קצת על סדרות המערב

Krit123

Well-known member
לא נמאס להם.
אדוארדס > הדואו של פיניקס

בשקט בשקט הוולבס הקבוצה הכי עמוקה בליגה. הזרקור נמצא בעיקר על החמישייה של דנבר והטופ 5-6 של בוסטון, וקבוצות נוספות כמו הקליפרס וניו אורלינס איכשהו שנים נמצאות בדיון, רק שנכון להיום אין תחרות למיסנוטה מהבחינה הזאת.
יפה לראות איך ניקל פתח את הקריירה כסקורר לא שומר הפך לשומר שלאט לאט מפגין עוד מהסקורינג שלו.

ההצלחה האישית של דוראנט בעוכריו, היא מכתימה את המורשת שלו. העובדה שהוא מספק יכולת של סופרסטאר במהלך העונה הרגילה משחקת לידי הביקורת כלפיו, שנוגעת לקושי לסחוב קבוצה להישגים בתור השחקן המוביל. עדיף היה לו לעשות שנמוך במעמד ולהצליח לצד סופרסטאר אחר בהתאם לציפיות סבירות.
בניגוד ל"סוויפים צמודים" שהיו לנו בגמר המערב אשתקד, או זה שדוראנט לקח בו חלק מול בוסטון לפני שנתיים, הסדרה הזאת לא תחרותית בכלל, אפילו לא לרגע. עזבו להרשים או לשלוט, לא קיבלתי לשניה וייב שהם מסוגלים לגנוב משחק בטעות. הם אפילו לא בטווח ההבלחה. כל יתרון שלהם שרירותי והם יכולים לשחק יומיים ולא לחזור מפיגור.

דיברנו על רלוונטיות הגנת הצבע של הוולבס בסדרה, לדעתי היא באה לידי ביטוי במיעוט השלשות של פיניקס. הם מרשים לעצמם לצאת באגרסיביות לקלעים בידיעה שהסאנס לא ששים להיכנס לצבע.


דאלאס - קליפרס
הצמד המוביל נקלע לבעיית עבירות (ג'ורג') או בעיות ברכיים (קוואי). הצמד של האנרגיות (טרנס מאן/ראס) לא הצליח לקנות סל (0-10 מהשדה) ובהמשך ווסטברוק השלים ריב שמאן התחיל קודם לכן עם וושינגטון בדרך לטכנית שנייה והרחקה. זובאץ כן נתן את הרבע הכי טוב שיצא לי לראות ממנו בפתיחת המחצית השנייה, החליף בהצלחה על לוקה, סיים באזור הצבע והגן על הטבעת, רק שזה לא הספיק.
לוקה הכריח ושיחק לבד חלק מהזמן, קיירי התעורר במחצית השנייה והם הדפו ניסיונות קאמבק/הגדילו את הפער ברביעי. האתלטיות והאורך הובילו ללא פחות מ19 חט'סימות אל מול 19 איבודים של הקליפרס שמאבדים אחיזה בסדרה. הייתה להם הזדמנות להחזיר את הביתיות פה.
 

Rapgamer

Well-known member
מבט רוחבי על הסיבוב הראשון

מינסוטה וקליבלנד

שתיהן הגיעו לפלייאוף הזה אחרי עשורים ללא ניצחון בסדרת פלייאוף, Lebron aside. שתיהן פתחו את הסדרה נפלא מבחינתן.
קליבלנד הגיעה לגיים 3 , ראתה שהולך קשה אז הרימה ידיים. והנה היא בסדרה שיכולה עוד להתחרבש לה.
מינסוטה הגיעה לגיים 3, קופחה ע"י שיפוט ביתי ברבע הראשון, המשיכה לשחק את הכדורסל שלה שלאורך זמן פשוט עדיף על זה של פיניקס. המתמטיקה מנצחת כשקבוצה אחת זורקת מהצבע ושלשות פנויות ואצל השנייה הכל קונטסטד מיד ריינג'.
אדוארדס מפרק את הסכמות ההגנתיות של פיניקס, עם מסירה ובכדרור. גובר מחסל את הנרטיב שנבנה על היכולת שלו בפלייאוף מול הרכבים נמוכים. יש לנו השנה קשיחות מנטלית וIQ כדורסל שלא היה לנו בשנה שעברה (ושחסר גם לקליבלנד).

