קצת דברים מהלב

קצת דברים מהלב

היי בנות. מאז המפגש שלנו אני חיה בתחושה קצת מוזרה שישנן כמה בנות, שמסיבות שאינן מובנות לי, החליטו להתעלם מההודעות שאני כותבת.יכול להיות שזו רק תחושה שלי, יכול להיות שסתם אין חשק לכתוב (וחבל כי הפורום די רדום) ויכול להיות שפשוט לא מצאתי חן בעיני אחת או אחרת (לגיטימי). חבל לי מאוד כי היה לי מאוד נחמד במפגש לפגוש אתכן ולהכיר את הפנים שמאחורי ההתכתבות/שיחות הטלפון. האם אמרתי במפגש משהו שהכעיס מי מכן? דבר שני, מישהי יודעת להיכן נעלמה ברבושי?
 

barbushi

New member
היי אוריתוש !

לא נעלמתי. אני פה ! מה שלומך? מה שלום הבנות המתוקות? אני בסדר. סבתא שלי שברה את הרגל ומאז מאושפזת ואני מבקרת אותה דיי הרבה. היא כמובן מבוגרת ואי אפשר לדעת אם תשתקם ועצוב לראות אותה במצב כזה אבל נקווה שיהיה בסדר. חוץ מזה- אין רומנים סוערים או משהו :) לגבי מה שאמרת -מה גרם לך להרגשה הזו ?אני ממש ממש לא חושבת שלמישהי יש משהו נגדך! נראה לי שלהפך. אם לא הגיבו נראה לי שזה רק במקרה.באמת. אני בכל מקרה חושבת שאת מקסימה. ותפסיקי לחשוב (אם אלה המחשבות )
! נשיקות לכו-לן .
 
אני מחזקת את מה שברבושי אמרה

אין שום יסוד כזה להרגשה שלך. אני אישית, מאוד התחברתי אליך וחושבת שאת מדהימה. באמת אבל אם כבר הזכרת, לאיזה הודעות לא הגיבו ? לפעמים קורה שלא ממש שמים לב או שההודעה יורדת למטה כי הגיבו על משהו אחר. אשמח בהחלט להגיב לכל מה שאת תכתבי . המון חיבוקים דרומית
 
שלום יקירתי

מקווה שסבתא שלך מרגישה טוב יותר. יכול להיות שזו היתה סתם הרגשה שלי (זה קורה לפעמים).וגם את מ ק ס י מ ה!
 

elitp

New member
תרשו לי להגיב בנימה קצת אישית

לצערי לא הייתי במפגש (חשבתי לבוא,לא הסתדר), אבל תהיי בטוחה שאני קוראת פעמיים כל אות שנכתבת פה. ומכיוון שאני יושבת על מחשב 14 שעות כל יום, אז יוצא שאני מרפרשת את הדף בקצב של פעם בשעה. הרבה פעמים יצא להיות הראשונה שקופצת ומגיבה, אבל בהרבה פעמים אחרות פשוט אין לי מה להוסיף. ממש אין סיבה להיעלב. אם כבר התחלנו לדון בהרגלי הביקור בפורום. אני אגלה לכם שביום שמצאתי אותו חרשתי בצורה די אובססיבית את כל האשכולות ששמורים בארכיון. זה שינה לי את צורת המחשבה, ונותן לי הרבה מאד כוח לעשות דברים שלא חשבתי שאני מסוגלת עד היום. מומלץ לכל בת חדשה שמגיעה לפה.
 

דלית0408

New member
היי בובה'לה

חס וחלילה חס ושלום! אני לפחות מאוד נהנתי ממך במפגש וגם השיחות איתך לפני מאוד עזרו. את שמת לב שאני לא מגיבה בכלל לפורום בשבועות האחרונים ואולי זה ישמע כתירוץ עלוב אבל בדיוק חזרנו ללימודים ואני לומדת כל יום עד 16:00 או 18:00 ואחרי זה אני גם מגיעה הביתה וקוראת חומרים עושה עבודות וכו'. אני מאוד מאוד מאוד לחוצה. אין לך סיבה להרגיש אעת מה שאת מרגישה כי זה לא נכון לפחות לגביי. אז זהו אוריתוש אל תעלבי נשמה. אוהבת מאוד מאוד דלית
 
למעלה