וגם חובת יידוע לגבי אלרגנים (יש 14!) אבל יפן היא מדינה עם סטנדרטים משלה ואינני יודע מה המצב שם מבחינת מודעות לשני הנושאים. אציין שיצא לי לאכול סושי ב5 מדינות על פני 2 יבשות (לא כולל אסיה, אינני גר בארץ) ושיש לי NHK בטלוויזיה.
 

anigodin

New member
בעייתי אבל אפשרי

ביפן אין מודעות גדולה לצמחונות (פרט לנזירים בודהיסטים אולי) ורוב האוכל שם מבוסס על מזון מהים או מעורבב עם משהו מהחי (מה שמקשה עוד יותר על טבעונים).
אבל כמה אפשר אפשר לאכול אטריות וסושי צמחוני?
מצאתי כתבה שנכתבה ע"י בחורה חולת צליאק שנסעה ליפן ופירטה כיצד אפשר לשרוד שם ללא גלוטן. היא גם מפרטת שם איך בדיוק לבקש את המזון כדי שלא יכול שמץ של גלוטן. אם אתה נוסע לשם, קרא זאת קודם: http://www.legalnomads.com/gluten-free/japan
&nbsp
אשר לצמחונות, כאמור, גם פה זה לא פשוט אבל אפשרי. התוצאה הראשונה בגוגל לגבי צמחונות ביפן, נתנה לי בלוג של זוג בריטי שמכרו את כל רכושם ב-2010 ויצאו לטייל מסביב לעולם לנצח או משהו כזה. הם כתבו גם על צמחונות ביפן והם לא היחידים. הנה: http://www.neverendingvoyage.com/vegetarian-survival-guide-to-japan/
&nbsp
בנוסף, חפש בפייסבוק קבוצה בשם 'מטיילים ביפן'. חלק מהחברים שם הם צמחונים ואף טבעונים ואולי יוכלו לתת טיפים. אם אני לא טועה, גם האדמין של הקבוצה טבעוני.
 

Tenguy

New member
תודה


 
למעלה