ראשי תיבות וקרבן-אדם - יוסי קורקין ז"ל

ראשי תיבות וקרבן-אדם - יוסי קורקין ז"ל

במקרה או שלא במקרה התוודעתי ל"עובדה" שעשויה לגלות טפחיים בעניין "אסון השייטת". ראשי התיבות של שמו הם "קי" בדיוק כמו שמה של אות אנגלית שמסמנת מושגים כימי (( אשלגן )) ושמו של ויטמין שניתן בזריקה ליילודים מיד לאחר הלידה - ויטמין שאחראי להבשלה מוקדמת של מערכת קרישת הדם ולמיליוני נפגעים בכל העולם . זה לא מחשבה שלי - אני מצטנעת - זה "הגיע בתקשור". תגידו צירוף מקרים .
 
"כת הכפילים וקרבנות אדם" ואסון-השייטת ....

מעניין מדוע במחלקות לדתות באוניברסיטאות מעדיפים להתעלם מ"כת הכפילים וקורבנות אדם"..... (( תוך כדי שיגור חולדות ועכברושים נושאי מחלות למרכזי הערים )) .
 
" בר מצוה " לבני כהנים ולוויים - ומחוייבותם .

מתארת לעצמי שאין חוקים שמגדירים את כישוריהם וכוונותיהם של "המורים לבר-מצווה" ויש לי הצעה ...לפחות במה שנוגע לבני כהנים ולוויים . הרי הכהנים והלוויים תפקידם הוא לברך את העם והם לא יכולים להבריז מהתפקיד הזה וכאן נכנסת הלאקונה הזאת לגבי "המורים לבר מצווה" אם הם עצמם אינם לוויים וכהנים אז איך הם יעבירו את השרביט לדור הלוויים והכהנים הבא? אני מציעה שלימודים לבר-מצווה של כהנים ולוויים יכללו ליווי של בני המצווה על מנת להבטיח את "ברכת עם ישראל" . ניסיתי לחפש בגוגל "כנס לוויים" ולא מצאתי - מוזר שמשרד הדתות לא יזם אף פעם כנס כזה על מנת לעודד כהנים ולוויים לברך את עם ישראל (( תפקיד של שורה וחצי בסך הכל בסידור התפילה )). מי ירים את הכפפה?
 
למעלה