קיבלתי מוצר לא ‏כמתואר חלקי

דיסלקתי

New member
נראה לי שהתלונה נמצא צודקת

זה מה ש אייבי כתבו לי בתשובה לתלונה
We reviewed this case and decided that you should return the item to the seller for a refund. We're sorry you had a problem with your purchase.
You must send the item back to the seller by 16 Jul 2019 to receive a refund. Make sure that you enter the tracking information in the Resolution Centre.
 

דיסלקתי

New member
קיבלתי מוצר לא ‏כמתואר חלקי

קניתי קיט לטיפול בקטנוע . במודעת המכירה היה כתוב שכל החלקים בקיט מקורים ... קיבלתי 2 חלקים לא מקורים ( חלקים לא יקרים) מתוך 5 ... המוכר לא מוכן לשתף פעולה ולהחליף את החלקים ... פניתי לאייבי שפסקו שאני צריך להחזיר את הקיט למוכר... אבל קיבלתי את הקיט עם ups לא היה ניתן ממודעת המכירה להבין שהמוכר ישתמש ב ups אבל ספגתי את זה ושילמתי 360 שח לשחרור החבילה פלוס 220 שח עלות השילוח של הקיט ....אייבי פסקו ומבקשים לשלוח חזרה עם מספר מעקב ברגע שהמוכר מקבל את החבילה הם יחזירו לי את הכסף ... אבל כמה כסף ? ומה קורה עם המוכר לא לוקח חבילות ? פוחד להפסיד את כל עלות הקיט ...
 
למעלה