קופצת על העגלה גם

RTשוק

New member
העיקרון הוא תקשורת

אני לצערי לא מגדלת ככה את בני, אבל התעניינתי רבות באופציה (שנפלה ע"ב עצלנות שלי, וחוסר שיתוף פעולה מצד הזוגה) מדובר בעצם בתקשורת בין התינוק ובין המטפלים בו. כמו שאמא לומדת עם הזמן להבדיל בין סוגי הבכי השונים של התינוק, ויודעת לפי אופי הבכי האם הוא רעב, ככה אפשר להבין את הסימון של התינוק ולדעת כשיש לו פיפי או קקי. הרעיון, מעבר לשמירה על כדוה"א, הוא תגבור של ההקשבה של המטפל בתינוק לתינוק. אבל - כאמור - אני רק בתיאוריה... תיכף יבואו ההורים מעוררי הקנאה שאכן מגדלים ככה את ילדיהם, ויסבירו יותר טוב.
 

ayala26

New member
בדיוק תקשורת!

ההנחה היא שגם לתינוק לא נעים לעשות את צרכיו על עצמו. הוא בכל מקרה יסמן אך אם יסתבר לו שאף אחד לא מקשיב בסופו של דבר הוא יתיאש ויפסיק וירגיל את עצמו לעשות צרכיו בחיתול כי אין לו ברירה ולחכות שיחליפו לו או להתחיל לבכות כי הוא רטוב ולא נעים לו. לפני שאנחנו הולכים לשירותים אני שואלת אותו "יש לך פיפי?"(כדי שהוא גם ילמד את המילים שקשורות לפעולה( וכשאני מתחילה להפשיט אותו הוא מחייך! הוא שמח שהבנתי אותו. החיוך הזה שווה יותר מאלף מילים.
 
זה כבד לנו כלכלית לקנות חיתולי בד

ראיתי חיתול אחד ב70 ש"ח וגם כיסוי מפלסטיק ששמים מעל לחיתול ושכחתי את שם הפלסטיק
וגם עליו יש תוספת כסף. הלוואי ויכולתי לקנות, לא רק נושא השליטה על הצרכים חשוב, מפריע לי לחשוב שבחירייה שוכבים מיליוני חיתולים על גבי חיתולים. מעניין אם במפעלים שם מפרקים חיתולים.
 
לא יודעת עד כמה כמויות המים, אבקת

הכביסה והחשמל שצריך כדי לנקות חיתול רב-פעמי הן יותר אקלוגיות. מחיר החיים המודרנים.
 

yberry

New member
אני חושבת שכשעושים את החשבון

בשורה התחתונה חיתולים ח"פ לא יוצאים הרבה יותר זולים. מה שכן, אצלנו אני בויכוח עקוב מדם עם בעלי בנושא, ועד כה לא הצלחתי לשכנע אותו שחיתולים רב-פעמיים שווים את המאמץ. אז אני בולעת את הצפרדע ומנסה לא לחיות ברגשות אשם, ומקווה שעד הילד הבא האיש ישתכנע...
 

אום נטע

New member
../images/Emo2.gif זה נוגד כל הגיון!

איפה ראית חיתול בד ב-70 ש"ח? אפשר להשתמש בחיתולי טטרה ויש גם חיתולי בד מסוגים נוספים שאינם עולים יותר מכמה שקלים לאחד (ולרוב לא צריך יותר מ30 חיתולים, וכיסויי נילון לא יותר מ-5). אפשר גם להזמין באינטרנט (צריך לברר מי שולח לארץ), ואפשר לקנות בד ולהכין לבד או להזמין אצל תופרת בהשקעה חד פעמית. בכל מקרה, ההשקעה הראשונית משתלמת אחרי זמן לא רב, כי חד פעמיים צריך להמשיך לקנות כל הזמן ורב פעמיים זו השקעה חד פעמית.
 

Manty

New member
פה ביפן

הכיסוי הוא מצמר. הבעיה עם כיסוי פלסטיק שזה לא נושם.
 

אום נטע

New member
וואללה?!

אבל פה לא ניתן להשיג כיסויי צמר באופן מסחרי. אם רוצים, אז צריך להכין לבד.
 

אום נטע

New member
הנה כתבתי תשובה מפורטת ותפוז אכל

אותה ... אני רואה שכבר ענו לך יפה. אני רק אוסיף שמבחינה לוגיסטית זה יותר נוח עם יש כלי קיבול בכל חדר בו את מבלה, כך שלא תצטרכי לרוץ לשירותים כל פעם. ואם לא אכפת לך קצת פיספוסים פה ושם את יכולה להשאיר אותה חשופת שת - זה עוזר ללמוד את דפוסי היציאות ואת הסימנים המקדימים.
 

ayala26

New member
איך את חושבת

שהצלחתי להכנס לג'ינס 5 חודשים אחרי לידה - השירותים אצלנו הם בקומה השניה!!
 
למעלה