ראשית כל, מקווה שאני במקום הנכון

panoni1

New member
ראשית כל, מקווה שאני במקום הנכון

אבי הוא קונדיטור בן 60+, כל פעם סביב חג החנוכה אבי נתקף שיעול חזק מאוד, אשר בסופו של דבר, מרוב תשישות הוא נופל למשכב. שיעול זה נמשך כמה חודשים טובים ומלווה בחום וברוב המקרים נפתר ע"י מתן אנטיביוטיקה. בשנתיים האחרונות הוא במעקב של רופא מומחה. בכל אותם הפעמים הוא נשלח לעשות צילומים ו-C.T. יש לציין שבילדותו חלה בשחפת ולכן בכל צילום נראת צלקת בריאותיו המעידה על כך. בצילום האחרון,נצפה צל בקוטר 3 ס"מ. שאלתי היא, האם נשימת האדים החמים כתוצאה מטיגון רב של סופגניות בשמן יכול להיות הגורם לכך (גם בגלל העובדה שזה תמיד קורה אחרי חנוכה)? ומה הכוונה לממצא של צל בקוטר 3 ס"מ? בתודה מראש.
 
ממצאים ריאתיים לאחר חג החנוכה

קודם כל - אם הממצא הריאתי של הצל בעל 3 ס"מ הנו ממצא חדש דורש פנייה לרופא מטפל/ רופא ריאות. אם לאחר בירור מסתבר שזה ממצא ישן הקשור לשחפת אפשר להמשיך את הבירור בקשר לחשיפה במשך חג החנוכה. בהחלט יכול להיות שאביך רגיש לחומר כלשהו שאליו הוא נחשף במשך הכנת סופגניות. צריך לבדוק אם אביך סובל מרגישות יתר של דרכי הנשימה באמצעות בדיקת תגר מטכולין ובדיקת כיח. תפנה אלי שוב לאחר בירור הממצא הריאתי
 

panoni1

New member
ראשית כל ../images/Emo51.gif על התשובה

הוא באמת הופנה לרופא מטפל, מקווה שהתברר שהכל בסדר.
 

panoni1

New member
עידכונים נוספים

חוץ מהצילום שצויין בהודעתי למעלה נשלח אבי גם לבדיקות דם אשר יצאו בסדר. היום הוא הלך לביקור אצל הרופא ריאות שלו עם כל התשובות וגם הצילומים משנים קודמות, והרופא שאל אותו אם לאחרונה הוא היה חולה בשפעת וכו'... ואם היה לו שיעול וליחה, אבי השיב בחיוב וגם הוסיף כי הליחה היתה בגוון כהה (סליחה על התיאור), הרופא אמר שלדעתו זו השפעת שגרמה לממצא הנוסף וכי בעוד שבועיים יעשה שוב צילום וישוב עליו. האם יש סיבה לדאגה?
 
תיאור הליחה

ליחה כהה?אתה יכול לפרט - האם נראו סימני דם?? הייתי רצה לדעת אצל איזה רופא ריאות ביקרת
 
תיאור הליחה

ליחה כהה?אתה יכול לפרט - האם נראו סימני דם?? הייתי רצה לדעת אצל איזה רופא ריאות ביקרת
 
למעלה