רבותי, ההיסטריה חוגגת

מזל טוב מאוחר לפתיחת הפורום

והמון המון בהצלחה! הרעיון לפורום הומוריסטי שכזה פשוט פנטסטי! המון בהצלחה לאפי וכל הכבוד על הרמת המורל בשעות קשות כאלו, אין ספק כי רק אחת כמוך (או רייזה) מסוגלת להרים את המורל הלאומי בשניה!
בהצלחה!
 

אילונוש

New member
היי אפי ../images/Emo53.gif

אני וחבר שלי (לשעבר) היינו ביחד כמעת שנה בכיף ואחרכך התחלנו במרתון של פרידות, כולם אמרו לי שאני צריכה לעזוב אותו אבל אני לא הקשבתי וחברה שלי אמרה לי אני יודעת שקשה לסיים משהו שהתרגלת אליו כל כך.. האם זה באמת היה רק הרגל? ועכשיו יוצא שהוא זקר אותי, הוא התחמק שבועיים מלדבר איתי כשהוא יודע שהדבר הכי שאני שונאת זה אדישות ושלא אומרים לי ישר הכל בפנים הוא אמר כשיהיה לי להגיד לך אני אגיד לך ולא אמר ובשיחת טלפון אתמול התפרץ ואמר כן! אני לא רוצה לצאת איתך! למה זה כל כך כואב. ומה לעשות??? ושתביני הוא באמת אהב אותי... אני לא יודעת מה שינה אותו.
 
מי אמר שזה פורום הומוריסטי?

אני חושבת שאדוני התבלבל... זה פורום רציני לחלוטין, בו דנים בכובד ראש בבעיות הקשות של החיים, מדסקסים פתרונות אפשריים, ונותנים תמיכה נפשית הכרחית בשעה קשה זו של ארצנו. מר מרון היקר, אתה וחבריך, המחפשים בידור קל לשעות הפנאי לא תמצאו עניין בפורום זה. אלא אם כן יכולים אתם לשתף אותנו בצרותיכם האישיות, דילמות מוסריות ואתיות שנתקלתם בהם במהלך היום, או במספר חשבון הבנק שלכם ומאזנו. ואם אתה חדש: בוא ועדכנך: בעוד כיומיים יתרחש יום הולדתי. הפורום כולו מתאגד כדבוקה אחת לקנות לי מתנות (מ ת נ ו ת ברבים). כל אחד מחברי הפורום רוכש תשורה נפרדת, שסכומה אינו נופל מ 100 ש"ח לראש. אני שמחה שיש לך זמן, די והותר, לתור בחנויות על מנת למצוא מתנה הולמת.
 
ומה שינה גם אותך??

את בעצמך מפרטת, בלי משים, כמובן, שהתחיל איזשהוא תהליך מרתוני של פרידות יזומות או לא יזומות. תחושתי היא שגם את לא היית שלמה עם הסטטוס הזוגי הזה, ופרפורי הגסיסה הגיעו גם מכוונך. בינינו, זה לא רלוונטי מי זרק את מי, מי אמר למי, ומה היתה הדקה. איני בטוחה שאם את היית יוזמת הפרידה - לא היינו מדברים על זה עכשיו. כואב? מה זאת אומרת כואב? מיליוני גולשים ברשת נאנחים עכשיו אל עצמם , סופקים כפיים, ומזהים את עצמם בדיוק לפני יומיים, שבועיים חודשיים (אני יכולה להמשיך, אבל הבנת את הפואנטה). איכשהו הבחורצ´יק נשמע לי, אפעס, טיפה´לה, איך נגיד - מניאק במילים עדינות? אולי נקרא לו "חסר רגישות" שלא תקום עליי הליגה נגד השמצה (שהם הארגון המתחרה לארגון שהקמתי לל"ל - הליגה למען לכלוכים). אני מעריצה את דבקותך במטרה, לשמוע מאותו "חסר רגישות" את הסיבה האמיתית לפרידה הסופית, ויפה שהתעקשת - כעת את יודעת איפה את עומדת, לאן את הולכת, ומי הדביל שעשה את טעות חייו ונפרד ממך !!! אולי יום אחד הוא יתבגר, ויבין שככה לא מסיימים קשר של שנה - אבל אז הוא יהיה כבר מזמן מאחורייך, ויטעם קצת מהאבק שתותיר מכונית הספורט של החבר החתיך, החדש (והעשיר) שלך. מותר לך לסבול, סביר להניח שיעברו עוד אי אילו ימים עד שזה יישקע סופית. בינתיים קחי לך טישיו (עדיף עם אלו-וורה, שלא יתקלף לך האף), תבכי הרבה הרבה, וכשיגמרו הדמעות - תצאי ותראי להם מאיפה משתין הדג !!!
 

ציףףףף

New member
רבותי, ההיסטריה חוגגת

שלום אפי, ראשית, ברכותי על הפורום החדש וכמובן - על יום ההולדת הממשמש ובא (לא לדאוג, המתנה בדרך).
הבעיה הקשה, ואף הקיומית, בה נתקלתי הבוקר באה בצורת מסמך מנומס אך תקיף מהאוניברסיטה, המודיע לי בלשון חד משמעית וחסרת רחמים כי המועד האחרון בהחלט להגשת התזה הנו ה-15 ביולי, היינו עוד פחות מ-3 שבועות. איך הם יכולים לעשות לי את זה??? איך אפשר לגמור את כל ההגהות, העימוד, הכנת ביבליוגרפיה (של מאות מקורות), הדפסה וכריכה - וכל זאת בפחות משלושה שבועות???
הרי התחלתי לכתוב רק לפני שנתיים!! מה יהיה? ?
ציף
 
ציף חסרת האחריות

איך זה מפתיע אותך שהאוניברסיטה החליטה שמספיק זה מספיק??? שנתיים לקח לך לכתוב תיזה ? לי זה לקח שבוע, כולל עריכה, הגהות, כריכה, וטובות הנאה למרצה (שהיום הוא אחד מחבריי הקרובים ביותר). יהיה זה לקח לכולנו: בל נתפלא אם נמרח את משימותינו החשובות בחיים, באמתלה עלובה שאנחנו פרפקציוניסטים, ולא יכולים לעשות עבודה שאינה כליל השלמות. מחיר יקר אנו נשלם, ואין פה מקום לרחמים. לכן, ציף היקרה: אנא נתקי מודמך, שבי מול לפ-טופך, אמצי את מוחך, ורוצי לקו הסיום בפיניש אדיר. לא ייתכן ששנתיים ירדו לטמיון בגלל שאת עסוקה בלכתוב לכל מיני אנשים בפורומים שיעזרו לך לצאת מהמצוקה שאת הכנסת את עצמך אליה. כמובן שאת מוזמנת מדי פעם להציץ מה קורה פה, לעדכן עדכונים שוטפים, ולהשתתף בדיונים הסוערים והחשובים המתנהלים פה השכם והערב. אני אפילו מוכנה לוותר לך על המתנה, רק תגמרי כבר !!!
 
למעלה