קשקשים!! מה עושים!?!?!!

incubusGIRL

New member
קשקשים!! מה עושים!?!?!!

ממש ממשש לא היה לי מושג איפה לכתוב את ההודעה הזאת!!! אז נראה לי שפה.. לא? הקיצר.. יש לי קשקשים רק בחורף.. ומכיוון שעכשיו חורף יש לי קשקשים!! אני לא יודעת מה לעשות.. ניסיתי הכל!! הד אנד שולדרס- רק מחמיר את העניין!! כל מיני שמפואים למיניהם לא עובדים.., שמפואים מיוחדים שעולים הרבה.. לא עובדים!! מה אני יכולה לעשות?!!?!?! זה נורא.........!!!!!!!!!!!!!!!!! תעזרו לי בבקשה זה ממש דחוף!!
 

צימעס

New member
מה מיוחד (אצלך) בחורף?

אם אני מנסה לנחש - האוויר יבש, השער מתיבש לאט יותר אחרי מקלחת, כובעים, חישבי מה מאלה יכול להשפיע עליך, ובטח יש עוד שלא הצעתי, ונסי לפתור אותו. [אני מהמרת על האוויר היבש, שעושה את זה (יובש והתקלפות של העור) גם לשאר הגוף. שמפו לשער יבש בחורף אולי יעזור. סתם ניחוש, ללא שו השכלה/נסיון רלבנטיים]
 
שאלות טובות

באמת מעניין מה גורם לקשקשים, ולמה דווקא בחורף. הגישה של צימעס היא מאוד הגיונית ונכונה. עלייך לחשוב מה שונה בחורף מאשר בשאר השנה. אני כמוה מהמרת שמדובר על השילוב של רוח קרה בחוץ ורוח חמה ויבשה מהחימום בבית. אני מהמרת גם שהעור שלך מתקף לא רק על הקרקפת, אלא גם על הפנים. ליד האף, הסנטר והמצח. לאחר שתעני לי על שאלה זו, יהיה לי קל יותר לעזור לך.
 
אה, סליחה ../images/Emo163.gif

השאלה שאני רוצה שתעני לי עליה היא: האם באמת מתקלף לך עור גם על הפנים? עפרה
 

incubusGIRL

New member
וואלה..

אממ מאני חייבת להגיד שגם באיזור של הגבות שלי יבש כזה.. וגם ליד האף.. אבל אני חובשת כובעים!!!!!!!!................!!! אולי באמת שמפו לשיער יבש.. יכול להיות למרות שהשיער שלי לא יבש בכלל.. רק הקרקפת.. אבל יכול לעבוד אולי.. וואי אני מקווה כי אני ממש שונאת את זה!!
 
התקדמנו

אם גם באיזור הגבות וליד האף שלך "יבש כזה", אז כנראה שהקשקשים שלך נובעים מבעיה שנקראת סֵבּוֹרֵיאָה. או בעברית: דלקת של בלוטות החֶלֶב. אלו הבלוטות שמפרישות את השומן החיוני לשמירה על בריאות העור והשיער. סבוריאה בדרך כלל יותר מטרידה בחורף מאשר בקיץ. לזה אני יכולה להציע לך כמה דברים: 1. להשתמש בשמפו נגד סבוריאה. אני מכירה שמפו אחד מאוד עדין וטוב מאוד נגד זה, אבל אני נמנעת מלפרסם מוצרים מסחריים בפורום. לכן, אם את מעוניינת, אשלח לך את שמו במסר. 2. להתחיל ליטול כמוסות של B קומפלקס (תוסף מזון שיש בו הרבה סוגים של וטמין B). כמובן, אני לא יכולה לקחת אחריות על תוצאות השימוש דרך פורום אינטרנט, אבל בחנות טבע או מחלקת טבע של סופרפארם וכו' תמיד ישמחו לייעץ לך בעניין. לויטמינים לוקח זמן להשפיע. השמפו עוזר די מהר, אבל הטיפול בו סימפטומטי. הUויטמינים אמורים לטפל בבעית החֶלֶב מהבסיס. נראה לי הכי טוב לשלב ביניהם. 3. תורידי את הכובע!
העור, גם על הקרקפת, צריך להתאוורר. נסי, וספרי לנו על התוצאות, עפרה
 
אגב, רוית

למרוח שמן על הקרקפת זה רעיון לא רע. אם כי שמן רוזמרין עשוי להתאים יותר. עפרה
 

צימעס

New member
שמן רוזמרין תוצרת בית. רוצים מתכון?

(זה יותרר זול מלקנות, תלוי לאיזו כמות זקוקים). המתכון שאני מכירה הוא ע"ס קריספל וחבקין (שני ספרים}. עופרה - למה דווקא שמן רוזמרין?
 
רוצים - בטח רוצים

ולמה רוזמרין? שאלה טובה. שמן הרוזמרין נחשב כמגביר זרימת דם בקרקפת (בעיקר כשמעסים אותו לתוכה) וכמאזן הפרשת השומן (טוניק). מה המתכון?
 

צימעס

New member
כאמור - ע"ס ספרים

של ניסים קריספל (הבנתי שהוא שנוי במחלוקת) ושל דרורה חבקין. בקבוק שמן זית - מלא עד למחצית בערך. ענפי רוזמרין - דוחסים פנימה עד שהשמן מגיע לקצה הבקבוק. 8-10 ימים בשמש. מסננים. מאחסנים בצל.
 

אלי ו.

New member
בערך, ראי בקישור

באתר גאמנון (אם את לא מכירה עדיין, אתר מאוד מומלץ) אמנון גלאס מסביר על הרוזמרין וההמלצה שלו לתכשיר נגד קשקשים היא למרשם דומה מאוד. מצורף קישור לכל מה שרצית לדעת על הרוזמרין הרפואי.
 

incubusGIRL

New member
חחחחח

אופס.. בטעות כתבתי שאני חובשת כובעים.. אני לא.. התכוונתי לכתוב שאני לא חובשת כובעים.. יאאא סתומל'ה שכמותי.. :):::::::::::
 
לפני שאת מנסה חנות טבע ותוספים

שאולי במינון יתר עלולים להזיק שמעת על רופאי עור???
 
למעלה