קניית מחשב נייד בחו"ל

קניית מחשב נייד בחו"ל

עברתי על השאלות הנפוצות, ולמרות שיש שם כמה התייחסויות לנושא לא הצלחתי להגיע למסקנה :), כמה שאלות: 1. האם למישהו יש ניסיון עם קניית מחשב נייד בחו"ל? האם זה מומלץ? 2. לאילו חברות יש אחריות בינלאומית (או ביותר פירוט - אני קונה מחשב בחו"ל ויש אחריות בארץ)? 3. אילו מסים יש על מחשב נייד, האם יש גם מכס, או רק מע"מ?
 

i c u 2

New member
.......

1. התחלתי להתעסק וכו', בסוף קניתי בארץ. בד"כ יש אחריות בינ"ל של שנה ומחיר נמוך יותר. השאלה אם אתה מוכן לשלם כאילו על העוד כמה שנים אחריות הזו ... אישית העדפתי לשלם עוד 1300 שקל בערך ולקבל בארץ 5 שנים עד הבית. 2. לדל אני יודע שיש, תבדוק עם המוכר ועם החברה בארץ. 3. מע"מ {אין מכס על מחשוב}, אם אתה ב EMS או פדקס וכו' תשלם יותר לחברת שילוח ...
 

aesytz

New member
תשובות

1. אני קניתי בארה"ב דרך האתר של לנובו USA . הזמנתי לכתובת של המקום בו התארחנו וקיבלתי אותו שם. אני סה"כ מרוצה - חסכתי בערך 2000 ש"ח על המחשב שקניתי (לעומת הארץ)... 2. אני יודע שללנובו יש אחריות בינ"ל - אבל לא לכל הדגמים יש אחריות בישראל. צריך לבדוק לפי מספר הדגם (באתר שלהם). כמו כן ל- DELL עסקים יש אחריות בינ"ל במידה ורוכשים אחריות מינימום 3 שנים עם ON SITE. לגבי שאר החברות אני לא יודע. 3. אם אתה קונה בארה"ב, יש מס מקומי (תלוי במדינה) של 5-10%. המחירים שאתה רואה באינטרנט או בחנות הם לפני מס. בחזרה לארץ אין מכס, רק מע"מ (אם אתה מצהיר על המחשב). יש כאן אחד שהזמין דרך אתר שחוסך את המס בארה"ב, אז אולי זה גם כדאי. חוץ מזה אני ממליץ להיכנס לאתר DEALIGG.COM ולראות איזה קופונים מוצעים. בהצלחה!
 
../images/Emo51.gif

האחריות של ה - 3 שנים ב - Dell עולה 249 פאונד (לפחות ב - dell.co.uk, לא זול בכלל), אבל נראה כי המחשבים שם מאוד זולים (יחסית כמובן)
 
למעלה