קטא הרג את המשחק?

Fanty S

New member
אני לא מסכימה

רוב הגולשים שעזבו את הפורום התפוזי עזבו אותו כי הם הפסיקו לשחק וואו, ולא כדי להגר לגמדיה. בגמדיה יש אוכלוסיה גדולה, אבל רובם אנשים שמעולם לא היו בפורום הזה.
 

א ו ח נ ה

New member
הערה לגבי הפורום

אני חושב שזה משהו שקורה בכל הפורומים של תפוז הדיונים פשוט עברו לפייסבוק...
 

JuffoWup

New member
אישית, זה פשוט העבודה החדשה

אני עדיין קורא, אבל קשה להיות משתתף פעיל בפורום. ולענייננו, אני עדיין משחק, פחות ממה שהייתי רוצה כי ההרחבה מדהימה והקווסטים של העולם הישן לבדם מצדיקים לקנות אותה.
 

ailag

New member
אתה לא צריך את ההרחבה לקווסטים החדשים

רק לאלו שמעל לדרגה 80 ולאלו של הגזעים החדשים. זה לא כאילו אם תפתח עכשיו דמות דרגה 1 לא יהיה לה איך להתקדם...
 

JuffoWup

New member
אני די רואה את הכל כעסקת חבילה

האם השינויים בקאטקליזם "הרגו את המשחק". אבל, כמובן שאת צודקת טכנית.
 

Fanty S

New member
ממש לא!

קטא היא הרחבה מצוינת, אם לא הכי טובה שיצאה עד כה. השינויים שבליז עשו מדהימים וחכמים להפליא! חוויית הלבלינג המשודרגת פשוט מצוינת, הקווסטים סופסוף מעניינם ולא שבלוניים וחוזרים על עצמם עד אין קץ, הצורך לגריינדינג הרבה יותר נמוך, הריידים פשוט מצוינים והאיזורים החדשים מעוצבים בצורה מדהימה. המשחק קיבל פתאום פן חדש מבחינתי, והוא מרגיש הרבה יותר צבעוני, שוקק וזורם :) הפורום אולי קצת עייף, אבל זה לא המדגם הכי מייצג ;)
 

פנריר

New member
עבורי

ההרחבה החדשה פשוט גרמה לי להבין שנגמרה לי הסבלנות למשחק. אם בעבר יכולתי לשחק שעה ולעשות בה כל מני דברים, אז בהרחבה הזאת הכל הפך ליותר קשה ויותר צורך זמן, והגעתי למסקנה שאני מבזבז את הזמן שלי, לא מתקדם, יותר מדי תלוי באנשים אחרים, ואני מאבד סבלנות במהירות. הדברים הטובים של ההרחבה לדעתי הם מה שכבר אמרו כאן, המייקאובר המסיבי של העולם הישן עם דגש על קווסטים מגניבים ונחמדים שיצא לי לעשות, איזורי התחלה חדשים מעניינים, מפות חדשות ומעניינות. בנוסף אני אצרף גם את דרגות הגילדות שלדעתי זה מאד טוב ונחמד. לעומת זאת, האזורים המתקדמים החדשים הם מעטים מדי. בפעם הראשונה שעשיתי את ואשג'יר היה מדהים ופנטסטי, בפעם השניה זה משעמם. כנ"ל עם אולדום. שאר האזורים פשוט לא מעניינים כל כך. ומעבר לזה, העובדה שהירואיקים הפכו לקשים בהרבה ודורשים ריכוז מוחלט ואפס טעויות מכל האנשים בקבוצה (שוב, זאת הדעה שלי, אל תתחילו כאן ויכוח בנושא בבקשה
). זה גרם לי להבין שגם אם אני אהיה הכי מושלם שבעולם, הכל יכול להתפקשש בגלל אנשים אחרים. וגם אם הכל מתקתק בסדר גמור והקבוצה נהדרת, המבוכים עדיין ארוכים ומסובכים מדי בשביל לסיים אותם יחסית מהר. וכשמסיימים אז יש עייפות מעודף הריכוז וכו'. ומעבר לכך, פשוט כבר לא התחשק לי בכלל לעשות ריידים. הכל הוביל להרגשה שאני לא נהנה מהמשחק יותר ולכן לכל הפחות אני צריך הפסקה. זאת בעצם ההרחבה הראשונה שאני חווה, אבל היא גרמה לי להפסיק לשחק.
 

