קצין תעבורה...איך להתנהג?

unholy

New member
קצין תעבורה...איך להתנהג?

אממ יש'לי פגישה עם קצין תעבורה ביום ראשון על שלילה (אי עצירה בתמרור עצור) בכל אופן, יש איזושהי דרך מיוחדת שכדאי להתנהג? לא יודע אם יש קנס בצד העבירה אבל אני מעדיף לקבל שלילה לזמן ממושך מאשר לקבל קנס... יש משהו שאני יכול לעשות בשביל לגרום לו להרגיש שאני ילד טוב? או שפשוט להיות עצמי?
 

unholy

New member
עוד דבר

נתתי לשופט את הרשיון הזמני שלי...שמסתבר שפג תוקף לפני משהו כמו 4 ימים...הרשיון הזה הוא הרשיון בין הרשיון הזמני (פלסטיק) לרשיון הקבוע...כלומר זה היה חתיכת נייר. הרשיון פלסטיק שבתוקף נמצא עדין אצלי...ולא נרשמה לי אף הערה על זה... האם העובדה שהשוטר לא שם לב שהרשיון שהוא לקח לי לא בתוקף יכולה לשחק לטובתי איכשהו? כלומר שיש לי עדין רשיון בתוקף אצלי...האם אולי הטעות הזו יכולה להיות נקודה לטובתי (גם אם נקודה מלוכלכת)?
 

אלבה

New member
תשובות

ככלל על אי ציות לתמרור עצור יש קנס, אבל אם לא נתת זכות קדימה לרכב אחר אתה תקבל הזמנה לדין. תלוי במה האשימו אותך. נוסף לזה הקצין יכול לשלול לך את הרישיון ל-30 יום, אבל זה לא במקום הקנס או העונש שתקבל במשפט. אם תקבל שלילה אני לא מציע לך להמשיך לנהוג עם הרישיון הפלסטי, כי אם בביקורת יגלו את זה ישימו עליך מיד אזיקים והופה למעצר. מה גם שבזמן שלילה הביטוח חובה לא בתוקף, ואם חלילה תעשה תאונה עם נפגעים אתה תצטרך למכור את הבית כדי לשלם.
 

unholy

New member
אההה

אין לי שום אבל שום שום שום כוונה לנהוג כשאני בשלילה... ותודה על התשובות
 
למעלה