קנית
בארה"ב

  • פותח הנושא NYC
  • פורסם בתאריך

NYC

New member
קנית ../images/Emo82.gif בארה"ב

אשמח לקבל עזרה בנושא קניית דירות בארצות הברית. כמה נהוג להוריד למוכר? שמעתי שבסביבות 5-10% האם זה נכון? איך כדאי לנהל משא ומתן עם המוכר? האם עדיף לקחת משכנתא מבנק גדול ומוכר או מבנק פחות גדול ופחות מוכר שמציע ריבית נמוכה יותר? לאיזה דברים צריך לשים לב כשלוקחים משכנתא? מתי כדאי לקחת משכנתא בריבית קבועה ומתי בריבית משתנה? האם יש אפשרות לשלב את סוגי הריביות למשל קבועה אבל אם יש ירידה הופכת למשתנה? האם יש אופציה להחזיר החזרים מהמשכנתא כשיש כסף או שזה כרוך בקנס?
 
שלום וברוכים הבאים לפורום

לצערי אני ממש לא יודעת כלום בנושא קניית נדל"ן בארה"ב. לא רציתי שתחשוב שאני מתעלמת ממך חלילה ואני מאוד מקווה שמישהו מהגולשים האחרים בעלי הנסיון יוכל לסייע לך יותר. בכל אופן שיהיה
 

יובית

New member
NYC...בתשובה לשאלתך

אני במיקרה עוברת דירה בימים אלה ממליצה לך להיכנס למישרד תיווך בעלת שם......שם הם יעזרו לך וייעצו לך על כל שאלותיך
 

loshtes

New member
קנית דירה

לדעתי כדי לך להתחיל בירור מחירי הדירות שנמכרו באזור (כל משרד נדלן יתן לך את האינפורמציה הנחוצה) כך תוכל/י להעריך כמה כדי לשלם. כדאי לחפש דירות של אנשים המבצעים Relocation משום שבדרך כלל הםיותר לחוצים למכור ובנוסף לכך מקום עבודתם משלם את ההפרש שהם הפסידו במכירה. לפני תחילת החיפוש כדאי לך לברר את מצב הכרדיט שלך זה עוזר בהשגת משכנתא בתנאים טובים יותר. יש בפורום מאמר ממש טוב בנושא קרדיט בארהב. כדאי למצוא סוכן נדלן טוב והוא/ היא יוכלו להסביראת כל התהליך.
 
למעלה