JaneLame

New member
כנ"ל. בדיוק. חותמת על כל מילה

חוץ מזה שעבורי זו ההרחבה השלישית.
 

O s w a l d

New member
It's time to understand that

Nothing can kill WoW just like that. For 6 years now nothing can replace WoW really, that says it all. It's true though that if you play it for too long and can't raid, there isn't much to do in the game. I am finally officially switching to the morning shift at work so I will be able to raid somewhere sometime soon I hope. Might have to move closer to work also, so I don't end up wasting 3-4 hours going back and forth
 

JaneLame

New member
אני עונה רק מהפרספקטיבה שלי: כן.

מצ'עמם. הרבה אנשים שהיו משחקים לצידי ב-WLK נעלמו, חלקם עושים לוגין כדי לבדוק דואר וזהו - כמוני. נגמר המנוי ולא מחדשים. עובר שבוע, מצ'טעממים לאיזה 10 דקות ואין מה לראות בטלוויזיה, מחדשים את המנוי לחודש ומצטערים על ה-70 שקל האלה, וחוזר חלילה. אני לא יודעת אם זו אני או המשחק. לא רק שהתכנים פחות מעניינים, זה גם העניין של האוכלוסייה. כולם הרבה יותר צעירים ממני, בפאגים זה ממש ילדים. אני בבטא של המשחק אונליין של באטלסטאר גלקטיקה (אני ודורה היינו גרופיות היסטריות של הסדרה! עד היום) בינתיים. זה לא עובד חלק כי זה דרך דפדפן. מחפשת עוד משחקים.
 

עדיגי

New member
טוב, כמה כבר אפשר לשחק את אותו משחק

גם עם יעשו מייקאובר רציני (דסולאס זצ"ל), WOW בבסיסו יישאר אותו הדבר. מתישהו מגיעים למיצוי. וכן, מה לעשות, אנחנו מזדקנים
לפחות בגילדה המיתולוגית שלי כולם גריאטרים קשים, אבל אולי זה מסביר למה רובם לא חזרו למשחק עם קטא.... (לא ראיתי מעולם באטלסטאר גלאקטיקה. אני מחכה לMMO של סטאר וורז - The Old Republic, אבל לא ברור בכלל מתי הוא יוצא).
 

JaneLame

New member
אומג לא ראתה בטלסטאר גלקטיקה אומג אומג!

חייבים, פשוט חייבים!
 

dsa100

New member
זה לא כזה טוב,

המיני סדרה פשוט מעולה, ואז הם משכו משכו משכו, הבנתי שהעונה השלישית טובה, אבל מי שהגיע לשם זה חתיכת כושר סבל
 

karmic koala

New member
הפוך גוטה

שתי העונות הראשונות טובות, אח"כ זה מתדרדר (לדעתי). אפשר להכניס את BSG דרך החורים בעלילה בשלב הזה.
 
בהחלט..

ההרחבה מצוינת בתכנים ובשיפורים שנעשו במשחקיות.. המון מחשבה והשקעה ניכרות..אבל , מסיבה לא מובנת..הרבה אנשים סביבי הפסיקו לשחק לימודים. עבודה. וכו' וכו'.. בגילדה שלי יש תזוזות של אנשים,, כמעט לא עושים ריידים ויש אוירת נכאים כללית. לי אישית קשה יותר להתקדם.. ההירואיקים קשים (אישית, אני מעדיף את זה ככה) אבל כן .. בהחלט.. קאטא שינה משהו באוירה של המשחק ... ואנשים פחות משחקים... משהו מת בWOW
 
למעלה