ראשית, ברכות חמות על הפורום

ש ר ו ן2

New member
ראשית, ברכות חמות על הפורום../images/Emo140.gif

אצלי יש שינויים בתכנית- החלטנו לרדת מהרעיון של לידת בית
עצוב לי מאד ולקח לי כמה ימים לקבל את זה , אבל יש כמה סיבות אישיות שאין לנו אפשרות להתגבר עליהן ... עכשיו אני משנסת מתניים לתכנן את הלידה הטבעית שלי בבית היולדות . בפעם האחרונה ילדתי ב'מאיר' בחדר לידה הטבעי ,הכל היה זורם מאד , כל הלידה טיילתי בין המקלחת, לג'קוזי, הליכה , עמידה , שירותים... לא שכבתי לרגע...רוב הזמן הייתי לבד עם בן זוגי, הרגשתי בנוח... חוץ מהסוף... שלב הלחיצות שכבר כתבתי עליו פעם, היה קשה וארוך גם כאן כמו בלידה הראשונה. ניסיתי לחשוב על זה שאולי מפני שכשהגעתי לפתיחה מלאה, התבקשתי לשכב בתנוחה המסורתית ולכן הראש "נתקע".? מה שאני רוצה עכשיו זה לנסות ולשפר את זה , איפה אני יכולה למצוא מידע בנושא? איך אפשר למנוע מהשלב הזה שיסתיים כמו תמיד בתפרים מרובים וכואבים ומקלקל לי את כל חווית הלידה?
 
הכנה ללידה טבעית

קודם כל, המלצה חמה על הספר לידה פעילה (בטח כבר שמעת עליו), הוא מכין טוב מאוד ללידה טבעית (לא משנה איפה). יש שם תנוחות יעילות ותרגילים טובים שיכולים לשמש אותך בזמן הלחיצות. עוד דבר שניתן לעשות זה להירשם לקורס הכנה ללידה טבעית ושם גם נותנים לך עצות שימושיות לשלב הלחיצות. מה שאת מתארת שקרה במאיר בשלב הלחיצות, לא קורה במרכז הטבעי בלניאדו. שם מאפשרים לך ללדת בכל תנוחה שנוחה לך. לדעתי אם כבר בחרתם לא ללדת בבית, אבל רוצים לידה טבעית, אז המרכז הטבעי בלניאדו עם מיילדת פרטית הכי מתקרב לזה. העלות של מיילדת פרטית שם היא 2,600 ש"ח . לקיחת מיילדת פרטית מאפשר לך את ההיכרות לפני, בדיקת הכימיה ותאום ציפיות שהם מאוד חשובים. אמנם השהות בלניאדו (או בכל בי"ח) אחרי הלידה לא אידיאלית, אך יש אפשרות להשתחרר מוקדם או לקחת חדר פרטי. חברתנו לפורום Lavendula ילדה שם לא מזמן עם מיילדת פרטית והייתה מרוצה מאוד, אני בטוחה שהיא תשמח לענות על כל שאלה שלך. כמו שאמרתי קודם, אם לא מתאפשר לך ללדת בבית, אז שם מבחינת "אופציות הטבעי" הכי מתקרב לזה.
 
homebirth prenatal classes

If you are planning a homebirth, I really recommend you to take a special prenatal class for homebirth with Amy Shapira in Rechovot. It is important to not take a class with other couples who are going to hospital for birth, as the needs are different. Also you can be contaminated by the fears of the other couples. Most people choosing hospital births have lots of fears and are not really so positive that they want to do it naturally (even though they may say so) and want to have the options of drugs and epidurals that the hospital has in case the going gets rough. People choose to birth in hospitals because they believe it is the safest place for their baby (although they may not admit it and may blame it on the money, but I don't usually believe this is the REAL reason). People choosing to birth at home believe that out of hospital is safer and have more trust in their bodies and in the natural process of birth. So a class to prepare you for a "natural "birth in a hospital is very different from a homebirth. Lots of energy is spent on teaching you to be assertive and get what you want and avoid interventions. This is anxiety provoking and not necessary in homebirth, as you and the midwife are in total agreement on these issues. Four classes are plenty, including breastfeeding, and movies. The classes are also one or two couples only. Very intimate and informative, and Amy herself is a physiotherapist and certified childbirth istructor who has birthed two children at home. I also recommend you to read my book, A Guide to HOmebirth in Israel in Hebrew (ללדת בבית( as it is full of very practical information as well as homebirth stories. It is not sold in the bookstore chains but you can get it at Diada or by the publisher www.sipur.net, or me 08-9231719 or 052-3388954
 

lavendula

New member
../images/Emo45.gif מאוד ממליצה על המרכז בלניאדו

ומאוד ממליצה על מיילדת פרטית, במיוחד על המיילדת שלי (אביגיל). אין לתאר את ההבדל בין לידת "טוטו" בבית חולים, לבין לידה עם מיילדת פרטית, במיוחד אם זה בחדר שמיועד ללידה פיזיולוגית. אם תרצי, אקשר לך את הסיפור לידה שלי. לגבי הכנה, אני בעד הכנה אישית עם מדריכה, שממוקדת בצרכים הספציפיים שלך. אם יש שאלות, אני פה ובמסרים.
 

mise

New member
גם אני שמעתי על אביגיל.

רק דברים טובים. אמנם לא ממישהי שילדה איתה, אלא בבית והגיעה להתאשפז 12 שעות בשביל מענק הלידה (לפני 3.5 שנים) וזו היתה המשמרת של אביגיל והיא פשוט הוקסמה ממנה ומהגישה שלה.
 

טאש

New member
אמנם עוד לא מנסיון, אבל למיטב הבנתי

כיום ב"מאיר" רב המיילדות יודעות לקבל לידות גם בתנוחות כריעה, עמידת שש, עמידת "חצי שש", עמידה ועוד. (תוך שבוע - 10 ימים תהיה לי תשובה מנסיון....)
 
למעלה