קליטת ערוצים חופשיים עם ממיר של יס

shmulik88

Member
קליטת ערוצים חופשיים עם ממיר של יס

האם זה אפשרי לקלוט ערוצים חופשיים עם ממיר של יס? אם כן איך אפשר לעשות זאת?
 

scart

New member
קליטת ערוצים חופשיים מלווין עמוס

לא ניתן לקלוט בעזרת ממיר של יס . מכיוון והממיר של יס מתוכנת, יש בו תוכנה שנועדה לקלוט אך ורק שידורים של יס . מה שאתה צריך זה ממיר דיגיטלי ואנלוגי ולחבר את שניהם לצלחת עבור לווין עמוס.
 

shnitznitz

New member
פתיחת ממיר YES

ראיתי את זה בפורום כלשהו, האם יש למישהו ניסיון? אם אני מבין נכון, עם הטריק הזה אני יוכל להתחבר לצלחת של יס ולצפות בערוץ 2 ו 10? ++ לפי האלומה שמקבלת יס ניתן לקלוט מ-3 לווינים שונים והם : AMOS-1 :http://www.satmania.com/eng/satchannels/4_0w/amos_1 LMI-1 :http://www.satmania.com/eng/satchannels/75_0e/lmi_1 Hot Bird 3 :http://www.satmania.com/eng/satchannels/13_0e/hot_bird_3 כאשר בכול טבלה ישנם ליד תדרים שורה קירה שם זה ערוצים לא מקודדים אך נסו גם מקודדים . ועכשיו להסבר - אתם ניכנסים ביס להגדרות ויורדים לאתחול מתקדם , מכניסים את הקוד שלכם , ניכנסים לבחירת לווין והולכים עד USER 1-4 ,כאשר אתם נעמדים עליו אתם לוחצים על פלוס בשלט להכנסת תדר לווין . שם אתם כבר משתמשים לפי הטבלאות ומכניסים את התדר (לדוגמא :12111) ולוחצים יס לאישור, שם בהמשך מבקשים קיטוב וגם זה נמצא בטבלה בעמודה הבאה (אופקי זה H בטבלה ואנכי זה V לפי הטבלה) , אחרי שהכנסתם את זה הוא מבקש ממכם קצב סימנים וזה נמצא בעמודה האחרונה (SR) כאשר בדרך כלל זה 27500 אבל בדקו בטבלה . אחרי שהכנסתם גם את זה הוא מבקש להכניס FEC בדקו לפי הטבלה אך זה בדרך כלל 3/4 ולחצו יס לאישור . עד כאן הכנסתם את הנתונים עכשיו הוא יצא חזרה ל-USER1 יש ללחוץ על כפתור יס לאישור ואז הוא מתחיל בסריקה , ברגע שמסיים יש ללחוץ על YES לשמירת הנתונים. והרי לכם ערוצים כבקשתך
 

ג ל ו ב ל

New member
מה הקשר ל LMI ו - HB ?????

LMI כבר לא משדר לכיוון שלנו מזמן ו HOTR BIRD לא קשור ל YES ??????? אתה כותב = לפי האלומה שמקבלת יס ניתן לקלוט מ-3 לווינים שונים והם........ מה זה הקישקוש הזה ?????? יכול להיות שניתן להסב את המקלט לקליטת FTA , אבל מה הקשר ל 3 לויינים ??
 

shnitznitz

New member
תגובה לגלובל

גלובל שלום, תודה רבה שאתה תוקף אותי שוב, הפעם הקודמת היתה בבפורום של שאלות למתחילים.... תגיד לי, אם הייתי יודע את התשובות והייתי חכם כמוך הייתי כותב את זה??? מה לא היה ברור בזה שכתבתי שראיתי את זה בפורום כלשהו?!?!?! במקום להתלונן כמו איזה זקן מעורער, תסביר לי כדי שאני אדע להבא ואשכיל עוד טיפה בנושא הזה. בכל מה שקשור ללווין אני בור ועם הספר...תשאל אותי על מחשבים ואודיו וידאו אני אהיה ספץ, אבל בזה...מה לעשות רצה האל ולא העביר לי במטריקס את המידע :) אז בבקשה...טיפה סובלנות לבורים כמוני שבאמת רוצים ללמוד. סליחה אם הייתי תקיף מדי..אבל אתה באמת לא רציני בתשובות שלך!
 

ג ל ו ב ל

New member
טוב , טוב ......אל תהיה כזה רגיש ..

שניצניץ ............ תשאל כמה שאתה רוצה , אני תמיד משתדל לעזור בתחומים שבהם אני יודע , ולא הכל אני יודע . ואל תהייה כזה רגיש ...............יאללה שייהיה לך כל טוב !
 

shmulik88

Member
שאלה חשובה מאוד עבורי

כמה זמן נמשכת הסריקה? האם זה לא ישבש לי את הערוצים של יס?
 

scart

New member
יס הוא בכלל ממיר נפרד מהממיר שאתה

סורק. הממיר של יס הוא מתוכנת לא יקרה שום דבר . סרוק את הממיר השני חופשי. סריקה אורכת דקות אחדות , אתה תראה על המסך הטלויזיה איך הממיר סורק ומוצא לך את כל הערוצים בטיל!
 

shnitznitz

New member
YES-FTA אולי מישהו עשה את זה?

טוב, אז הצלחתי להביא ממיר של YES כדי לבדוק אם אוכל לצפות ב2 ו 10, שיחקתי איתו אתמול חצי לילה ולא ככ הצלחתי, השאלה אם אני עשיתי משהו לא נכון, שיחקתי גם בהגדרות LNR של הממיר, באיזה שלב הקליטה של YES VIDEO BOX (האינדיקטור היחיד שלי שיש באמת קליטה מהלווין) הפסיקה אבל לבסוף הצלחתי איכשהו לטפל בזה. בהגדרות של USER 1 בבחירת הלווין שמתי את התדר של עמוס 11177, ניסתי גם בשני התדרים האחרים בתפריט (יש שם אפשרות לבחר E או W בוולטז'ים שונים). מהירות הסימנים בשניה ששמתי הם 27500 שזה הDEFAULT שנתן (אולי זה לא נכון כי באתר שיש בלינק מדברים על 8520, אבל זה לא עבד) הFEC שנתתי הוא 2/3, השאלה מה לא עשיתי בסדר אם בכלל... אם יש למישהו מידע ונסיון של ההמרה של הממיר לFTA לכמה תחנות (2 ו 10 יספיקו) אני אשמח לקבל. ראיתי שיש גם שקע RS232 מאחורי הממיר, אולי אפשר לשנות לו את התוכנה ולהפוך אותו לFTA אמיתי? תודה מראש לכולם על העזרה.
 
למעלה