קניתי מערכת עם dvd

רקפת ש

New member
קניתי מערכת עם dvd

כמה צריכים לשלם על התקנה.הפנו אותי למשהו שמבקש 500 שח וכל המע עלתה 5800 תודה לכם
 

Sheep From Hell

New member
WTF???

יש כאן מישי מסטולה בצורה לא נורמלית!!!!!!!!!!! *בקול שמדברים אל תינוק או אל חיזר שהרגע הגיע לכדור הארץ* כאן זה פורום אדוארד נורטון! (בתנועות שפתיים גדולות) ולא טכנאים משועממים... חחחח.... סתאאםם... לא נירא לי יש כאן מישהו שבכלל יודע איך להפעיל די וי די(במבטא רוסי עצבני..חח)
 

מיצי007

New member
היי היי היי! לי יש דיוידי

אבל האישה מסטולה לחלוטין היא גם שרשרה הודעה לאיפה שאמרתי שלאדוארד אין חורים בגוף.
 

Sheep From Hell

New member
כן.. אני יודעת...

רציתי בהתחלה להגיב לה שם... חחח...לא הבנתי מה הקשר... אנחנו מדברים על בנאדם דקור עם מכונות הנשמה דבוקות לו לחיים והיא מדברת לי על כבלים לדי וי די(שוב במבטא רוסי כבד..) חחח... זה ממש מצחיק!!! רקפת תפסיקי לעשן!!! זה לא בריא!! כפי שאת שמה לב... ומיצי.. נכון עכשיו ניזכרתי שאמרת שיש לך די וי די(מבטא רוסי כרגיל..) אבל אני בטוחה שלא את חיברת אותו ולא התקנת אותו לשום מקום.. נכון? חחח פאק!! אני מאחרת בצורה לא נורמלית!! אני צריכה לצאת עוד כמה דקות ואני בכלל לא לבושה.. אני עדיין בחלוק..(הוא ממש נעים..חח)
 

מיצי007

New member
חחחח

כן היא צריכה להפסיק לעשן! ואני חיברתי והתקנתי אותו למקום שהוא היה מיועד. וכיף לך בחלוק?תישארי בו.
 

Sheep From Hell

New member
חח... זאתי נראה לי נבהלה וברחה..

היא אפילו לא מגיבה.... חחחח בעע... בסוף הכרחתי את עצמי לצאת מהחלוק... וכמו תמיד איחרתי בחצי שעה... אוף!! איזה כיף שלך שיש די וי די(מבטא רוסי אז יוז'ואל)... אם היה לי די וי די.. הייתי קונה את the wall של פינק פלויד... והייתי יכולה לראות את הסרט בצורה נורמלית על מסך נורמלי... אוף.... בעע... אני כבר שעה מעתיקה את המחברת המזורגגת הזאת!!!!!!!!!!
 
למעלה