קשה לקום בבוקר

Mist2

New member
שאלתי מאוד פשוטה

ואני אחזור עליה שוב! למה אסור לפרסם בפורום הזה?
 

Alleycat74

New member
תשובה פשוטה - מדיניות הפרסום של תפוז

תפוז הוא אתר מסחרי ומי שרוצה לפרסם צריך לשלם להם על שטח פרסום. לפיכך אסור לפרסם בכל הפורומים ולא רק בזה :)
 

Mist2

New member
אז אין לפורום הזה כל משמעות

שוב פעם אם אני מפנה מישהו ששאל שאלה, לאתר מסויים שבו אותו שואל יכול לקבל תשובות טובות, אבל מה לעשות ואותו אתר הוא אתר מסחרי...וכלל לא משנה שהוא לא אתר שלי!
 
נשמע שמשהו מטריד אותך בהקשר הזה,

ושזה לא קשור להודעת הפרסום של המרכז לקבלה. שזה קשור לאתר שלך או לאתר אחר שחשוב לך שאחרים יראו אותו, כי אתה מאמין שהוא עוזר לאנשים. אין לי מושג אם אני בכיוון, אבל זאת התחושה שלי. האם אתה מוטרד מסיטואציה דמיונית עתידית שתרצה לרשום את האתר שלך, למישהו שיבקש עזרה במודעות? ושלא תוכל לעשות זאת? אשמח לעזור, אם תכתוב בכנות.
 

Mist2

New member
האמת שאני מוטרד

מכך שאת לא מסוגלת לענות על שאלה מאוד פשוטה ותמימה. לא יודע למה את מתקשה ונכנסת לדימיונות שעוסקים במטרות שלי. אבל תודה על הניסיון.
 

Alleycat74

New member
בוודאי שיש לו משמעות

פורומים (בכלל לא רק בעברית ולא רק בתפוז) נועדו כפלטפורמה להחלפת דעות פומבית. כמו צ'ט רק לא בזמן אמת (מאפשר לאנשים לראות מהנכתב גם אם הם רואים את זה יום אחרי) ולא במסרים פרטיים כך שיותר אנשים יכולים להשתתף בדיון. הם לא נועדו לפרסום. אם אתה רוצה להפנות מישהו לאתר שאתה חושב שיש בו תשובה לשאלה שלו, בין אם האתר הזה הוא שלך או לא, אם זה משהו מסחרי פשוט עשה זאת במסר פרטי ופתרת את הבעיה.
 
באופן כללי אסור לשלוח הודעות פרסום בפורומים

משתתפי פורומים יכולים לשלוח הודעה פרסומית על משהו צנוע, כשמנהל הפורום פותח שרשור שמיועד לכך. אבל גורמים מסחריים, עסקים וכדומה - לא יכולים לפרסם. בכל פורום. לא רק כאן.
 

Alleycat74

New member
אני לא מיכל אבל עונה..אתה מפרסם אתר אישי פרטי

ואתה לא מרוויח ממנו כסף. אם אתה כן מרוויח ממנו כסף אז גם לך אסור לפרסם :) פה מפרסמים את המרכז לקבלה.... המרכז הזה כן מרוויח כסף (אפילו אם מתרומות) שלא לדבר על זה שדרך הקבלה הם מחזירים אנשים בתשובה... כנראה שמצבם קשה מאוד אם הם הגיעו לצורך לפרסם בפורומים...
 
למעלה