קוצב לב לדיכאון קליני

קוצב לב לדיכאון קליני

ראיתם את הכתבה בחדשות? שמעתי על הקוצב לפני כמה זמן (כתבה בעיתון) ועכשיו היתה עוד כתבה, בחדשות, יש מקום לאופטמיות? (בלי להיכנס לשאלת העלויות) זה באמת עובד?
 
מה, אף אחד לא שמע?

"הדור החדש הינו טיפול המתבסס על טכנולוגיה מתקדמת, אשר מאזנת את הכימיקלים במוח באמצעות גירוי חשמלי של עצב הוואגוס המוביל למוח באזור הצוואר. הגירוי מושג באמצעות קוצב זעיר (VNS) המושתל תת-עורית באזור בית השחי ומחובר באמצעות אלקטרודה לעצב הוואגוס". יש דעות? מידע נוסף?
 

זריחה 2

New member
יש פתח לתקוה...הניק שלך מתאים לכתבה....

לא ידעתי ולא שמעתי אולם,חיפשתי קישור לכולם... לא כל כך ממהרת לשמוח,הטיפול חדש וזו רק התחלה,וכמובן שלא לכל סוג של מחלה הוא מתאים,אני מקווה שהוא יביא מרפא לכמה שיותר אנשים,ולא רק.......לעשירים.
 
אני מוכנה לשלם הרבה כסף כדי שבעלי יחזור לעצמו

בעצם, אף פעם לא הכרתי אותו בריא, רק מסיפורים. כשיצאנו הוא היה עלא-כיפק, כמה שנים בלי תרופות, היה חברותי, מעניין, מתקשר טוב, ומיד אחרי החתונה היתה לו נפילה, ועד היום הוא מדשדש. יחסית הוא מתפקד, הולך ללימודים ויש לו במצבים הטובים סדר יום. אבל הכל מאד בקושי, מאד לאט, מאד מבולבל, ותמיד במאבק עיקש - לא ליפול למיטה.......... ולא עושה רושם שהתרופות ממש משפרות את המצב. אמנם זה עוזר לו לקום, ולא לשקוע, אבל לא הרבה מעבר לזה. אולי זה הנס שלי?
 
למעלה