קצת מרמור פול טילט

thecombina

New member
קצת מרמור פול טילט

כנראה שמישהו בפולטילט קרא את הפוסט הקודם שלי שבו התלוננתי על קיפוח במחלקת זוגות האסים כי באלפיים ידיים ששיחקתי היום קיבלתי הנשמות הטובות שם פינקו אותי ב-19 זוגות אסים ו-14 זוגות קינגים. אממה,מכירים את זה שאתם מפסידים עם זוג אס/קינג לסט נמוך? שטויות,למי זה לא קורה. מכירים את זה שזה קורה פעמיים רצוף? בטח,קצת חוסר מזל,לא נורא. ומכירים את זה שאתם באולאין עם זוג קינג כשליריב יש זוג אס? ומכירים את זה שגם זה קורה פעמיים? ומכירים את זה שאחרי פעמיים שזה קרה ויש לכם זוג קינג אתם משווים את האולאין קצת בחשש,כי כבר לך תדע, ומכירים את זה אחרי שאתם משווים שגם לו יש זוג קינג,ואתם אומרים לעצמכם-מצד אחד חבל,מצד שני לפחות זה לא עוד פעם זוג אסים ואז באים לו ארבע יהלומים לפלאש? ומכירים את זה שיש לכם סט 2 ואתם מפסידים לסט 9? ומכירים את זה שמכל המזל החרא אתם כבר רק משווים מהדילר עם זוג עשר ובפלופ של ארבעה שחקנים יוצא A,10,7 ואז אתם כמובן מגלים שמישהו יושב עם זוג אס ביד? ומכירים את זה שמכל החרא הזה אתם כבר נהיים עצבניים ומשווים 3 bet עם KQs וכשבפלופ באה מלכה והיריב נותן הימור כגובה הקופה אתם אומרים לעצמכם שבטוח הוא יושב על אובר פר אבל נותנים אולאין בכל זאת? ומכירים את זה שהיריב חושב,חושב ובסוף משווה עם זוג ג'ק איזה הקלה זה?עד שבא הג'ק בריבר כמובן. מכירים את זה??????? כוס אומו פולטילט,כוס אומו פוקר,כוס אומו העולם בקצב הזה אני אחזור לפרסם פוסטים של פוקרסטרטג'י בשביל כמה גרושים.
 

thecombina

New member
לא כנראה,בטוח

אני מפסיד יותר ממה שאני מרוויח. אבל תן להתמרמר קצת
 

אינפיכס

New member
מה הקשר לפול טילט?

הם אשמים ששלישיית ה2 שלך לא החזיקה מול שלישיה של 9? פעם הבאה אל תכנס אול אין, זה לא פייסבוק.
 

אינפיכס

New member
הרצפה עקומה?

אני לא מבין את התלונות שלו, להפסיד עם AK לזוג יותר נמוך, זה לא מזל רע. זה מתבקש, סטטיסטית A,K vs 2,2 האחוזים הם לטובת 22. זה שהוא לא מבין את זה, זו הסיבה שהוא ממורמר על "מזלו הרע". שלא תבין לא נכון, גישה מתמטית לפוקר היא דבילית מבחינתי, אבל גישת ההתאבדות לפני הפלופ היא הרבה יותר מפגרת. מי שהיה משחק LOW BALL, היה מצליח להבין שה AK שלו כנראה מאחורי זוג נמוך ברוב המקרים.
 

thecombina

New member
לי היה את הסט 2 אחי

והפסדתי לסט תשיעיות. ואם אתה לא משווה בפלופ רירייז של עוד 50 בליינדים כשבקופה יש כבר בערך 160 בליינדים כי אתה שם את היריב על סט גבוה יותר אז תעזוב את מה שאתה וטוס לוגאס עכשיו
 

shaywh

New member
../images/Emo122.gif

חבל שלא שיחקתי אתמול, נראה שכל החרא התנקז אליך...
 
למעלה