דאלאס ואינדיאנה
שתי קבוצות שפתחו את הפלייאוף בבלואאוט מול יריבות שחסרות את הכוכב הראשי שלהן, אבל הצליחו לסובב את הספינה לכיוון הנכון.
האמת היא ששתיהן פשוט יותר טובות מהיריבה. אינדיאנה החטיאה בלי סוף (26% משלוש במשחק). היה פוזשן שתפס חלק ניכר מההארכה, התחיל עם 3:20 על השעון והסתיים עם 1:38. במהלכו הפייסרס זרקו לסל 6 פעמים בזכות 5 ריבאונדים בהתקפה. זה פשוט בלתי נסלח מבחינת הבאקס, אין מה להוסיף.
דאלאס רחוקה מיכולת השיא שלה בהתקפה אבל מנצחת את הסדרה בזכות ההגנה החכמה שלה. הפעם הקליפרס ניסו להריץ סטים, רמת הביצוע הייתה נמוכה (19 אסט' על 19 איבודים) והמהלכים האישיים של כוכבי הקליפרס נתקלו בהגנה אישית נהדרת. קיירי בסדרה פנטסטית, לוקה ביעילות נמוכה מהרגיל בהתקפה אבל נסלחת עם המחויבות ההגנתית שלו. לי זה מרגיש שהמאבס במרחק של משחק או שניים מהתפוצצות התקפית שתשלח רשמית את הקליפרס לפירוק, אלא אם השחקן שכתוב על הגופיה שלו Leonard יתחיל להיראות כמו קוואי. צמד הכוכבים של הקליפרס (ולא השלישי המושמץ) מפיל אותם.
למילווקי יש לכאורה יותר תקווה בסדרה במידה ויאניס יחזור אלא שאני לא בטוח שיש לו למה לחזור אם לא במשחק הבא. פיגור 3-1 בסדרה רק יהפוך את ההפסד לצורב יותר כשיאניס ינסה להוציא אותם מהקבר.

בוסטון ואוקלהומה
שתי סדרות שלא לגמרי מפוענחות אבל שיש פייבוריטית ברורה. גיים 3 יתן לנו תמונה האם הסדרה בדרך להיראות כמו המשחק הקשה שכל אחת מהן חוותה, או יותר כמו הבלואאוט.

ניקס- פילי
הסדרה היחידה בסיבוב הראשון שעוד אין לה פייבוריטית ברורה. הסיקסרס היו אמורים להוביל 2-1 לפי הדינמיקה עד כה אבל חלק מהקסם של הניקס הוא לנצח משחקים משום מקום. הפציעה של מיצ'ל רובינסון עלולה להיות משמעותית והנעלם הגדול הוא האם הרול פליירס של פילי יגיעו לסדרה מתישהו, כי יהיה קשה מאוד לאמביד ומקסי להמשיך לקלוע 70 נקודות משותפות כל משחק.
אצל הניקס שום משחק לא דומה למשנהו אבל די בשקט הם קיבלו מעט מאוד מהספסל שלהם במשחקים 2 ו3. מרגיש לי שהם יצטרכו איזה בויאן גיים כדי להמשיך למצוא דרכים לנצח.

דנבר
אין מה לדבר, הם כבר בסיבוב השני.
 

anfield1

Member
הבעיה של אוקלהומה זה סייז? כי ניו אורלינס מנסה להציל את הסדרה ע"י זה שהיא משביתה את ואלצ'וניס והולכת סמול בול.

דורט חוויה. בנאדם שלא נבחר בכלל בדראפט, הוא מפלצת הגנתית ובהתקפה קובר את השלשות.
לאנשים שלא ראו אותו בעונת הרוקי שלו: הוא לא סתם היה גרוע לשלוש, הוא היה מחטיא אותם באופן שהם לא נראו אפילו קרובות להיכנס. השיפור שלו לשלוש מטורף.

כשגידי ככה, אנחנו בלתי ניתנים לעצירה.

איזה תענוג של קבוצה.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה