קוסמי ארקיין ו-DC: Volcano

א ו ח נ ה

New member
קוסמי ארקיין ו-DC: Volcano../images/Emo35.gif

לינק לארמורי: http://eu.battle.net/wow/en/character/Chamber of Aspects/Ohana/simple אני בדילמה לגבי הטרינקט הזה: קוסמי ארקיין עושים יותר נזק ככל שהמאנה שלהם גבוהה הטרינקט נותן פרוק יפה של 1600 אינטלקט (ו-321 מאסטרי שהוא הכי חשוב אצלי אחרי אינטלקט והיט) אבל הוא לא מוסיף לי מאנה אלא מוריד לי מהמאנה הקיימת שלי כלומר פחות מאנה בפרוק = פחות dps האם הפרוק עצמו (והמאסטרי שקיים על הטרינקט) מפצים על איבוד המאנה, או שמה הטרינקט הזה בשורה תחתונה יגרום לי לעשות פחות dps? אגב, כרגע אני מסיים המון פעמים בין 3 המקומות הראשונים מבחינת dps בריידים של 25 (טראש 20-23k (לא aoe) / בוסים 15-16k)
 

picpc

New member
עקרונית זה אחלה של טרינקט לטיר הנוכחי

גם בwotlk הם היו סוף הדרך בטיר הראשון. לפי מה שאני יודע יש לו 30% לפרוק עם 45 שניות icd והם בדרך כלל קופצים ישר בסביבה איך שהicd מוכן שוב אז יש לו uptime יחסית גבוה יהיה לך אותו בערך כל 45-47/8 שניות פעיל 12 שזה אחלה. אם יש לך את האמצעים להשיג אותו בלי להשקיע יותר מדי או שלא ממש אכפת לך להשקיע הרבה לך עליו לך על זה ,לגבי ארקיין אני לא סגור כמה טוב הוא אבל אני מכיר שלפייר הוא מעולה. אם תתזמן דברים על הפרוק בצורה טובה זה יהיה לך משתלם ביותר(evocation אבן מאנה וכ"I) בלי קשר שבקרבות ארוכים זה יתן לך בoh יותר מאנה מלדוגמא המאנה הפסיבית שיש לך על הטרינקט של הjc ויתן לך יותר מאנה בחזרה מקסמים שאחרים ברייד משתמשים (replenishment,mana tide,hymn וכ"ו) . בנוסף הוא גם מעלה לך את שני הסטטים הכי חשובים לך יחד עם זה שיש לטרינקט אלמנט של נזק קטן שהוא נותן,בחישוב מפית קשה לטעות איתו רוב הסיכויים שהוא יעלה לך את הdps אם תשתמש בו כמו שצריך.
 

א ו ח נ ה

New member
תודה רבה ../images/Emo13.gif

רכשתי כבר את הקארד (5kg), אני רק מחכה ליריד שיהיה בעוד שבוע פלוס רציתי להיות בטוח לגבי הטרינקט הזה כי בכל זאת קיימת האופציה למכור אותו, אבל ניראה לי שאני אלך עליו. תודה על התשובה!
 
למעלה