קריירה, שינוי והגשמת משאלות

קריירה, שינוי והגשמת משאלות../images/Emo65.gif

זוכרים, שהיינו ילדים וכולם שאלו אותנו "מה תרצו להיות כשתגדלו?" ואנחנו, כמעט תמיד, ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים להיות וגם, כמעט תמיד, מה שרצינו היה קשור ישירות לתחום המקצועי. חלקנו רצינו להיות רופאים, חלקנו טייסים וחלקנו לעבוד בחברת החשמל. כן, והיו גם ילדים, שרצו לטוס לירח. עברו השנים, השתחררנו מהצבא, טיילנו במזרח או בדרום אמריקה, חזרנו, למדנו ו... התחלנו לעבוד ולפתח את הקריירה. איזה יופי! ומה עם הגשמת המשאלות? מה קרה לחלום אותו חלמנו שהיינו ילדים? מה קרה לתשובות שלנו?
 

SORANA

New member
חלומות

אני כבר לא כל כך ילדה ואפשר לגיד שבתוך תוכי ישנם עוד חלומות אך למדתי בחיים שרוב החלומות לא מתגשמים אלה רק עם עזרא ושיטוף רציני. מאד היתי רוצה גם היום להגשים המון דברים אך אין לי משפחה בכלל אני לבד ,בעקבות אהבה מטורפת ואובססיבית נישארתי ללא אגורה האם מישהו כן חושב שיכול לתת עצה ביצועית איך אני מרימה ראש מחדש?
 
../images/Emo140.gifממני ו- ../images/Emo91.gifאישית

משפחה אינה ערובה להגשמת חלומות, לעיתים נהפוך הוא. עבור מרבית הנשים משפחה מהווה מעצור שואב וממלא / פתח מילוט/ תירוץ (בחרנה מה מתאים לכן יותר או פחות)לאי- עשייה , עד גיל 40+-, בו הקן מתרוקן וכך גם מלאי התירוצים. מאידך, האובססיה נשארת לתמיד, אלא אם כן את יוצאת למסע אישי, שמטרתו הבנת יסודות הנטייה לאובססיה בחייך, הפלטפורמות בה היא שולטת נכון להיום בחיך ודרכים להשתחרר ממנה.
ומנסיון אישי, אפשר, גם אפשר!!!.
משימת העל שלך לדעתי, היא להפוך לאישה משוחררת מנהירה עיוורת אחר אשלייה של מערכת יחסים ממלאת, שבעצם משאירה אותך וגם כל אחת אחרת, מרוקנת לחלוטין, מהמצבר האישי, קרי אנרגיה, כוחות, רגשות, יכולות ו...כספים. האם הגזמתי לדעתך?
 

SORANA

New member
חיבוק גדול

יקירה יצאתי מהאובססיה בשן ועין נשארתי עם חובות שלו ,אני נחשבת בגללו (אני ישרה כמו סרגלוישירה מדי)לרמאיתובנוסף לכל נישארתי בלי אגורה שחוקה.אני מאד רוצה לחזור למה שהיתי או לקום מחדש אך הסביבה במיוחד כפי שהמציאות בישראל של היום כמעט ועושה לי את ההפך מורידה אותי עוד יותר עד שהרבה פעמים חשבתי שאין בעצם סיבה למה לחיות יותר
 
שאלה../images/Emo140.gif

אם אני מבינה נכון מבין השורות, כנראה ש"הפעיל" עסק/ ערבויות וכדומה על שמך, מבלי שהבנת כלל על מה את חותמת?. סיפור מוכר הסיפור הזה, כל שבוע אני פוגשת נשים שמספרות על היושר שלהן ואיך נרמס בגלל התמימות וה...אהבה הנאיבית, עטורתץ האימון בו...ואני לא נוזפת אלא משתפת במה שאני מכירה ושומעת. ושוב, האם זה נשמע לך מוכר? חובות כספיים מסתיימים ברגע מסויים. נכון, שעד נקודת הסיום, לא פעם עולה תחושה של רצון לשים לדבר סוף, כאן ועכשיו. הבטיחי לי שלא תבלבלי, בין ה"דבר" לבין עצמך. עצמת מכיל הרבה הרבה הרבה הרבה יותר מעבר לאפיזודה הזו, או אחרת, קשה ונוראה ככל שהיא עלולה להיות ברגע נצון. אני מקווה ששמת X ענק על הבחור ועל דומים לו. האם את יודעת לזהות על פי תמרורי ואותות האזהרה בחורים נוספים מסוגו?
 

SORANA

New member
,תשובהההההההההה

שמתי גם שמתי אבל הסיפור עוד יותר פיקנטי האיש בעל קריזמה משהו ורקד על רגשות שלי כי היתי מוכנה לקפוץ מאזריאלי למענו כך שלקח ולקח ולקח וביזבז בהימורים
 

SORANA

New member
עוד...

תיראי כשיתחיל הרומן אני היתי בעיתוי מושלם ליפול בבור אך לא היה לי שום כוחות לנפנף אותו מהתחלה בעלי נפטר בפתאומיות קצת אחריכן אמה אין לי בסביבה שלי אף אחד קרוב ואז הוא הפך חבר בעל אח ילד אבא אלוהים בקיצור והוא ידע איך לגרום לי לתת יותר ויותר גם נפשי גם כלכלי הכל פשוט רוקן אותי לחלוטין
 
../images/Emo13.gif ../images/Emo103.gif

ראשית, לחייך
שנית להחליף משקפיים .... זה רק נדמה לך שהכול שחור.... בפועל אם תסתכלי דרך המשקפיים הנכונות תראי הרבה ורוד בחוץ
 
למעלה