קניתי מגש

loona moon

New member
קניתי מגש

קניתי מגש חדש..
לא, לא התבלבלתי, אני יודעת שאני לא בפורום אמנות שימושית. קניתי מגש לכדורים. כן, כן, נכנסתי לשלב הגריאטרי בחיי בעל כורחי והתחלתי באוסף הכדורים שינוח לו ע"ג המגש החדש ..לתפארת מדינת ישראל
. ובשתי מילים - בלוטת התריס שלי פשוט לא מתפקדת ואין מנוס מכדור יומיומי.. זה לכל החיים כמובן.. אז לא מגיע לי מגש לאוסף המתחילים. תגידו לי להתחדש.. ותודה עופרה על קבלת הפנים (באחד השרשורים למטה). אכן מנגנון האיזון שלי נדפק..והאמת המרה שהוא דפוק מזה מספר שנים..ואני לא ידעתי..לא סיפרו לי..
האמת שהלכתי לעשות בדיקות 10,000 ..סתתם, נו, בדיקות דם. פעם בשנה צריך, לא? המדפסת של הרופא לא פסקה להוציא דפים , נו באמת דוקטור, בשביל מה צריך לבזבז כל כך הרבה מבחנות.. ואם להיות כנה, ממש לא הרגשתי שמשהו לא בסדר, המשקל תקין, התזונה סבירה, פעילות גופנית בשיגרה.. אה, כן, עייפות היתה אבל זה לא משהו שמדליק אצלי נורה אדומה..כולנו עייפים לא?
ואיזה ערך שהתקבל..שומו שמיים! רק בריאות!
 
ברוכה הבאה למועדון

היי לונה. התירואיד שלך כנראה נדפק אבל בלוטת ההומור עדיין לא
אני אכתוב לך אחר כך תגובה יותר מפורטת (צריך לעבוד מידי פעם...), אבל בינתיים, הנה לך משהו לקרוא.
 

tiaa1

New member
גם אני במועדון.לי יש מגש מזהב

אחרי 25 שנות כדור מקבלים זהב. ברצינות-אפשר לחיות עם זה. לי הורידו בגיל 21 חלק מבלוטת התריס שעבדה כמו משוגע ואי אפשר היה לאזן אותי עם כדורים. הניתוח קל .אחרי 10 שנים שאריות הבלוטה התחילו לזייף ולהאיט לבד את הקצב ואז התחילו להזין אותי בכדורים מסוג אחר-אלטרוקסין שהוא חיקוי מושלם להורמון שהבלוטה מפרישה. מידי פעם הייתי צריכה לשנות מעט את המינון אבל הכל בסדרר.שלא יהיו צרות אחרות תהיי בריאה.
 
למעלה