"קורבן" מוסף שבת

omerlich

New member
חסל שאין לך "מקומון"

שם מתוארים "פעליהם" בפירוט. בעקבות הפעילות שלהם תלמידים החלו לדרוש להסב כיתות לבתי כנסת,מנהלי בתי הספר סירבו,בטוינה שאין מקום לכך בבתי ספר חילוניים. עיריית רמת גן והנהלות בתי הספר עושות הכל כדי להילחם בתופעה.
 
עומר טוב שאצלכם העירייה מתערבת

בהרצליה לפחות כשאני הייתי תלמיד הם לא התערבו. היו רבנים שחיכו מחוץ לתיכון וניסו לשכנע תלמידים, מאחר שהם פנו אליי אני יכול להגיד שהם מנסים לכפות גם על כאלו שתנגדים. נכון התנגדתי ולא עשיתי כדבריהם. אך עדיין זה לא פוטר אותם מניסיון של כפייה הויכוח נמשך זמן רב ומצדם גם היו גידופים
 
יש שרוצים לשמוע

תראי, באמת שאין מטרה לכפות או משהו כזה. אלא שאני אומרת שיש כאלה שהם רוצים לדעת אבל לא זכו. יכול להיות מישהו שלא גדל במשפחה דתיה ולא למד דברים מהיהדות והוא דווקא היה שמח לדעת. והיוםן באמת יש הרבה כאלה. יש את אירגון "ראש יהודי" הנמצא בתל אביב וחילוניים רבים מגיעים לשם מרצונם החופשי לשמוע שיעורים וכדומה, והם נהנים מאוד. ואנשים תולים מודעות, מחלקים פליירים וכדומה והדברים האלה מוצאים מסילה בליבם של אנשים רבים. לכן, לפי דעתי כדאי וצריך לפתוח את הצוהר בפני אנשים שרוצים לדעת. כי יש הרבה שרוצים אבל פשוט לא יודעים איפה לחפש, איפה למצוא. יש פסוק שאומר: "הנה ימים באים והשלכתי רעב בארץ, לא רעב ללחם ולא צמא למים, כי אם לשמוע דברי ה'". שיהיה לך שבוע טוב ומצויין!
 

אשרת

New member
../images/Emo13.gif

שרוצים לדעת ואין להם גישה? הלו! בבית ספר החילונים יש שיעורי תנ"ך ושיעורי תושב"ע. אני משערת שאם מישהו באמת היה מתעניין, אותו נער היה יכול ללכת למורה לתנ"ך שלו ואותו מורה בשמחה היה מסביר וכו'. מה דעתך שנפתח צוהר בישיבות שלכם לעולם החילוני, אה? מעניין כמה מכם מכירים את הספרות העברית החדשה? כמה מכם יודעים אנגלית ברמה סבירה? ומתממקה? ומה דעתך על מדעים?
ספק אם תהיה מעוניין בפתיחת צוהר הדדי.
 

rrina

New member
תודה רבה על הסיפור!

באמת רציתי להכניס אותו לבלוג שלי (על שבת), ובזכותך לא הייתי צריכה להקליד אותו מחדש! שבוע טוב ומבורך! * ולכל מי שחושש: לא, אין לי כוונה להשאר עכשיו פה בפורום ולמחבת אתכם (מלשון "מחבתיות"). פשוט חיפשתי את הסיפור הנ"ל ב-google וכך הגעתי הנה... וזהו, אני הולכת, שלא תבהלו... שבוע טוב לכולכם ולכולנו!
 
למעלה