קופות חולים ושביעות רצון

מיר27

New member
קופות חולים ושביעות רצון

היי רציתי לדעת איזו קופת חולים אתן והילדים. מה עדיף? אני כרגע בכללית עם 2 הבנות, ובעלי במאוחדת - הוא טוען שבמאוחדת עדיף להיות ושכדאי לנו לעבור. מה דעתכן? האם במאוחדת השירות והרופאים בסדר? ובעיקר באזור חדרה. תודה מראש
 
אז

אני יוכולה לומר לך רק דבר אחד ואני לא יודעת עד כמה שזה יעזור לך אנחנו מאז ומתמיד (אני בעלי ואיתי) בכללית ... אין לי מושג מה עדיף ומה טוב יותר כי זה מה שאנחנו מכירים אבל מה שכן לגבי הריון וילדים השרותים שלהם טובים מאוד לגבי שאר הנושאים אין לי שמץ (אוי אלוהים שלא נזדקק אליהם)
 

אכדית

New member
גם אצלנו ככה ../images/Emo45.gif

מה שכן - שריטה שלי - מבחינה האלטרנטיבות הן רק הקופות הגדולות - כללית ומכבי, לא הייתי שוקלת מעבר ללאומית או מאוחדת. פשוט נראה לי שלקופה גדולה יותר יש יותר סניפים ויותר גב כלכלי להכנסת תרופות והטבות לסל.
 

memko

New member
אני בכללית וכן גם עומר

אבל בעלי במכבי ואני חושבת שככלית יותר טובים. הוא כל הזמן מקטר שהוא רוצה לעבור. לי סבבה איתם.
 
לפי דעתי - תלוי מאוד בשכונה ובסניף

אנחנו במאוחדת, בשכונה יחסית חדשה בירושלים, השרותים כאן על הפנים, המרפאה קטנה הרופאים לא מקצועיים והכי חשוב אין לנו בשכונה בית מרקחת, תחשבי איך קשה לצאת מהשכונה בשביל לקנות אנטיביוטיקה כשאת חולה, זה ממש מתסכל. לעומת זאת בכללית בשכונה יש בית מרקחת והמרפאה פתוחה כל יום עד 19.00 וזה מאוד משמעותי בעיניי. חשבנו לעבור לכללית אבל לתחילת 2008 זה כבר מאוחר, אבל בטח נעבור בחצי שנה הבאה.
 

אילתית 2

New member
עם הכללית ומרוצה

אני עם הילדים בכללית בעלי בלאומית כולנו מרוצים בעלי מאז ומתמיד היה בלאומית עם משפחתו ואני מילדות עם משפחתי בכללית לא חשבתי אף פעם לעבור טוב לי עם הקופה שלנו ועם הרופאים שלנו הכל תלוי מי הרופא המטפל אי אפשר להגיד אם הרופאים בסדר או לא...בכל מקרה אני עם הכללית ומרוצה מהרופאים הבדיקות והשרות וכו..וב"ה שלא נזדקק להם בכלל אבל כשצריך עדיף קופה גדולה ולדעתי האישית העדפה על הכללית בגלל הבתי חולים ששייכים לכללית גם כן
 
אנחנו מאז ומתמיד במכבי וסה"כ מרוצים

לאיתן יש רופאת ילדים מעולה, יש רופאים מומחים נהדרים בכל התחומים ואני מרוצה גם משאר השירותים. אבל כללית ומאוחדת הרבה יותר טובים בכל מה שנוגע להריון... לפני שנתיים יזמתי עצומה נגד התנאים של הריון במכבי ואכן נעשה שינוי גדול אבל עדין הם חלשים בנושאים מסויימים כמו יעוץ של רופאים מומחים, קורסי הכנה ללידה, יעוץ הנקה, קורסים לתינוקות...
 

mAmA MiSiSiPi

New member
אחרי הזוועות שהיו לי בכללית

עברתי למכבי לפני 3 שנים ואני מאוד מרוצה.
 

mevav1

New member
אני במאוחדת כבר אולי 15 שנים ומרוצה מאוד..

בכלל, הסניף אצלי מעולה.. את חמותי העברתי מהכללית למאוחדת ולמרות שהיא חששהב, הבטחתי לה שהיא לא תאמין איזה הבדל יש בין שתיהן והיא כבר חצי שנה שמהופנטת מהשירות והיחס והתורים המהירים ובכלל, מהכל. ועוד דבר..כשאני נישאתי עברתי להסתדרות מלאומית ואיך שעברתי ישר התחלתי להתעצבן..אז, לפני 20 שנה, הם היו ב 10 יוצאים לאכול, כולם, הרופאים, האחיות...כולה עבדו שעתיים וכבר רעבים..ומתי??? בדיוק כשהגיע תורי.....ולחכות לתורים אצלם היה סיוט והיחס היה משפיל, כאילו מי הם...בקיצור, אחרי כחמש שנים של סבל, עברנו למאוחדת ומאז אני לא מצטערת.
 
הכל תלוי ברופאים ובקשר שלך איתם

יכולה להיות קופת חולים שהרבה ממליצים עליה אבל אין לך "קליק" עם הרופאים. אנחנו בכללית,יש לנו רופאת ילדים מקסימה,מזכירת מרפאה מדהימה שבלעדיה אף אחד לא מסתדר ורופאים כללים טובים. זמני הפתיחה מתאימים לי. הלוואי ולא נזדקק.
 

tomer2007

New member
אני בכללית באזור חדרה ומרוצה

העברתי גם את בעלי מלאומית לכללית גם מבחינה כלכלית - הם גובים את הסכום הנמוך ביותר מבין שאר הקופות
 
למעלה